Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik had het idd heel cryptisch omschreven.



Na date 2 met een erg leuke dame kwam de aap uit de mouw omdat ze me te aardig vond om tegen me te liegen. Bleek dat ze al een paar maanden aan het knipperlichten was met iemand en het net een dag voor onze eerste date dit stop had gezet. Voor zover prima, maar we hebben de eerste twee dates uuuurenlang zitten kletsen over de heftigste onderwerpen. Vooral ook om te zien waar we staan in het openstaan voor een nieuwe relatie. Dus die verliefdheid die ze voelde voor die ander had tijdens onze dates daar wel impact op. Uberhaupt op alles.



Dan denk ik: zeg dat gewoon. Waarom dat verzwijgen? Zeg dan dat ze alleen sex van me wil. Of dat ze het oprecht met mij wil proberen maar dat ze eerst nog iets moet verwerken. Die waarheid is toch veel makkelijker te verwerken dan nu al te horen dat ze niet eerlijk is geweest? Dat is geen basis. Al begrijp ik heus wel waarom ze dat niet zegt. Maar wees gewoon eerlijk als je met mij een gesprek aangaat.



Maar goed, dat was mijn rant...
Ik snap dat ook niet hoor, mannen zijn net zo. En dat is wat daten zo vermoeiend maakt, zeker via Tinder.

Daar tref je niet zo snel een serieus iemand die ook gewoon een leuke relatie wil en de ander een kans geeft.

Het moet op date 1 al toeters en bellen zijn. De klik. Zoveel mannen ook die net uit een relatie komen, terwijl op mijn Tinder profiel duidelijk stond: ik date omdat ik toe ben aan een leuke relatie, ben jij dat niet, swipe mij naar links.

En dan toch daten met mij, verspilde energie voor beide partijen. Heel apart vind ik het.



Ga je haar nog zien?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond zou ik m'n date hebben. Gister stuurde ik hem een berichtje, omdat hij aan het werk was zei hij: ik spreek je snel weer.

Dus ik had eigenlijk gisteravond wel een berichtje verwacht, of vanmorgen, maar tot op heden niks. Het kan me eigenlijk helemaal niet schelen, omdat ik me er toch al toe moest zetten om naar de date te gaan (volgens mij heeft het niet veel zin namelijk). En ik heb voor mezelf dus al besloten dat het niet doorgaat, al kan hij natuurlijk nog wat laten horen vanmiddag (we hadden nog niks concreets afgesproken). Sinds gister heb ik er ook weer een aantal leuke matches en gesprekjes bij, vandaar dat deze match/date ook weer wat gedaald is op de lijst.

Enige puntje is; wat doe ik als hij straks appt 'wat spreken we af vanavond?'

Ik voel me wel een klein beetje een bitch, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 30 juli 2016 @ 12:26:

Ga je haar nog zien?



Ik had al een slecht voorgevoel over Tinder omdat het liefde degradeert tot een swipe. Ik hoop alleen dat er in die poel van verderf ( ) ook iemand zit met wie het wel klikt. En dat Tinder dat net iets makkelijker maakt dan buiten op straat.



Maar wat betreft je vraag: ja ik wil het nog even aankijken met haar. Ik heb het idee dat ze gewoon niet lekker in haar vel zit op dit moment maar dat het uiteindelijk een mooie match kan zijn. Maar na date 3 moet ik dan wel een goed gevoel blijven houden. Volgende week meer...
Alle reacties Link kopieren
Ok, hij heeft ge-appt, wat nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 30 juli 2016 @ 13:03:

Ok, hij heeft ge-appt, wat nu? Wat wil je? En hoe druk heb je het vanavond? Als je toch niks anders te doen hebt, gewoon doen. Dan heb je iig lekker op een terrasje gezeten. En hoe minder verwachtingen je hebt hoe leuker het vaak is.
Dat ligt echt bij jouzelf. Daar kan niemand een keuze in maken toch?

Ik zou gewoon gaan als ik geen andere plannen heb. Wat heb je te verliezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het ven kwijt chocopinda, had je hem al eerder gezien? Zo nee, dan gewoon gaan,dan weet je tenminste of je zo-zo gevoel wel klopt.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ja Chocopinda, ik zou ook gewoon gaan. Gewoon even kijken of je gevoel klopt; zeker als je nog geen andere plannen hebt.



Phonehome, heb je volgende week al een datum voor de date? Of is het nog onduidelijk? Spannend! Gewoon je gevoel volgen, je voelt vanzelf wel aan waar jouw grenzen liggen.



Ik snap het overigens ook nooit, waarom kunnen we niet eerlijk zijn over intenties en elkaars wensen enz respecteren? Enorm irritant als je er wel duidelijk over bent en de ander er toch geen rekening mee houdt.



Ik heb vanavond dus de vierde date, vet zenuwachtig, helemaal nu ik dus een hele mooie koortslip heb. Krijg ze ongeveer een keer per jaar, en laat het dit jaar nou net op deze dag vallen. Super fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Clara30 schreef op 30 juli 2016 @ 13:45:

Ik heb vanavond dus de vierde date, vet zenuwachtig, helemaal nu ik dus een hele mooie koortslip heb. Krijg ze ongeveer een keer per jaar, en laat het dit jaar nou net op deze dag vallen. Super fijn!Maar dan heeft hij je al drie keer op je mooist gezien, je al drie keer in gedachten uitgekleed en hij wil ook een vierde date. Dan komt hij ook wel over de koortslip heen.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem heeft zich al opgelost, hij kan pas laat afspreken en stelde zelf al voor om het anders een andere keer te doen. Prima, want ik moet vroeg op morgen.

@Tinkerbell; nee zou eerste date zijn.
quote:Clara30 schreef op 30 juli 2016 @ 13:45:

.



Ik heb vanavond dus de vierde date, vet zenuwachtig, helemaal nu ik dus een hele mooie koortslip heb. Krijg ze ongeveer een keer per jaar, en laat het dit jaar nou net op deze dag vallen. Super fijn!



Ach clara, wees blij dat ie op je lip zit

ik heb genitale herpes, dat is pas zuur bij een leuke date
Alle reacties Link kopieren
Het is weer weekend, dan zijn de matches altijd stil, bij jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, is dat ook al verdacht?

Mensen hebben toch naast Tinder toch ook een sociaal leven dat sinds mensenheugenis een piek kent in de weekenden? Of ben ik nu naief?
Alle reacties Link kopieren
Helemaal waar en absoluut niet verdacht. Wel saai, als je zelf geen leven hebt.
Alle reacties Link kopieren
Phone home: je date verzwijgt belangrijke informatie voor je over een verliefdheid, dan verteld ze het wel omdat ze je te aardig vindt (anders had ze het nog voor zich gehouden?)

Is jouw hele leven zo gecompliceerd, hier ren je toch zeker hard van weg.



Hoe was het Clara?
Alle reacties Link kopieren
Phone jouw date was uiteindelijk wel eerlijk. Ik heb zelf ook in die situatie gezeten dat ik een relatie zocht online maar als er dan echt een geschikte kandidaat zich aandiende dat de twijfel toesloeg. Wil ik dat wel?



Natuurlijk ga je op de eerste twee dates nog niet alles zeggen. Zeker als je er zelf nog niet uitbent. Dat ze nu eerlijk was zegt waarschijnlijk dus dat ze je echt leuk vindt. Alleen is ze er nog niet helemaal klaar voor. Het is aan jou of je er op wilt wachten...
Niet eens imogen, phone home schreef dat hij en zijn date urenlang diepgaande gesprekken hebben gevoerd om te bepalen of er een basis was hun beiden, daar past zo'n situatieschets over een knipperlicht wel in.
Alle reacties Link kopieren
Hmm jullie sommen precies op waar ik nu dus tegen aanloop. Tijd om te rennen of tijd om het een kans te geven? Voor nu wil ik het nog een kans geven omdat ik begrijp dat ze in een complexe situatie zit en ook bij de tweede date wil je niet meteen laten zien dat je soms ook gewoon even gestressed kunt zijn. Ook al benadrukt die onbekende man tegenover je dat je gewoon open en vrij kunt zijn.



Voor de rest komt ze wel oprecht over en is ze wel helemaal mijn type. Dus voor nu wil ik het nog even aanzien. Ik moet alleen opletten dat ik er niet zomaar in verzand, vandaar dat ik het hier deel. Hopelijk houdt het mijn hoofd koel.
Alle reacties Link kopieren
En bedankt voor het meedenken.. erg fijn!
Ik ben het ook niet met je eens Imogen. En eerlijk, ik zou er klaar mee zijn. Phone jij hebt aangegeven te daten omdat je open staat voor een relatie toch?

Als zij nog verzand is in die knipperlicht, wel met je date, jullie diepgaande gesprekken voeren en dan komt ze daar niet mee, vind ik vrij apart. Dan geeft ze zulke verkeerde signalen af dat ik het gelijk al een soort van breuk in vertrouwen vind. En dat bij zoiets pril.

Ik zou haar uit mijn hoofd zetten en door daten. Als zij het over een paar maanden los heeft gelaten en je zit nog in haar hoofd, komt zij vanzelf. Dat is iets wat je tegen haar kan zeggen bijvoorbeeld, maar haar dan ook loslaten en wie weet komt er een leukere dame op je pad die wel al open staat voor iets leuks.
Alle reacties Link kopieren
@phoneHome



"Voor de rest is ze oprecht" zeg je. Daar zit hem precies de crux: ze is niet 100% oprecht tegen je. Nu al niet. Wil je iemand die al op date 1 en 2 dingen achterwege laat die er wel degelijk toe doen? Waarom is het aan jou om te begrijpen dat ze in een complexe situatie zit? Is het niet aan haar om zelf vast te stellen dat ze nog niet los is van iemand en dus ofwel nog niet moet gaan daten ofwel eerlijk moet zijn over de stand van zaken?

Ik vind het heel genereus van je dat je begrip voor haar wilt opbrengen, maar vraag jezelf af: waarom? Je zegt dat ze helemaal je type is. Is dat zo? Is jouw type iemand die diepgaande gesprekken met je wil voeren zonder daarbij eerlijk te zijn? Is jouw type iemand van de ene naar de andere relatie probeert te hoppen? Is jouw type iemand die nog niet los is van een andere man maar ondertussen al wel een Back-up plan lijkt te willen hebben? Want waarom zou je gaan daten met iemand als je met je gevoel nog ergens midden in zit?



Jij lijkt nu degene te zijn die extra moeite moet opbrengen: tijd geven, begrip opbrengen etc. Moet zíj niet degene zijn die extra moeite moet gaan doen? Namelijk om zaken voor zichzelf op een rij te zetten, jou los te laten omdat ze je nu niet kan bieden wat jij graag zou willen en zelf evt. weer contact opnemen als ze merkt daar klaar voor te zijn?

Maw: moet jij de hardwerkende partij zijn of moet zij dat eigenlijk zijn?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen niet iemand die snel wegrent.. ik ben ook geen Brad Pitt, Einstein en Boeddha verenigd in één persoon. Als je meteen rent weet je ook niet wat je mist, dus ik hoop dat een ander dat ook niet zomaar bij mij doet. We zijn al zo enorm aan vertinderen dat we mensen zomaar naar links swipen alsof het niks is.



En ik heb het gevoel dat ik hier iets moois zou kunnen missen. Maar om dat zeker te weten heb ik meer tijd nodig. Denk zelfs Romeo en Julia tijd nodig hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Tja ik kan alleen maar aangeven hoe het was voor mezelf. Ik ken deze dame natuurlijk niet. Wat ik wel weet is dat ook eerlijke en oprechte mensen (en de mensen die dicht bij mij staan zullen dat als eerste karakter eigenschap van mij noemen) niet in de eerst dates hun hele ziel op tafel leggen. Het is een hele lastige situatie en als het vergelijkbaar was met mijn situatie wil ze vsn die knipperlicht af en heeft ze waarschijnlijk geeneens gelogen. Maar als iemand dan dichterbij komt dan gaat ze pas echt voelen en dan kan ze schrikken voor de gevoelens van dat knipperlicht. Ik was iig toen absoluut niet op zoek naar een back up. Dacht ook echt dat het schluss was.



Het is heel makkelijk om vanachter een scherm te oordelen over die dame, en als ik het niet zelf aan den lijve had ondervonden had ik dat waarschijnlijk ook gedaan.



Het is aan phone om te bepalen: run for the hills. Of lief blijven en afwachten. Maar dat kan lang duren. Ik zou het zelf alleen n kans geven als ze rucksichtslos breekt met knipperlicht voor n paar maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven