Rare acties van mensen in het openbaar

25-07-2016 23:00 532 berichten
Ok ff een luchtig/grappig topic. Soms zie ik mensen in het openbaar dingen doen dat ik echt denk.. Huh?!



TO trapt af: laatst zat ik met een vriendin en onze kids in een speeltuin (een vrij grote, van een vereniging). Daar heb je ook een soort van klimheuvel. Het was behoorlijk druk, veel ouders en kinderen. Zit er bovenop die heuvel een vrouw uitgebreid op haar dooie gemakje en midden in het zicht haar benen te scheren!!

Vriendin en ik keken elkaar echt aan van wtf?!



Nog meer mensen die Weleens aparte dingen meegemaakt hebben?!
gisteravond liep ik naar huis en ik kwam langs de bios er stonden kliko's buiten van de winkel ernaast en er stonden ook 2 mensen die dat doodleuk als tafel gebruikte, hadden hun wijnglazen en doos popcorn op het deksel van die kliko
quote:Sofief schreef op 30 juli 2016 @ 00:34:

[...]





Dat dachten wij in eerste instantie ook maar dat was dus niet zo! Moeder vond het echt normaal en begreep onze verbazing en daarna afkeuring echt niet



Nou, ik dus ook niet. Zelfs al heeft hij geen last van z'n darmen, dan alsnog laat je een 3/4-jarige niet in z'n broek poepen als de toiletten te ver weg zijn. Als hij het midden op het pad had gedaan, had je een punt, in de bosjes heeft niemand er last van.



Maar ik begrijp het dus goed dat jij in zon geval een kind in z'n broek laat poepen? Ook als "houd maar even op" niet meer helpt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 30 juli 2016 @ 11:59:

[...]



Was ze niet gewoon onkruid aan het verwijderen?Het was in een gemeenteplantsoen. Ik had goed zicht vanuit de auto en ze zat toch echt aan grassprietjes te trekken, geen onkruid.
Nagels springen alle kanten uit zeker met zo'n nagelknipper. Dus zit er ineens een stuk nagel van een wildvreemde in de slagroom op je frappuchino nou lekker! Plus niet iedereen heeft schone verzorgde nagels.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst in de trein iemand haar tanden rageren. Vind ik raar en ook vies. Ik gebruik ook ragertjes, maar ik spoel altijd na (want er komt toch wat los) en ik doe het in mijn badkamer ...
Overigens zou ik haren knippen in de trein ook goor vinden en bij de kapper niet. Bij de kapper vegen ze het meteen op en in de trein zie ik voor me dat het alle kanten op dwarrelt en op je kleren komt.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag liep in door de lidl en ik zag een vrouw een donut van de broodjesafdeling pakken wat ze gelijk begon te eten. Even later zag ik haar ergens anders in de winkel en toen had ze de donut inmiddels op... Vind ik toch een beetje vreemd.

Ik was eigenlijk wel benieuwd of ze dan bij de kassa zou zeggen: reken ook een donut erbij, maar die heb ik al gegeten.
Dat is gewoon vet asociaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjaa schreef op 30 juli 2016 @ 15:29:

Ik zag laatst in de trein iemand haar tanden rageren. Vind ik raar en ook vies. Ik gebruik ook ragertjes, maar ik spoel altijd na (want er komt toch wat los) en ik doe het in mijn badkamer ...Gadverdamme, dat kan echt niet.. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat überhaupt zou willen. Ik zou het inderdaad echt ranzig vinden om mijn tanden te rageren zonder na te spoelen.
quote:Deadpool schreef op 30 juli 2016 @ 16:08:

Dat is gewoon vet asociaal.en diefstal.
Waarschijnlijk is het in puberland héél normaal maar een groep jongens van een jaar of 16 in de trein

keihard boeren en scheten laten en opschepperig praten over seks en drugs en met op alles het antwoord 'hou je bek man'
Alle reacties Link kopieren
quote:Daisyx schreef op 30 juli 2016 @ 15:43:

Vandaag liep in door de lidl en ik zag een vrouw een donut van de broodjesafdeling pakken wat ze gelijk begon te eten. Even later zag ik haar ergens anders in de winkel en toen had ze de donut inmiddels op... Vind ik toch een beetje vreemd.

Ik was eigenlijk wel benieuwd of ze dan bij de kassa zou zeggen: reken ook een donut erbij, maar die heb ik al gegeten. Van de week werd een vrouw in hetzelfde gangpad van de supermarkt als ik aangesproken op het feit dat ze haar baby (volgens mij nog geen jaar) iets uit de schappen te eten gaf. Wat asociaal zijn sommige mensen toch ook he. En die vrouw maar kirren dat hij het zo lekker vond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 30 juli 2016 @ 12:39:

[...]





Wij groeten hier ook iedereen. Als ik ergens anders ben verbaas me ik daar altijd weer over, dat mensen elkaar straal voorbij lopen zonder iets te zeggen.Ik vind dat juist wel fijn, rustig en anoniem rond kunnen lopen. Gewoon in gedachten, zonder dat je mensen gedag 'moet' zeggen. In winkels doe ik het meestal wel, maar moet er echt aan denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 30 juli 2016 @ 13:10:

[...]





Het was in een gemeenteplantsoen. Ik had goed zicht vanuit de auto en ze zat toch echt aan grassprietjes te trekken, geen onkruid.Waren het misschien paardebloemblaadjes? Dat wordt als molsla in div. culturen gegeten. In het park dat grenst aan mijn huis zie ik vaak mensen molsla plukken.
Alle reacties Link kopieren
Jaren terug wilde ik wat aan elkaar nieten. In de bibliotheek van mijn faculteit stond op de hoek van de balie zo'n groot nietapparaat en daarnaast lag een hoopje afgeknipte nagels. Mijn vermoeden was dat deze van de nogal rare bibliothecaris waren. Dat hij zijn nagels knipt op een moment van verveling tijdens werktijd (er was bijna niemand in de bibliotheek) is al een beetje raar, maar om ze nou op een hoekje van de balie te laten liggen . Iew.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een buurman die een sterke voorkeur voor 2 van de 4 parkeerplaatsen voor mijn deur heeft.

Als hij onverhoopt ergens anders moet staan, ligt hij daarna volgens mij op wacht totdat er iemand weggaat. Binnen 5 min is hij beneden ( vanaf de derde etage) en verplaatst zijn auto.

Laatst kwam hij aan met baby in de buggy en zowaar "zijn" plekje was vrij.

Hij liet ter plekke de buggy staan, niet eens op de rem, om de auto te verplaatsen

Diezelfde buurman zag ik ooit zijn nagels knippen over het balkonhek heen, in mijn tuin.

Ik weet ook wel dat je daar niet direct iets van terugvindt, maar het idee is zo goor!

Daar heb ik dus wel iets van gezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 30 juli 2016 @ 12:57:

[...]





Nou, ik dus ook niet. Zelfs al heeft hij geen last van z'n darmen, dan alsnog laat je een 3/4-jarige niet in z'n broek poepen als de toiletten te ver weg zijn. Als hij het midden op het pad had gedaan, had je een punt, in de bosjes heeft niemand er last van.



Maar ik begrijp het dus goed dat jij in zon geval een kind in z'n broek laat poepen? Ook als "houd maar even op" niet meer helpt?



Mijn dochters hebben nooit in hun broek hóeven poepen. Want zeker op zo'n plek zijn toiletten overal en dan is het even een spurt en even ophouden. Mijn beide kinderen hebben een beperking maar zelfs daarmee heb ik nooit de situatie gehad dat ze of in het openbaar of in hun broek moesten poepen..

Misschien ben ik verwend, maar dan nog vind ik dit een vreemde en smerige situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:aidem schreef op 27 juli 2016 @ 16:21:

[...]





Uhmm, je weet niet dat dit een beeld is? Tony Matelli's Sleepwalker.Hahahaha!
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee keer een kind met een poppenwagen met een doodsbang konijn erin rond zien lopen op drukke zaterdagen in de stad. Die poppenwagen is dichtgemaakt met gaas. Ik vind dat zó ontzettend zielig voor dat konijntje. Ik snap ook niet dat dat mag van haar moeder die er altijd bij is. Vind ik raar.



Ik zag laatst ook een vrouw die nogal voorovergebukt stond bij haar fiets met een toch wel opvallende bloedvlek in haar kruis. Ik weet dan echt niet of ik zo iemand moet waarschuwen of niet. Is vast niet bewust zo in het openbaar



Verder woonde ik vroeger naast een vrouw die altijd met een boodschappenkarretje door de buurt liep. Liefst zonder bh en verder ook nogal onverzorgd.



Mensen die uitgebreid hun wenkbrauwen gaan epileren in het openbaar vind ik ook een beetje vreemd.



Echt smerig: een buurman die tijdens het praten zijn ene neusgat dichtdrukt en dan zo het snot op straat schiet. Daarna gewoon verder pratend. Gelukkig was zijn dochter er ook bij die bijna over haar nek ging.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 juli 2016 @ 22:19:

Ik heb nu twee keer een kind met een poppenwagen met een doodsbang konijn erin rond zien lopen op drukke zaterdagen in de stad. Die poppenwagen is dichtgemaakt met gaas. Ik vind dat zó ontzettend zielig voor dat konijntje. Ik snap ook niet dat dat mag van haar moeder die er altijd bij is. Vind ik raar.



Ik zag laatst ook een vrouw die nogal voorovergebukt stond bij haar fiets met een toch wel opvallende bloedvlek in haar kruis. Ik weet dan echt niet of ik zo iemand moet waarschuwen of niet. Is vast niet bewust zo in het openbaar



Verder woonde ik vroeger naast een vrouw die altijd met een boodschappenkarretje door de buurt liep. Liefst zonder bh en verder ook nogal onverzorgd.



Mensen die uitgebreid hun wenkbrauwen gaan epileren in het openbaar vind ik ook een beetje vreemd.



Echt smerig: een buurman die tijdens het praten zijn ene neusgat dichtdrukt en dan zo het snot op straat schiet. Daarna gewoon verder pratend. Gelukkig was zijn dochter er ook bij die bijna over haar nek ging.Als je een idee hebt wie het zijn en waar ze wonen kun je de dierenpolitie waarschuwen. Of je spreekt ze erop aan. Ik heb echt medelijden met dat konijn :(
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 30 juli 2016 @ 17:30:

[...]



Waren het misschien paardebloemblaadjes? Dat wordt als molsla in div. culturen gegeten. In het park dat grenst aan mijn huis zie ik vaak mensen molsla plukken.Nou, wie weet
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in de trein in een vierzitje. De (uiterlijk keurige!) mevrouw tegenover me krabt lekker uitgebreid in haar oor, bekijkt vervolgens wat er aan haar vinger is blijven hangen en steekt dit in jaar mond.



Gad-ver-damme .
music is my life
...



Hé, is een oud topic. Ik lees herhalingen van een eerder topic.

Of ... de mensen zijn overal dezelfde viespeuken.



Het oorpeuteren heb ik een bakker zien doen voordat deze brood pakte.
quote:Dubbz schreef op 30 juli 2016 @ 12:39:

[...]





Wij groeten hier ook iedereen. Als ik ergens anders ben verbaas me ik daar altijd weer over, dat mensen elkaar straal voorbij lopen zonder iets te zeggen.



Dan ben ik vast niet zo sociaal (ben ik ook niet ) maar meestal heb ik geen zin om iedereen die ik tegenkom gedag te zeggen. Ook niet op het kleine stukje van huis naar de supermarkt.



Ik heb dat nooit begrepen: ik ken de meeste mensen helemaal niet, waarom zou ik dan hoi zeggen? Omdat "het zo hoort"? Welke gek heeft dat bepaald? (Vast een véél socialer persoon dan ik. )
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 30 juli 2016 @ 16:57:

Waarschijnlijk is het in puberland héél normaal maar een groep jongens van een jaar of 16 in de trein

keihard boeren en scheten laten en opschepperig praten over seks en drugs en met op alles het antwoord 'hou je bek man'



Mijn man ving net een gesprek op van de (zwaar gereformeerde) voetballende buurjongetjes(11/12 jaar) die liepen te snoeven over het vingeren van de "wijfies" op de achterste banken van de kerk

Ik geloof nooit dat ze het doen, maar dat taalgebruik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven