Oppassen door ouders/schoonouders

30-07-2016 14:13 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer van toepassing
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie schreef op 30 juli 2016 @ 17:36:

[...]





Oh ik bedoelde er ook niks mee;)

Vooraf dacht ik zelf namelijk dat het heel duur was maar in onze situatie valt het heel goed mee gelukkigWij zijn voor de BSO (incl vakantie opvang) zo'n 500 euro kwijt in de maand. Niet reusachtig veel want bruto zou het ruim 1600 zijn!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, jammer dat de OP nu weerrrrr weggehaald is. Beetje jammer dit
R
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 30 juli 2016 @ 15:05:

[...]





Ja en ook daarna is het niet afgelopen.. Want ook senioren kunnen hun stoel niet meer aanschuiven, blijkt. Maargoed daar krijg je dan zelf niet meer bijzonder veel van mee. Die ergernis is dan aan de schoondochters En zo is het cirkeltje weer rond
When they go low, we go high. (M.Obama)
Je mag niet zomaar je OP weghalen. Nogal ondankbaar ook, naar alle reageerders toe.
Ondanks een leeggehaald OP toch het verhaal er wel uit kunnen vissen, maar echt, beetje jammer dit. Volgens mij zijn er genoeg goede tips uit voortgekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ch0c0ladeletter schreef op 30 juli 2016 @ 18:27:

[...]



Wij zijn voor de BSO (incl vakantie opvang) zo'n 500 euro kwijt in de maand. Niet reusachtig veel want bruto zou het ruim 1600 zijn!Hier 39 euro per maand voor 2 kinderen. Prima te doen dus
Alle reacties Link kopieren
quote:hannaeva schreef op 30 juli 2016 @ 20:39:

Je mag niet zomaar je OP weghalen. Nogal ondankbaar ook, naar alle reageerders toe.



Dat snap ik nou nooit.

Waarom is dat "ondankbaar"? Voor de reageerders maakt het toch niks uit, die hebben de Op toch gelezen?

Op welke manier worden de reageerders benadeeld door het weghzlen van de op?



Ik vind dat echt zo'n gezeur. Het is het verhaal van TO, zij mag ermee doen wat ze wil.
quote:aliva schreef op 30 juli 2016 @ 22:04:

[...]





Dat snap ik nou nooit.

Waarom is dat "ondankbaar"? Voor de reageerders maakt het toch niks uit, die hebben de Op toch gelezen?

Op welke manier worden de reageerders benadeeld door het weghzlen van de op?



Ik vind dat echt zo'n gezeur. Het is het verhaal van TO, zij mag ermee doen wat ze wil.Nee hoor, dat mag niet. Daar zijn regels voor.
Sommige topic openers hebben er een handje van topics te verwijderen, bij herhaaldelijk weghalen krijg je een ban.
quote:aliva schreef op 30 juli 2016 @ 22:04:

[...]





Dat snap ik nou nooit.

Waarom is dat "ondankbaar"? Voor de reageerders maakt het toch niks uit, die hebben de Op toch gelezen?

Op welke manier worden de reageerders benadeeld door het weghzlen van de op?



Ik vind dat echt zo'n gezeur. Het is het verhaal van TO, zij mag ermee doen wat ze wil.



Het haalt de kans weg voor nieuwe forumers om input te geven.

Het maakt de discussie 'feiteloos' want je weet niet meer precies wat er stond.

Nazoeken wordt onmogelijk. Soms zoek ik op internet en vind ik mijn antwoord in oude forumtopics.

Het geeft aan dat TO aan de meningen van andere mensen geen waarde hecht.

Zodra het op het forum openbaar is, ia het openbare informatie en niet meer alleen van TO.



Eigenlijk hetzelfde als het oppassen. TO kijkt alle gegeven paarden in de bek.
C
T
Alle reacties Link kopieren
quote:bloemetje77 schreef op 31 juli 2016 @ 07:48:

[...]





Omdat de belasting flink mee betaalt dus... Als je alles zelf moet betalen is het gewoon duur hoor.



Dat vind ik dus ook heel fijn dat je zo'n groot deel vergoedt krijgt schreef ik al eerder ;)

Anders is het een ander verhaal
quote:bloemetje77 schreef op 31 juli 2016 @ 07:51:

TO heeft nooit gevraagd om het oppassen, opa wilde zélf heel graag en dat hebben ze toen maar gedaan. Voor hem. Dat stond er ook.

Dus 'ondankbaar' en dat de arme man zoveel moeite moet doen voor haar klopt gewoon niet. TO wilde liever de kinderopvang.

TO had haar eigen gevoel moeten volgen.Eh, ze heeft JA gezegd... Omdat je je kind liever naar de opvang had willen doen had je andere afspraken kunnen maken (1x per maand logeren, om de week een zaterdagmiddag naar opa, bijvoorbeeld). Je doet voor alsof TO het slachtoffer is van alle problemen, terwijl ze gewoon op haar strepen had moeten staan als ze het anders had gewild.
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 31 juli 2016 @ 04:41:

[...]





Het haalt de kans weg voor nieuwe forumers om input te geven.

Het maakt de discussie 'feiteloos' want je weet niet meer precies wat er stond.

=> en is dat dan zo erg? de discussie stopt, omdat TO er geen zin meer in heeft. Dat gebeurt in het echt toch ook soms?



Nazoeken wordt onmogelijk. Soms zoek ik op internet en vind ik mijn antwoord in oude forumtopics.

=> ik vind dat juist goed dat het niet meer opzoekbaar is; sommige verhalen zijn zeer persoonlijk en (vermoed ik) herkenbaar als iemand die persoon irl kent; dan is het toch beter dat die info na een tijd verdwijnt?



Het geeft aan dat TO aan de meningen van andere mensen geen waarde hecht.

=> dat is jouw interpretatie



Zodra het op het forum openbaar is, ia het openbare informatie en niet meer alleen van TO.

=> als ik buiten kom met mijn fiets, is die ook openbaar maar toch nog van mij



nee, je kan me duidelijk niet overtuigen



het is alsof men hier vindt dat hulp of info krijgen alleen kan in ruil voor de belofte van je informatie hier ten allen tijde openbaar voor iedereen te laten rondslingeren.



geef de mensen toch de kans om die sporen te wissen; ik denk dat daar soms veel ellende mee kan voorkomen worden.
Als je geen sporen wilt moet je ze niet maken.



Wat vond je van mijn eerste punt?
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 31 juli 2016 @ 10:53:

Als je geen sporen wilt moet je ze niet maken.



Ja, maar dat is dan toch jammer? dat je dan bepaalde dingen niet zou posten omdat het voor eeuwig zou blijven bestaan?

Waarom moet het zo zwart-wit; waarom geen tussenweg?



quote:honingbijtje schreef op 31 juli 2016 @ 10:53:

Wat vond je van mijn eerste punt?

Waarom zouden nieuwe forummers nog input moeten geven als TO met de discussie wil stoppen?

Want als TO dan niet meer komt reageren, is het ook niet goed.



Ik heb soms de indruk dat mensen kwaad zijn als de OP weg gaat omdat ze dan hun 'speeltje', hun smeuig verhaal, hun plek om TO eens lekker op zijn plaats te zetten, kwijt zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven