Spelregels voor een sexdate?

22-06-2014 16:50 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer van toepassing!
Alle reacties Link kopieren
@ Veerle. Op onbetaalde sites kun je ook hele geschikte fuckbuddies vinden hoor.

Tinder, okcupid, plentyoffish, relatieplanet,badoo,date.nl,knuz, paiq.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 22 juni 2014 @ 17:01:

Wil jij jezelf echt zo te grabbel gooien? Dat je alleen maar goed bent om te neuken?Jesous welk tijdperk komt u? Gaat om "seksdate" geeft TO aan....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Omg, ik zie nu dat ik destijds alle regels heb gebroken, of mijn SV eigenlijk. Met mijn laatste had ik diepe gesprekken, hij bleef op den duur slapen, kwam met ontbijtjes, wilde niet meer alleen seks, maar ook knuffelen en meldde me dat hij gevoelens voor me had.

En ik nam het allemaal niet serieus.

Toen ik iemand ontmoette die ik wel als relatiemateriaal beschouwde heb ik mn SV heel lullig aan de kant gezet.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu bijna een jaar een SV, via tinder! Onwijze klik wat me wel heel erg gek op hem maakt, maar een relatie (met hem) wil ik niet! We hebben ook wel serieuze gesprekken, maar met mate ;)
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk en open zijn. Meer regels zijn er niet.



Ik heb het ooit geprobeerd (man in kwestie stond er ook open voor), maar in de praktijk werkte het toch niet voor mij. Het voelde toch geforceerd en het 'gedoe' was dat ik hem niet leuk en aantrekkelijk genoeg vond. Ik nam alleen mezelf in de maling dat ik dat wel kon (seks zonder liefde).



But don't knock it till you try it. Alleen doen wat goed voelt en weet dat je altijd terug kunt komen op eerder gemaakte afspraken. Het moet wel leuk blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 22 juni 2014 @ 17:01:

Wil jij jezelf echt zo te grabbel gooien? Dat je alleen maar goed bent om te neuken?



Lieve kiki, hele volksstammen gooien zich te grabbel voor nog veel minder dan seks en komen niet eens klaar. Leef en laat leven.

Liever eerlijke seks-with-no-strings-attached dan een schijnheilige verbintenis.
Alle reacties Link kopieren
Yessss, ik zeg Lang leve de grabbelton!!
Alle reacties Link kopieren
Precies, grabbelton en ballenbak . Ik blijf dat toch wel bijzonder vinden, dat als je beiden hiervoor bewust kiest, er dan of geen zelfrespect is, of je gooit jezelf te grabbel, of je laat je gebruiken etc.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn sexdate 3,5 jaar terug, liep uit op een date die 4 dagen duurde en daarna niet meer stopte. Alle 'regeltjes' kende ik uit mijn hoofd, maar de klik was te groot voor ons allebei. Eerst bleven we volhouden dat het alleen voor de seks was, dit omdat we ons beide niet willen binden. Al snel liep het over in een open relatie, iets waar we ons (het merendeel van de tijd) goed bij voelen.
Spelregels ? Die bestaan toch niet , dat zijn valse zekerheden om jezelf te kaderen.
Alle reacties Link kopieren
Van tevoren duidelijkheid verschaffen. In het begin is altijd even wennen, maar na een paar dates begint 't vertrouwd te raken.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 25 juni 2014 @ 18:31:

Spelregels ? Die bestaan toch niet , dat zijn valse zekerheden om jezelf te kaderen.Echte spelregels zijn er niet. Wel je eigen wensen die je kunt uitspreken. Ziet de ander dat ook zo, dan prima. Zoniet, dan verder kijken/zoeken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, ik lees hier nogal wat reacties dat er geen spelregels zouden zijn. Persoonlijk vind ik dat behoorlijk egoïstisch en onnadenkend.

Ik denk dat je héél erg duidelijk van tevoren kenbaar moet maken wat je intenties zijn, juist om een hoop 'gedoe' te voorkomen.

Zelf ben ik ook ooit eens zo'n FWB geweest alleen had ik daar zelf geen weet van, de dame in kwestie had mij hier niks over verteld en evenmin dat ik niet de enige was.

Uiteindelijk bleken mijn en haar intenties niet overeen te komen en bleef ik behoorlijk gekwetst achter omdat ik juist wèl voor méér dan FWB ging.

Had zij mij eerlijk verteld dat het alleen om seks ging had ik in ieder geval de keuze gehad of ik dit wel of niet wilde.

Dus mijn advies; wees gewoon eerlijk en open over wat je intenties zijn anders blijft er vroeg of laat iemand behoorlijk gekwetst achter.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een FWB of minnaar hoe je het ook noemt. Op gegeven moment begon ik meer voor hem te voelen. Maar hij wil geen relatie. Dus meer afstand genomen. Na 6 weken zocht hij weer contact en afgelopen weekend heeft hij mij weer naar de zevevnde hemel gebracht. Maar ik weet dat hij geen relatie wil. We weten dus van elkaar wat we van elkaar kunnen verwachten. Al lijkt er nu wel iets veranderd te zijn. Zijn uit eten geweest, naar kroeg...zoenen in het openbaar, handje vasthouden...Maar het is vooral de lusten en niet de lasten...en genieten....echt genieten met hem...hij weet hoe het moet, haha.....Regels: wees eerlijk en duidelijk: geen relatie en vooral genieten
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 22 juni 2014 @ 17:01:

Wil jij jezelf echt zo te grabbel gooien? Dat je alleen maar goed bent om te neuken?Dat moet Leentje zelf weten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2016 19:21
Reden: Hengelen / spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is meer dan 2 jaar oud josef
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem10012015 schreef op 22 juni 2014 @ 19:52:

[...]



Niets, laat die moraalridderessen maar lekker in de middeleeuwen ronddarren



Duidelijk zijn in bedoelingen. Knuffelen is beslist lekker maar ook zeker gevaarlijk. Niet alleen voor jou maar ook voor hem, kans dus op ongewenste gevoelens van 1 van jullie. Safe, uiteraard.



Hoe was je dag kan zolang het maar geen probleemgesprek is.

Niet samen slapen vind ik wel heel erg klinisch, maar is maar net wat voor jou prettig is.



Zeker als je wil gaan voor meer dan hop erop eraf (en een tweede, derde, vierde, xxxe ronde ook wel ziet zitten) is het kunnen voeren van een gesprek wel prettig. Dan is dus enig raakvlak gewenst, zo niet noodzakelijk.Blijven slapen vind ik gelijk staan aan knuffelen of zelfs nog wel intiemer. Daar komen ook gevoelens van. Naast iemand slapen en naast diegene wakker worden is een van de intiemste dingen die je kunt doen met iemand. Nee, voor een seksrelatie niet blijven slapen maar naar huis gaan, of hij naar huis. En niet afspreken tussendoor om gezellige dingen te doen samen want ook dan kun je dus verliefd worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:veerle1981 schreef op 24 juni 2014 @ 12:38:

Mag ik vragen waar jullie zo'n friend with benefits vinden? Doen jullie dat via betaalde datingsites?Ben jij er naar op zoek Veerle? Je mag mij wel mailen hoor ????
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven