Telefoon gestolen! help!

31-07-2016 15:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond ben ik uitgegaan met een paar meiden die mijn vriendin kent en hoewel ik dacht dat ik die meiden kon vertrouwen heeft 1 van hun (bijna zeker van maar niet helemaal) mijn telefoon gestolen. Ik had tijdens het mijn dansen mijn tas in de club bij een tafel laten staan samen met een ander meid tas op tafel en zo te zien was er niks aan de hand en had ik aan het einde van de avond nog mijn telefoon, we gingen terug om te dansen en opeen keek in mij tas en weg was die, terwijl een maatje van hun op onze tassen letten (en hij was te vertrouwen) en hij had ook niemand gezien die erin had gegraaid.Het was een goedkope merk android geen iphone dus ik snap sowieso niet dat iemand het zou stelen omdat je er toch niks aan hebt, ik had zelfs 300 euro in mijn portomenee die had iemand beter kunnen pakken maar neeeeeeee mijn telefoon was meer waardevol blijkbaar.....ik zag wel 1 meisje 2x in mijn tas graaien voor deo maar van haar had ik niet verwacht om iets eruit te pakken en toen ik ook zei mijn tel is gesloten reageerde ze verbaasd, maar ik had een vermoeden want ze wist dat ik mentosballen in mijn tas had.... hoe the fuck kan dat? ze zag wel daarvoor in de avond dat ik 1 in mijn mond stopte.....ik weet niet wat ik moet doen en ik was razend, mijn nummers, fotos echt alles WEG! Ik ben zo kwaad! Wie denken jullie dat het gedaan kan hebben?
quote:plumplum schreef op 31 juli 2016 @ 15:46:

[...]





Vergoed een verzekeraar ook als je je telefoon onbeheerd hebt achtergelaten?Zolang ze geen bewijs hebben van 't feit dat je zo stom bent geweest ...
Heb je een vind-mijn-telefoon app?



En maakt jouw telefoon een automatische reservekopie van je foto's ed in de cloud?



En heb je al aangifte gedaan?
quote:Mietrot schreef op 31 juli 2016 @ 16:18:

[...]





Zolang ze geen bewijs hebben van 't feit dat je zo stom bent geweest ...je moet toch bij de aangifte het verhaal vertellen. Dan moet je dus liegen?
Alle reacties Link kopieren
Voortaan tijdens ht dansen je mentosballen op tafel laten staan en je waardevolle spullen te allen tijde zelf(!) meenemen!
quote:vivajaline schreef op 31 juli 2016 @ 16:30:

[...]



je moet toch bij de aangifte het verhaal vertellen. Dan moet je dus liegen?



De telefoon bleef niet helemaal onbeheerd achter.

Hij zat in een handtas waar een "vriendin" een oogje op hield.



Tuurlijk is het stom en idioot en niet slim, maar dan is het aan de verzekering om dat te bewijzen.



Volgens mij is het hier in België bijna niet eens mogelijk om een verzekering voor zo'n ding af te sluiten.

Iets met teveel risico op stelen en schade en dat het sowieso vaak je eigen schuld is.

Maar als het wel kan ...



Veel hangt dus ook af van in welke bewoordingen de aangifte precies wordt opgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die met een tas naar een kroeg/discotheek gaan

Vrouwen die verwachten dat anderen wel even op hun kostbare spullen zullen letten

Vrouwen die vervolgens op een Forum gaan vragen wie het heeft gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 31 juli 2016 @ 16:55:

Vrouwen die met een tas naar een kroeg/discotheek gaan

Vrouwen die verwachten dat anderen wel even op hun kostbare spullen zullen letten

Vrouwen die vervolgens op een Forum gaan vragen wie het heeft gedaan

Een tas waar naast een mobiel ook nog eens DRIEHONDERD euro inzit... tijdens het stappen .



Of loop ik hopeloos achter en heeft de gemiddelde tiener dat gewoon bij zich naar de disco?
Het is altijd Rosa Roodhart.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 31 juli 2016 @ 17:15:

[...]Een tas waar naast een mobiel ook nog eens DRIEHONDERD euro inzit... tijdens het stappen .



Of loop ik hopeloos achter en heeft de gemiddelde tiener dat gewoon bij zich naar de disco?Dat ook nog eens ja, volstrekte waanzin!
waar is TO eigenlijk?
Ik vind 300 euro ook erg veel om onbeheerd achter te laten. Als ik zoveel geld mee heb, verlies ik mijn tas geen moment uit het oog en hou ik die altijd zelf vast
quote:friezinnetje2014 schreef op 31 juli 2016 @ 17:30:

waar is TO eigenlijk?



De dief van haar telefoon in elkaar aan 't meppen.

Of naar de politie. Aangifte gaan doen van deze stommiteit.

Of haar 300 euro aan 't uitgeven.



Of ze durft niet meer terugkomen.
quote:friezinnetje2014 schreef op 31 juli 2016 @ 17:30:

waar is TO eigenlijk?Weg... Ze is gevlucht omdat wij twijfels beginnen te krijgen over de waarheid van het verhaal
Wat een apart verhaal... Met als klap op de vuurpijl aan volstrekt vreemden de vraag wie jouw telefoon zou hebben gestolen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 31 juli 2016 @ 17:40:

Wat een apart verhaal... Met als klap op de vuurpijl aan volstrekt vreemden de vraag wie jouw telefoon zou hebben gestolen. Loepje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
O tnx, charlotte88. Het loepje verklaart veel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 31 juli 2016 @ 15:25:

Waarom zou iemand 2x deo pakken. Een keertje is toch genoeg. Ik zou het trouwens niet normaal vinden als iemand in mijn tas gaat neuzen.



Ik doe het wel meer keer ik zweet als een otter altijd en als ik al uit ga dan in die benauwde tenten kan ik wel begrijpen dat je vaak naar de bus grijpt.



Anderzijds dit topic is echt dom
Alle reacties Link kopieren
Kijk in je Android Device Manager, als je location access op had staan op je telefoon, kan je daarmee zien waar hij is



https://support.google.com/accounts/ans ... 0491?hl=en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven