Seksprobleempje

01-08-2016 10:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zit met een klein seksvraagje omdat het mij zelf nog nooit overkomen is.

Ik ben 25j (dus ik heb er al enkele sekservaringen opzitten), maar ik heb iemand nieuw leren kennen en nu zit ik met een probleempje. Tijdens de seks heb ik ineens heel veel last van slijmen, wat het heel ongemakkelijk maakt voor hem en voor mij. Wij stoppen dan even en ik kuis het wel af met een doekje, maar het is gewoon teveel waardoor we beide onze behoefte verliezen. Zijn piemel begint te krimpen en ik voel natuurlijk ook niets meer.



Het is ook een beetje genant dat hij een doekje aangeeft... en de slijmen zijn redelijk dik! Kan iemand mij hier wat tips geven om dit terug op een normale manier te krijgen. Ik was vroeger ook wel nat, maar dit is toch nog iets anders.



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Even naar de HA als je er mee zit
Love the life you live. Otherwise make it the life you love
Je wordt nat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Kan ook je cyclus zijn. Vaginaal vocht verandert op verschillende momenten tijdens je cyclus. Tijdens de dagen dat ik moet ovuleren, is mijn vaginaal vocht ook meer en wat dikker en witter van substantie. Niemand die mij dan een doekje aanbiedt



Als je dit nog nooit eerder opgevallen is, en het langer dan een paar dagen aanhoudt, dan eens naar de huisarts stappen.
quote:spaatje25 schreef op 01 augustus 2016 @ 10:54:

Je wordt nat bedoel je?Gewoon natworden is geen dik slijm lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 01 augustus 2016 @ 11:01:

[...]





Gewoon natworden is geen dik slijm lijkt mij.Neen idd, nog nooit eerder zo voorgehad als nu! En ok vochtverlies en nat worden weet ik wel allemaal, maar dit....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er mee naar de dokter gaan als je er onzeker bij voelt. Misschien heeft het met je cyclus te maken of is je vaginale ph in onbalans. Ik begrijp dat het een beetje gênant is om met je dokter erover te praten en misschien kan hij je doorverwijzen naar een vrouwelijke gynaecoloog. Succes.
life is worth waiting for

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven