iPhone 6 scherm reparatie

01-08-2016 09:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allen,



Hellas is mijn iPhone 6 op de grond gevallen toen mijn dochter van 5 en ik naar een filmpje aan het kijken waren.

Kennen jullie miscchien een geod reparateur in Amsterdam die mijn telefoon kan repareren?



Alvast bedankt,

Jannah
Nee maar wel een tip: investeer in een goede beschermingshoes.
Alle reacties Link kopieren
Javastraat Adam oost.
Alle reacties Link kopieren
De Apple store op het Leidseplein.
Alle reacties Link kopieren
En na reparatie een glass screen protector kopen, heeft mijn telefoon al menig maal gered
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Mediamarkt, en opgeven aan je verzekering. Ik heb alle kosten terug gekregen
quote:Franka76 schreef op 01 augustus 2016 @ 10:19:

En na reparatie een glass screen protector kopen, heeft mijn telefoon al menig maal geredHeeft mijne ook, en toch zit er nu een barstje in...
Ik raad je een beschermhoezen van tech21 aan. Zijn echt goed.

Bijvoorbeeld deze
Ik heb het laatst bij de Mediamarkt powerdesk laten doen, klaar in 20 minuten!

Kostte me 160 euro, maar je kunt het declareren bij de inboedelverzekering, wist je dat?
Alle reacties Link kopieren
Op GSMERZ4U heb ik een gratis prijsoverzicht gevonden van verschillende reparateurs in Amsterdam voor mijn iPhone 6 scherm reparatie. Wel handig als je geen idee hebt over prijzen, garanties en wachttijden.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval niet door de eerste de beste laten doen; dan vervalt je garantie namelijk.
Alle reacties Link kopieren
mediamarkt gebruikt niet de originele apple schermpjes, hier veel problemen mee gehad - zorg dat je een origineel scherm krijgt!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:Jougla schreef op 01 augustus 2016 @ 10:16:

De Apple store op het Leidseplein.+1. Als je de luxe van een Apple Store toch hebt omdat je in Amsterdam bent of woont dan moet je er gebruik van maken ook....
Alle reacties Link kopieren
quote:ninia schreef op 01 augustus 2016 @ 11:13:

Ik heb het laatst bij de Mediamarkt powerdesk laten doen, klaar in 20 minuten!

Kostte me 160 euro, maar je kunt het declareren bij de inboedelverzekering, wist je dat?Dat is (tenzij het om een 6s Plus gaat) duurder dan bij Apple zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven