Cap d' agde

30-07-2016 15:36 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben interesse om volgend jaar eens onze vakantie in Cap door te brengen. ( zonder kids ????) heeft daar iemand ervaring mee? Kunnen we er geraken met het vliegtuig? Via wat boeken? Waar moeten we op letten? Shoot met die tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 30 juli 2016 @ 17:23:

Seksvakantie, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Het klinkt wat treurig allemaal, maar goed, jouw feestje.Waarom treurig? De een heeft als hobby nordic walking en de ander sex .. Ieder zijn ding
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
quote:emmylou schreef op 30 juli 2016 @ 17:14:

[...]





Precies, naturisme heeft niks maar dan ook helemaal niks met seks of swingen te maken.



TO zet dit bij seks, dus ze bedoelt een swingersvakantie.



Maar overwegen kinderen mee te nemen naar een swingershotel? Ben je wel helemaal 100?? Lees het hele topic eens zou ik zeggen...
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 30 juli 2016 @ 17:14:

[...]





Precies, naturisme heeft niks maar dan ook helemaal niks met seks of swingen te maken.



TO zet dit bij seks, dus ze bedoelt een swingersvakantie.



Maar overwegen kinderen mee te nemen naar een swingershotel? Ben je wel helemaal 100?? Ze schrijft juist dat ze zonder kinderen op vakantie gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dank u up4more voor je mooie reactie. Blijkbaar volgens andere mensen is dit een oord van de reinste ontucht, wel wij amuseren ons als swingers en hebben er de mooiste vriendschappen aan over gehouden, zonder steeds van bil te moeten met elkaar.

Wij willen het eens zien en meemaken, so what!

Ik ben veel meer met eerlijke oprechte ervaringen dan met kritiek en scheefbekijkerij...
Alle reacties Link kopieren
Mensen vinden swingers vies en aso .. Ze denken maar .. Ik zit sinds ruim 10 jaar in dit wereldje en heb me nog nooit zo vrij gevoeld .. We zijn net de hippies van toen ;)



Het leuke als je op cap op het strand zit en je beseft ineens dat al die stellen (strand ligt echt propvol) dezelfde openmind hebben als jou en allemaal open staan om heerlijke geile avonturen te beleven. En gelukkig zijn 95% van alle swingers intiem geschoren dus ook nog extra fijn om naar al die lijven te kijken.



Je moet het echt een keertje gezien en meegemaakt hebben .. Maar toch een waarschuwing .. Cap is verslavend .. Eenmaal geweest wil je altijd weer ;)
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Dat zien we wel de komende jaren... We weten dan waar naartoe voor een specialleke.

We zitten er ook reeds 15 jaar in en cap is een van de weinige dingen die we nog niet gedaan hebben dus nu we ee nog goed uitzien is t de moment. Vooral om mensen uit andere landen te leren kennen lijkt me leuk.
Alle reacties Link kopieren
Mmm, vergane glorie klinkt niet als verslavend. Jammer dat daar niet wat meer aandacht aan wordt besteed. Het zou mij tegenhouden eerlijk gezegd.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 31 juli 2016 @ 14:13:

Mmm, vergane glorie klinkt niet als verslavend. Jammer dat daar niet wat meer aandacht aan wordt besteed. Het zou mij tegenhouden eerlijk gezegd.Onderhoud aan de grote complexen loopt zwaar achter dat is erg jammer .. De gebouwen zijn dan wel vergane glorie, de mensen die er vertoeven zeker niet ;)
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Nu op de terugweg, was weer super! Wij gaan met auto en tent en reserveren via mail bij oltra.

Heel veel mensen die daar al tig jaar komen, voor ons tweede jaar. Alle leeftijden ( ook veel gepensioneerden), alle nationaliteiten en alle opleidingsniveaus.

Vergane glorie... zo ervaren wij dat zeker niet al kunnen de wegen in het naturistendorp wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Camping hebben wij niks op aan te merken.

In de omgeving genoeg moois te zien, cultuur en natuur. Dus niet alleen " sex on the beach" en " partywearparade".

Als je hier eenmaal geweest bent, dan wil je geen " normale " vakantie meer, is dan zo saai....

Wij gaan volgend jaar weer!
Alle reacties Link kopieren
Iets uit jouw taalgebruik zegt mij dat je uit Belgie komt. Gecombineerd met dit topic moet ik meteen aan een Jambers aflevering denken....amaj.....
Alle reacties Link kopieren
TO kun je niet aan de mods vragen om de titel te veranderen in sexreis naar cap d agde?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom idd uit België maar wij zaten niet in jambers... Dat doen we net niet.

Wat die vergane glorie betreft, is het zo erg? Wat met de apartementjes die te huren zijn?
quote:pampalate schreef op 31 juli 2016 @ 22:26:

Iets uit jouw taalgebruik zegt mij dat je uit Belgie komt. Gecombineerd met dit topic moet ik meteen aan een Jambers aflevering denken....amaj.....







(great minds think alike )
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 31 juli 2016 @ 13:53:

Mensen vinden swingers vies en aso .. Ze denken maar .. Ik zit sinds ruim 10 jaar in dit wereldje en heb me nog nooit zo vrij gevoeld .. We zijn net de hippies van toen ;)



Het leuke als je op cap op het strand zit en je beseft ineens dat al die stellen (strand ligt echt propvol) dezelfde openmind hebben als jou en allemaal open staan om heerlijke geile avonturen te beleven. En gelukkig zijn 95% van alle swingers intiem geschoren dus ook nog extra fijn om naar al die lijven te kijken.



Je moet het echt een keertje gezien en meegemaakt hebben .. Maar toch een waarschuwing .. Cap is verslavend .. Eenmaal geweest wil je altijd weer ;)Dit komt echt over om vooral jezelf te bewijzen hoe leuk het wel niet is, terwijl je diep in je hart snakt naar een "normale " vakantie met je kinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 01 augustus 2016 @ 08:25:

[...]





Dit komt echt over om vooral jezelf te bewijzen hoe leuk het wel niet is, terwijl je diep in je hart snakt naar een "normale " vakantie met je kinderenHahaha die is leuk .. Ik hoef mezelf niets te bewijzen .. En snakken naar een "normale" vakantie? Wij niet hoor .. We hebben voor ons beste van beide werelden een vakantie met kids en vakantie voor ons tweetjes waarin we onze eigen stoute dingen kunnen ondernemen
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
In gedachten lijkt Cap ons wel zowat de zonnige versie van Sodom en Gomorra, maar bon, we zijn er dan ook nog nooit geweest

In realiteit zal het wellicht niet zo heftig zijn veronderstellen we? Meer een soort groot naturisten domein met extra opties?





Weinig kans dat we ook effectief eens gaan denken we, zeker als we hier dingen als vergane glorie lezen. Op dat vlak zijn we echte luxe-beestjes; campings en aanverwanten zijn echt ons ding niet :-). Denken dat dingen als Hedonism dan eerder in aamerking zouden komen.
Alle reacties Link kopieren
Die vergane glorie maakt het ee niet minder leuk om .. Je kan er poepiesjieke appartementen huren maar die vind je dan in het uitgaansgebied .. Grote complexen als heliopolis is wat betaalbaarder en de appartementen zelf zijn van super eenvoudig tot ook poepiesjiek .. De stranden zijn schoon en de strandtentjes gezellig



Cap is niet te vergelijken met Hedonism .. Voor de actie kun je beter op cap zijn ..
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
dutchmariam is er elk jaar een paar maanden. Ik denk dat ze je van alle denkbare tips kan voorzien...
Alle reacties Link kopieren
Laat dutchmariam dan maar gerust reageren
quote:up4more schreef op 01 augustus 2016 @ 18:05:

Die vergane glorie maakt het ee niet minder leuk om .. Je kan er poepiesjieke appartementen huren maar die vind je dan in het uitgaansgebied .. Grote complexen als heliopolis is wat betaalbaarder en de appartementen zelf zijn van super eenvoudig tot ook poepiesjiek .. De stranden zijn schoon en de strandtentjes gezellig



Cap is niet te vergelijken met Hedonism .. Voor de actie kun je beter op cap zijn ..



Bof, actie om de actie is maar saai vinden we. Dan is het leuker om tussen "normaal" publiek op jacht te gaan .

Of om met andere swingers op vakantie te gaan in normale resorts, en de aanwezigen daar compleet in de war te brengen over wie bij wie hoort :-D.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er spontaan een keer beland, het is ons erg goed bevallen. Schuimparties en uitgaan erg leuk, inderdaad veel open-minded mensen. In combinatie met strand, lekker weer.. zou het zeker doen! Vanaf de meer budget (familie)camping is het uitgaanscentrum - waar meer gebeurt - prima aan te reizen. Vergane glorie, sommige tenten, maar gewoon goed informeren waar de leuke feestjes zijn veel plezier !
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal.

Wat me aan de Cab heerlijk lijkt is de vrijheid. Niets moet, maar echt alles kan.

Natuurlijk zit er en exhibitionistische kant aan. Maar, wat ik begrijp, is er ook veel respect onderling. Dit is iets wat ik ook veel terug hoor over de BDSM scene (zelf geen ervaring in). Wel onlangs op een feestje aan het Comomeer geweest met een vergelijkbare sfeer, alles los. Ook ervaring met open relaties.

Be- of veroordelen lijkt me niet op z'n plaats. Laat iedereen lekker uitzoeken wij hij/zij fijn vind of nodig heeft.



Ik kom graag in contact met mensen in dit wereldje. schrijf gerust.

No Worries
No Worries
Alle reacties Link kopieren
Net een week terug van onze swingersvakantie in Cap d'Agde, naturisten-village.

Vooral op het swingers-strandgedeelte heel veel geile vermaak gezien. Je gaat vanzelf ook mee in de flow. Je raakt lekker opgewonden, hihi..

De foam- en poolparty van Le Glamour-club is echt een aanrader. Twee keer geweest :-) :-). Lekker met onbekenden dansen in de schuim en elkaar "inzepen". En bij juiste klik verdergaan op een van de lounge-bedden.... Mmmm.. Ik geniet nog hiervan.
Hihi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven