Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
quote:hans66 schreef op 03 augustus 2016 @ 12:24:

Het geld voor Free a Girl verdwijnt grotendeels in de zakken van Evelien Hölsken.Volgens hun jaarverslag hebben ze 2,2 miljoen uitgegeven, waarvan 1,9 miljoen (86%!) is besteed aan hun doelstellingen. Je bewering dat het geld van Free a Girl 'grotendeels' in de zakken van wie dan ook verdwijnt lijkt me dan ook lariekoek.
Alle reacties Link kopieren
http://achterhetraamopdew ... aan-slachtoffers-van.html
World of Warcraft: Legion
Hoe kan een artikel uit oktober 2014 iets zeggen over een jaarverslag over 2015?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 03 augustus 2016 @ 13:11:

[...]



Natuurlijk mag ze dat zelf weten (en daar heb ik op zich inderdaad niets mee te maken), maar zij vermeldt dat expliciet. Het valt mij alleen op dat zij een organisatie steunt die tegen prostitutie is.



Het is een organisatie die minderjarige meisjes uit de prostitutie haalt!



Ik snap niet hoe je daar problemen mee kunt hebben. En dat van die eigen zakken, baseer je volgens mij op 1 krantenartikel. Erg zwak.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een filmpje over de "reddings"-industrie. Een partner van Free a Girl zorgt dat er in Cambodja sekswerkers werden gered, ik bedoel... opgepakt en ontvoerd worden en uiteindelijk in sweatshops terechtkomen. Maar deze vorm van slavernij in die sweatshops "mag".



https://www.youtube.com/watch?v=EnXhB1XtL2o
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 03 augustus 2016 @ 13:43:

Het is een organisatie die minderjarige meisjes uit de prostitutie haalt!



Ik snap niet hoe je daar problemen mee kunt hebben. En dat van die eigen zakken, baseer je volgens mij op 1 krantenartikel. Erg zwak.Het is een organisatie die tegen prostitutie is. Als het tegen kinderprostitutie is, wat deden Evelien en haar kornuiten op de Wallen? Daar werken alleen meerderjarige prostituees. Exploitanten willen geen trammelant met de politie die daar zeer regelmatig controleert.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, waar hebben we het over? Het noemen van deze organisatie was slechts een voetnoot in de bijdrage en nu gaat de hele discussie hierover. En wordt het weer een welles-nietes of deze organisatie nu wel of geen goed doet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 03 augustus 2016 @ 14:01:

En wordt het weer een welles-nietes of deze organisatie nu wel of geen goed doet.

En dat allemaal gebaseerd op één stemmingmakend artikel van twee jaar oud.

Ik vind het trouwens veelzeggend dat je (Hans) die links blijkbaar allemaal paraat hebt. Je bent er behoorlijk obsessief mee bezig als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe tenminste nog wat zoekwerk.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Doe je ook nog wel eens wat anders dan blogs lezen, artikelen zoeken die 'bewijzen' dat de prostitutie helemaal niet erg is, op een vrouwenforum vertellen dat prostitutie helemaal niet erg is en hoe geweldig jij je uitzoekwerk doet, en af en toe eens een prostituee bezoeken?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 03 augustus 2016 @ 14:27:

Ik doe tenminste nog wat zoekwerk.

En je denkt dat wij dat niet doen?



Ik heb de websitebezoek bezocht, jaarverslag bekeken, en ja, ook de artikelen waarmee jij op de proppen kwam.



Het lijkt mij een prima organisatie, maar niet perfect natuurlijk. De actie op de Wallen komt op mij niet zo handig over. Maar verder, liever een kind in de sweatshops dan een kindhoertje.



Greenpeace vind ik zo'n organisatie waar ik het lang niet altijd mee eens ben, maar omdat ze ook heel goede dingen doen, ben ik toch al jaren donateur.



Misschien moet je eens proberen de dingen niet zo zwart-wit te zien Hans. Je komt op mij over alles een alles of niets persoon. Iets is goed of fout, terwijl het 9 van de 10 keer toch echt wat genuanceerder ligt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Beautje87 schreef op 23 juli 2016 @ 11:19:

Na een tijdje tenenkrommend meelezen kan ik het toch niet laten om hier even te reageren als zeer zeldzame(!) geheel vrijwillige prostitué. Zeldzame ja, van alle collega's die ik ken, is er slechts 1 die dit net als ik vrijwillig doet (zij het met meer gezonde tegenzin dan ik). De cijfers waar hiermee gestrooid wordt lijken me onzin, het is eerder andersom; 98% niet-vrijwillig en 10% niet-gedwongen. Maar dat zal altijd gissen blijven, zelfs bij gedegen onderzoek heb je namelijk alsnog het heikele punt dat meiden die gedwongen worden in de prostitutie te werken dit nooit zullen toegeven, ook niet in een anoniem onderzoek. Enerzijds (aan het ene meest schrijnende uiterste) zullen er meiden zijn die zo onderdrukt en zo bang gemaakt zijn dat ze niet eerlijk durven antwoorden, anderzijds (het andere, meer grijze uiterste) zijn er meiden zoals de vriendin van RozaRomee voor wie het meer een gewetensvraag zal zijn waar ze niet eerlijk op willen antwoorden. Zij zal het namelijk als zwaktebod zien, dat ze dit werk doet, maar zal dit nooit aan zichzelf willen toegeven, maar feit is dat ze zich wel gedwongen voelt door de situatie.



Er zullen vast meer meiden zijn zoals ik die het wel vrijwillig doen en zich niet gedwongen voelen door hun situatie of blauwe plekken/roemeense kleerkasten. Maar deze meiden zul je waarschijnlijk alleen vinden in de 'high class' prostitutie. Waar high class nou precies op duidt ben ik nog niet helemaal uit, het duidt in ieder geval lang niet altijd op het niveau van de meiden, laat staan het niveau van de klanten. Maar wat ik bedoel is de kant waar ik in werk, daar waar de tarieven starten bij 700-800 euro voor de minimale boeking van 2 uur. Daar waar de meeste meiden dit werk niet als hoofdinkomen hebben en er daardoor niet van afhankelijk zijn.

Dat maakt namelijk een wereld van verschil.



Maar Hans, zelfs ik, die niet gedwongen word en andere motieven heeft dan geld (spanning, kick, spel), zelfs ik, fake de hele boel bij elkaar.

Natuurlijk geef ik de klant het gevoel dat hij de beste seksgod op aarde is en mij helemaal de hemel in neukt, of ik geef hem het gevoel dat we een bijzondere band hebben of een bijzonder gesprek hebben gehad. Dat levert mij namelijk het meeste op. De klant die zich geweldig voelt en wiens ego gestreeld is of zich gehoord voelt na een date zal eerder geneigd zijn opnieuw een afspraak te maken, of fooi te geven, of een goede beoordeling achter te laten bij mijn baas.

Hiervoor zijn allerlei trucjes, alvast glijmiddel smeren voor je klant er is doen alle collega's die ik ken, de klant zal hier echt niets van merken (er is namelijk ook glijmiddel dat je niet ruikt of proeft) behalve dan dat je al nat bent 'oh ik word toch zo nat van jou'...

Complimentjes geven, ook zo'n makkelijke. Ik hou zelfs een boekje bij met dingen die klanten aan me vertellen (bijv namen van kinderen, verjaardagen, gebeurtenissen etc) zodat ik daar bij een volgende date op terug kan komen 'hee vertel, hoe was de verjaardag van pietje?' Zo attent vinden ze me dan altijd ;)



Hans, ook de dame die haar blog schrijft, zal doen alsof haar verhalen oprecht en eerlijk zijn, natuurlijk, want ook uit die blog haalt zij haar inkomsten (inkomsten vanuit reclame, maar ook nieuwe klanten).

Laat staan de meiden die op de wallen werken. Waar het leven kei en keihard is. Waar je moet vechten voor een klantje, voor een fractie van het geld dat ik verdien, waar de klanten over het algemeen lomper en gewelddadiger zijn, de werktijden velen malen heftiger, de omstandigheden schrijnend. Denk je nou echt dat zij oprecht zijn richting hun klanten?





We verkopen lucht, schone schijn, ego-opkrikkers, feel-good-vibes, nep-geilheid. En de meeste klanten die ik heb, weten dit ook wel diep in hun hart maar spelen het spelletje net zo hard mee.

Prima, ik haal er mijn kick uit, mijn extra zakcentje, ik vind het intrigerend en fascinerend, ontmoet mensen die ik anders nooit zou ontmoeten, maak dingen mee waarover ik hele boeken kan schrijvend, het is elke keer weer spannend om op pad te gaan.





Ik schrijf deze post trouwens niet om in discussie te gaan, dat lijkt hier vrij zinloos ;) maar ik wilde graag het onderwerp even van binnenuit belichten.

Oh en een percentage van mijn verdiensten gaat naar Free a Girl. Daarnaast werk ik als vrijwilliger met jonge meiden die zijn gestopt met raamwerk.



Ik pak hem er nog maar even bij. De cijfers van deze prostituee zijn volgens Hans onzin. De gunstigere cijfers van een andere prostituee gelooft hij wel.



Dat ze alles bij elkaar faken is volgens Hans (en Davelaar) onzin. Hieruit volgde een hele discussie dat zij wel beter wisten wanneer een vrouw faket of niet, dan een vrouw zelf.



Daarnaast staat er nog veel meer nuttige info is dit bericht meer nee; laten we 'free a girl' eruit pikken, daar nutteloos over gaan zeiken en net doen alsof de rest niet gezegd is.
quote:tonkje schreef op 03 augustus 2016 @ 14:56:

Misschien moet je eens proberen de dingen niet zo zwart-wit te zien Hans. Je komt op mij over alles een alles of niets persoon. Iets is goed of fout, terwijl het 9 van de 10 keer toch echt wat genuanceerder ligt.Dat is nu eenmaal een kenmerk van autisme. Maar dat mag je niet zeggen, want zodra je zijn aandoening erbij haalt begint Hans te steigeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 03 augustus 2016 @ 15:19:

[...]



Dat is nu eenmaal een kenmerk van autisme. Maar dat mag je niet zeggen, want zodra je zijn aandoening erbij haalt begint Hans te steigeren.



Gunst, als je van jezelf weet dat je dingen wat zwart-wit ziet, dan kun je toch proberen daarop te letten?



Ik bedoel, iedereen heeft toch wel een minder goede eigenschap waarvan je je bewust bent? En waar je bij jezelf op let, of waarvan je soms zegt 'ik ben nu eenmaal ....'
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag keek ik naar Lauren, een interviewer op de Wallen. Op NPO 3 om 22:15.



Wat ik hier steeds loop te verkondigen wordt nu herhaald door Josje, raamexploitanten en Mariska Majoor.



Zij is anders dan Jojanneke van den Berge en haar programma waar de ene leugen de ander opvolgt. Lauren laat zich goed voorlichten.



Nee, het is niet mijn stoornis, dat is absolute onzin. Al deze mensen zou mijn vorm van autisme moeten hebben. Een draak van een uitspraak tegen sekswerkers en mensen met een beperking.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat je weer een reden gevonden hebt jezelf te verdedigen. Het is vast soms lastig te vinden, dus gefeliciteerd. De rest kan je maar het best categorisch negeren, dat is zeker de beste tactiek. Zo kun je je wentelen in je eigen gelijk. Goed gedaan!!!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Gaat niet om mijn gelijk. Het gaat om sekswerkers. Als je voor hen op wilt komen, luister naar hen, en trek niet alles wat je niet bevalt, door de plee. Je gelooft alleen wat in je straatje past.



Ik loop lekker niet in de pas van de eenheidsworst.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 05 september 2016 @ 23:02:



Ik loop lekker niet in de pas van de eenheidsworst.
quote:hans66 schreef op 05 september 2016 @ 23:02:

Je gelooft alleen wat in je straatje past.

De pot verwijt de ketel. En bij jou speelt er nog een persoonlijk belang mee, dus het lijkt me aannemelijker dat jij degene bent die zijn ogen sluit voor feiten die niet in zijn straatje passen. De meeste vrouwen hier hebben immers niets te winnen of te verliezen bij een andere mening. Jij wel; jij wilt maar al te graag geloven dat het allemaal wel meevalt, zodat je je prostitutiebezoeken voor jezelf kunt goedpraten. Dat vind je blijkbaar zo belangrijk dat je zelfs obsessief probeert om die mening ook op te dringen aan wat anonieme vrouwen op een forumpje.
quote:Tr0tter schreef op 06 september 2016 @ 05:52:

[...]



De pot verwijt de ketel. En bij jou speelt er nog een persoonlijk belang mee, dus het lijkt me aannemelijker dat jij degene bent die zijn ogen sluit voor feiten die niet in zijn straatje passen. De meeste vrouwen hier hebben immers niets te winnen of te verliezen bij een andere mening. Jij wel; jij wilt maar al te graag geloven dat het allemaal wel meevalt, zodat je je prostitutiebezoeken voor jezelf kunt goedpraten. Dat vind je blijkbaar zo belangrijk dat je zelfs obsessief probeert om die mening ook op te dringen aan wat anonieme vrouwen op een forumpje.De spijker op z'n kop.
quote:hans66 schreef op 05 september 2016 @ 23:02:

Ik loop lekker niet in de pas van de eenheidsworst. En dit is al net zo sneu als van die doorsnee vrouwen van middelbare leeftijd die over zichzelf roepen dat ze 'zo'n lekkere gekke meid' zijn.
Alle reacties Link kopieren
En ik dacht, het zal typotypo wel zijn die zijn topic omhoog haalt. Maar nee, het is Hans met zijn missie dat het allemaal reuze meevalt in de prostitutie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Zo, de radfems komen terug met hun geblaat. YouWish, Trotter en zometeen komen er nog meer...



Stel, dat het alleen maar om mij ging. Prostitutie wordt verboden of het Zweedse model (nu alleen voor 18- tot 21-jarige prostituees) wordt uitgebreid. De gevolgen voor sekswerkers zijn groter dan voor mij. Illegale prostitutie neemt toe, mensenhandel neemt toe, prostituees komen zonder werk: kijk maar naar het Zandpad en een deel van de Wallen. 300 prostituees stonden toen bij Wolfsen te demonstreren. Maar dat interesseren jullie geen barst. Op mensenhandel na zijn het tweederangs vrouwen.



Het gaat niet om mij. Als prostitutie hier verboden wordt of het Zweedse model wordt toegepast, ga ik doodleuk naar een buurland. Jullie blij in Nederland en sekswerkers in de problemen.



Maar... het zijn maar sekswerkers. Wat boeit dat, hè?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 06 september 2016 @ 07:11:

En ik dacht, het zal typotypo wel zijn die zijn topic omhoog haalt. Maar nee, het is Hans met zijn missie dat het allemaal reuze meevalt in de prostitutie.



Voordat jullie verder gaan met brabbelen, kijk naar de uitzending van Lauren:



http://www.npo.nl/lauren/05-09-2016/AT_2062522



Of geloven jullie alleen maar wat Jojanneke zegt? Nee, wat gisteren gezegd wordt is allemaal onzin. Of durven jullie niet te kijken, bang dat ik er toch niet ver naast zit?



Aha, Tonkje is ook weer terug. Ga je ook weer met de andere wolven als Trotter meehuilen?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 06 september 2016 @ 07:30:

Zo, de radfems komen terug met hun geblaat. YouWish, Trotter en zometeen komen er nog meer...

Misschien moet je je eerst eens verdiepen in waar 'radfem' voor staat, voor je mensen begint uit te schelden voor iets dat ze niet zijn. Maar dan nog... je kunt beter een radfem zijn dan een verkrachter.



quote:hans66 schreef op 06 september 2016 @ 07:35:

Aha, Tonkje is ook weer terug. Ga je ook weer met de andere wolven als Trotter meehuilen? Heb ik je op je pikkie getrapt of zo, dat je meent me keer op keer persoonlijk te moeten aanvallen? Sneu figuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven