Eci lidmaatschap

03-08-2016 17:29 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Had een idee om lid te worden van eci maar zou graag eerst ervaringen willen lezen van andere dames die z'n lidmaatschap hebben, hier mijn vragen:

Is een eci lidmaatschap betrouwbaar?

Kost z'n lidmaatschap geld? (op de kwartaal afname na) en de belangrijkste zijn er ook echt voordelen van z'n lidmaatschap?



Graag hoor ik ervaringen van andere mensen met z'n lidmaatschap



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Missbellydance schreef op 03 augustus 2016 @ 18:08:

[...]





Nou volgens mijn tante extra korting maar daar ben ik sceptisch over daarom vraag ik jullie, haha maar hoor dat het geen succes is Hmmmmm, krijgt tante soms een cadeau van ECI als ze een nieuw lid aandraagt? Ik vond het destijds helemaal niks. Een beetje rondspeuren op internet naar boeken levert je ook wel wat korting op.
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
quote:leentje71 schreef op 04 augustus 2016 @ 18:02:

[...]



Hmmmmm, krijgt tante soms een cadeau van ECI als ze een nieuw lid aandraagt? Ik vond het destijds helemaal niks. Een beetje rondspeuren op internet naar boeken levert je ook wel wat korting op.Waar vind jij dan boeken met korting die nog onder de Nederlandse vaste boekenprijs vallen?
Alle reacties Link kopieren
Als je even op de site zou kijken, dan zie je al dat ECI tegenwoordig anders werkt dan vroeger. Je kunt een zogenaamde 'vaste klant' worden door meer dan drie boeken per jaar te kopen. (zonder dat je dat ook verplicht moet doen). Vanaf het vierde boek krijg je op elk volgende boek 20 % korting.

Die korting krijg je zolang je minstens 4 boeken per jaar besteld. (bestel je niet dan is de consequentie dat je je status als vaste klant kwijt raakt, niet dat je een willekeurig boek thuis krijgt).



Je kunt alleen geen hele nieuwe boeken bestellen omdat ECI de korting pas mag geven als het boek minimaal 4 maanden uit is.
Alle reacties Link kopieren
Boekenfestijn is een goede tip trouwens! Veel boeken en goede korting. De laatste keer dat ik er was hadden ze wel steeds meer zooi, wat echt uit de krochten van magazijns komt, maar alsnog had ik een leuk mandje vol. Ik ben gek op dwarsliggers, vind ze alleen wel aan de prijs en die lagen daar ook flink afgeprijsd. Echt een bezoekje waard!
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 04 augustus 2016 @ 18:13:

[...]





Waar vind jij dan boeken met korting die nog onder de Nederlandse vaste boekenprijs vallen?Wat Nimbus dus zegt. De nieuwste boeken kan je niet kopen bij ECI met korting. Boeken die langer dan 4 maanden zijn uitgegeven kan je echt wel vinden op internet met korting. Ik bestel regelmatig boeken via een Belgische site met korting.
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-08-2016 20:26
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze een besloten club zijn, mogen ze een uitzondering maken op de in Nederland verplichte vaste boekenprijs. Daarom zijn boeken daar goedkoper. Of je lid wilt zijn met een verplichting eens in de zoveel tijd iets te kopen, dat moet je zelf weten. Het assortiment is hetzelfde als bij Bol.com, daar hoef je het niet voor te laten.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
quote:leentje71 schreef op 04 augustus 2016 @ 19:35:

[...]



Wat Nimbus dus zegt. De nieuwste boeken kan je niet kopen bij ECI met korting. Boeken die langer dan 4 maanden zijn uitgegeven kan je echt wel vinden op internet met korting. Ik bestel regelmatig boeken via een Belgische site met korting.De vaste boekenprijs geld langer dan alleen de eerste 4 maanden, ik ken geen plek waar je de boeken die daar onder vallen met korting kan kopen vandaar mijn vraag waar dan. Welke site gebruik je dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een eci lidmaatschap. Had me aan laten smeren op straat jaren terug toen ik wat minder gebekt was



Wat ik me ervan kan herinneren was dat je eens in de zoveel tijd wat moest bestellen. Deed je het niet dan werd er zomaar een boek verzonden. Toen het contract afliep heb ik direct opgezegd en dat ging eigenlijk vlekkeloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 03 augustus 2016 @ 20:10:

Ik haal boeken vrijwel altijd bij de kringloop. Daar staan vaak leuke titels voor max 2 euro. Daarna breng ik ze terug of geef ik ze weg aan anderen.





Dit dus.



Ik heb alleen maar kringloop boeken inmiddels. En soms moet je even een jaartje wachten, en goed zoeken maar dan kan je echt redelijk actuele titels kopen voor bijna niets.



Mijn kringloopwinkels hebben inmiddels alles geordend. Op roman, fantasy, Engelstalig, literatuur, hobby, koken..enz.



Heb dus bijv. al 3 Jamie Olivier boeken gekocht. De volledige Harry Potter serie hard cover Engelstalig, De serie van het oude Koninkrijk , hardcover, NL en EN talig.

De vliegeraar en nog 1000 van dat soort boeken.

Knielen op een bed violen enz.

Heel veel Shakespeare.

En ga zo maar door. Heel lang door.
Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven