Ik durf nooit voluit gaan

29-07-2016 12:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ik hoop met mijn topic wat tips te krijgen over hoe ik me wat losser kan opstellen of me beter kan laten gaan.



Wanneer mijn vriend en ik seks hebben, is het alsof ik er niet volledig voor kan gaan. Er is vaak iets (maar wat?) dat me tegenhoudt. We proberen wel verschillende standjes uit (maar vaak is het toch hetzelfde), ik pijp hem graag, etc., maar als ik iets wil doen, denk ik vaak 'zou ik dit wel doen'. Ik ben gewoon onzeker, denk ik en vraag me af of hij het wel lekker zal vinden.



Het gaat ook echt over kleine dingen soms. Als ik zin heb, wil ik initiatief nemen en wat ik wíl doen is gewoon met mijn hand over zijn kruis beginnen te wrijven en in zijn broek gaan, maar wat ik uiteindelijk doe is hem gewoon beginnen kussen. Gewoon omdat ik niet durf ofzo... Of tijdens het pijpen hem eens aankijken, lijkt me heel sexy, maar ook hier: alsof ik niet durf (klinkt echt belachelijk nu ik het hier schrijf, maar toch is het zo).



Iemand die ook zo geremd is? Of iemand met tips?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
hij heeft je vast uitgekozen voor wie je bent, niet voor wie jij denkt dat je moet zijn



(en verlegenheid kan ook heel verleidelijk zijn hoor)
Lorem Ipsum
quote:Mariposa89 schreef op 29 juli 2016 @ 14:51:

Het vastbinden lijkt me iets leuks om ooit te doen, maar idd niet als eerste stap.



Jouw scenario is zeker eentje dat ik ga onthouden, turquasi! Bedankt.Bespreek je ook jouw fantasieën niet met je vriend? Het ergste wat er kan gebeuren is misschien wel dat jullie seksleven groen licht krijgt. Ben je er wel zeker van dat je hem (bij zijn kruis pakken, touwtjes) echt wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 29 juli 2016 @ 15:20:

[...]





Bespreek je ook jouw fantasieën niet met je vriend? Het ergste wat er kan gebeuren is misschien wel dat jullie seksleven groen licht krijgt. Ben je er wel zeker van dat je hem (bij zijn kruis pakken, touwtjes) echt wil?



Fantasieën zoals dat vastbinden heb ik nog niet met hem besproken.

Ja hoor, ik ben heel zeker dat ik hem echt wil! Ik hou van hem en ik vind hem ook heel knap en opwindend, dus daar ligt het niet aan.
Maak je ook niet druk als de werkelijkheid niet helemaal strookt met je fantasie. Sure, je komt in lingerie op hakken op hem af met het idee hem de pijpbeurt van zijn leven te geven. En toen ging je op de kat staan, die van schrik de gordijnen fileert. Jammer dan, volgende keer beter.



Wat ik bedoel te zeggen, verwacht geen perfectie van jezelf. Die verwacht hij ook niet. Als jullie het maar leuk hebben toch?
quote:Steampunkcat88 schreef op 29 juli 2016 @ 16:05:

Maak je ook niet druk als de werkelijkheid niet helemaal strookt met je fantasie. Sure, je komt in lingerie op hakken op hem af met het idee hem de pijpbeurt van zijn leven te geven. En toen ging je op de kat staan, die van schrik de gordijnen fileert. Jammer dan, volgende keer beter.



Lol, die is grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariposa89 schreef op 29 juli 2016 @ 14:26:

[...]





Hij neemt meestal wel de leiding, ja. Maar als ik van standje ofzo wil wisselen, zorg ik daar ook wel gewoon voor.



Nee, hij heeft me nog niet afgewezen. Alleen gebeurt het soms wel dat ik zin heb en als ik dan bvb zijn kruis niet durf vast te grijpen, ik hem begin te kussen. Ik heb dan wel zin in meer, maar hoewel ik het kussen begon, laat ik het verdere initiatief bij hem liggen. Als hij dan verder niets doet, gebeurt er ook niks meer. Dat vind ik wel lullig van mezelf, want ik wil gewoon seks en als ik er gewoon voor zou gaan, zouden we waarschijnlijk ook wel seks hebben op dat moment. Ik neem dus initiatief (het kussen), maar eigenlijk ook weer niet.hmm, ben je bang dat als je meer het initiatief neemt je hem minder aantrekkelijk zult gaan vinden?
Misschien zou je hem kunnen blinddoeken, zonder overleg vooraf, wanneer de sfeer ernaar is. Je kunt 'm dan niet aankijken, maar voor de rest kun je ongegeneerd doen waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 29 juli 2016 @ 16:05:

Maak je ook niet druk als de werkelijkheid niet helemaal strookt met je fantasie. Sure, je komt in lingerie op hakken op hem af met het idee hem de pijpbeurt van zijn leven te geven. En toen ging je op de kat staan, die van schrik de gordijnen fileert. Jammer dan, volgende keer beter. Precies! Er mag ook gelachen worden. Mijn onhandigheid zit me ook vaak tegen als ik me voordoe als een onweerstaanbare vamp. Dan lachen we er samen om en dan blijkt dat moment eigenlijk nog intiemer te zijn dan het scenario dat ik voor ogen had. Dus inderdaad, het hoeft allemaal niet zo perfect en berekend te zijn.
Alle reacties Link kopieren
gewoon lef hebben en doen zeg ik!!
Alle reacties Link kopieren
gewoon lef hebben en doen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 30 juli 2016 @ 13:36:

[...]





Precies! Er mag ook gelachen worden. Mijn onhandigheid zit me ook vaak tegen als ik me voordoe als een onweerstaanbare vamp. Dan lachen we er samen om en dan blijkt dat moment eigenlijk nog intiemer te zijn dan het scenario dat ik voor ogen had. Dus inderdaad, het hoeft allemaal niet zo perfect en berekend te zijn.Dit is juist de charme van intimiteit vind ik. Alleen dat zag ik niet zo toen ik nog erg onzeker over mezelf was (lichaam, vaardigheden etc.). Heb je hier op veel vlakken van je leven last van TO?
"People, what a bunch of bastards"
Het stukje van niet 'durven' beginnen herken ik wel. Dat heb ik ook. Vooral de angst om afwijzing is daar de reden van, hoewel dat totaal ongegrond is met zijn en mijn libido. En het ligt zeker niet aan de aantrekkingskracht, ik vind 'm echt de heerlijkste en opwindendste man ever. Maar mijn vriend weet dat, en aangezien ik heel weinig nodig heb om in de mood te komen hoeft hij maar bijv. in mn nek te kriebelen of te zoenen en dan is de aanzet gegeven. Wat voor mij ook werkt is bijv. elkaar opwinden in whatsapp gesprekken (als we op werk zijn ofzo) over wat er gebeurd als we weer thuis zijn .... beetje bij beetje 'durf' ik daardoor ook steeds meer initiatief te tonen.

Ook zijn we steeds meer aan elkaar gaan vertellen over onze fantasieen. Hij heeft graag dat ik hem bijv. in lingerie/ jarretels opwacht savonds na zijn werk. Hoewel ik me daar de 1e keer heel onwennig en onzeker bij voelde merkte ik aan zijn reactie dat hij het geweldig vond. Nu koopt hij af en toe setjes waar hij me graag in ziet of speeltjes die hij graag erbij wil uitproberen. Andersom heb ik 'm duidelijk gemaakt dat ik niet van de romantische lieve kaarsjes en rozeblaadjes sex ben, maar liever wat harder en ruwer. Juist doordat we er allebei openminded instaan, en graag experimenteren laat ik me ook steeds meer gaan. Dus ik denk dat je je verstand wat meer los moet laten. Volg je gevoel, je partner zal het geweldig vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 30 juli 2016 @ 21:50:

[...]





Dit is juist de charme van intimiteit vind ik. Alleen dat zag ik niet zo toen ik nog erg onzeker over mezelf was (lichaam, vaardigheden etc.). Heb je hier op veel vlakken van je leven last van TO?Ik ben inderdaad niet de meest zelfzekere persoon. Wat meer zelfzekerheid zou wel mogen, maar ja, hoe werk je daaraan.. Vind ik iets moeilijks...
Alle reacties Link kopieren
quote:Niboma schreef op 31 juli 2016 @ 13:06:

Het stukje van niet 'durven' beginnen herken ik wel. Dat heb ik ook. Vooral de angst om afwijzing is daar de reden van, hoewel dat totaal ongegrond is met zijn en mijn libido. En het ligt zeker niet aan de aantrekkingskracht, ik vind 'm echt de heerlijkste en opwindendste man ever. Maar mijn vriend weet dat, en aangezien ik heel weinig nodig heb om in de mood te komen hoeft hij maar bijv. in mn nek te kriebelen of te zoenen en dan is de aanzet gegeven. Wat voor mij ook werkt is bijv. elkaar opwinden in whatsapp gesprekken (als we op werk zijn ofzo) over wat er gebeurd als we weer thuis zijn .... beetje bij beetje 'durf' ik daardoor ook steeds meer initiatief te tonen.

Ook zijn we steeds meer aan elkaar gaan vertellen over onze fantasieen. Hij heeft graag dat ik hem bijv. in lingerie/ jarretels opwacht savonds na zijn werk. Hoewel ik me daar de 1e keer heel onwennig en onzeker bij voelde merkte ik aan zijn reactie dat hij het geweldig vond. Nu koopt hij af en toe setjes waar hij me graag in ziet of speeltjes die hij graag erbij wil uitproberen. Andersom heb ik 'm duidelijk gemaakt dat ik niet van de romantische lieve kaarsjes en rozeblaadjes sex ben, maar liever wat harder en ruwer. Juist doordat we er allebei openminded instaan, en graag experimenteren laat ik me ook steeds meer gaan. Dus ik denk dat je je verstand wat meer los moet laten. Volg je gevoel, je partner zal het geweldig vinden.Hier zijn libido en aantrekkingskracht ook zeker het probleem niet. Ik heb vaak zin en net daarom wil ik zelf ook wat meer (duidelijk) initiatief nemen. Ik gaf ergens het voorbeeld dat ik hem dan gewoon kus, maar als hij dan niets verder doet, er ook niks meer gebeurt. Terwijl als ik duidelijker initiatief zou nemen, het verder kan gaan (hij heeft nog nooit geweigerd en kan me ook niet inbeelden dat hij dat zou doen). Dus als hij bijvoorbeeld wat moe is en zelf niet superveel zin heeft en hij er dus niet zelf mee begint, dan gebeurt er niks, behalve kussen. Maar als ik zelf iets meer zou doen, zou hij zeker niet stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mariposa!



Wat vervelend van je onzekerheid. Is natuurlijk nergens voor nodig, al weet je dat zelf zo te lezen ook wel : )

Het is echt een mindset. Vroeger dacht ik ook (te) veel na tijdens sex (hier ook een denker/piekeraar), maar geloof me, sommige dingen moet je niet te veel over nadenken en gewoon doen! Klinkt alsof je bang bent voor afwijzing of om voor schut te staan? Maar je zegt zelf dat je vriend je waarschijnlijk niet snel zal afwijzen, hij zal het vast juist ontzettend leuk vinden als je (duidelijk) initiatief toont! En wellicht kun je gewoon beginnen met eens in bed tegen hem aan gaan liggen en over zijn kruis wrijven. Gewoon beginnen met zoiets simpels (misschien niet gelijk het vastbind-voorbeeld). Je zult zien dat het de volgende keer al minder onwennig zal voelen, je je zekerder voelt en ook sexier! Dan volgt de rest vanzelf.



Veel plezier!
Ik weet niet of het voor alle mannen geldt, TO, maar er is op deze aardbol niets waar ik meer opgewonden (en hopelijk bevredigd) van word als mijn vrouw die met haar daden laat zien dat ze zin in me heeft. Met huid en haar. Dat ze alles voor me wil doen wat ik lekker vind, omdat zij daar gelukkig van wordt. Omdat ze gek op me is en me seksueel niet kan weerstaan. Omdat ze geil is en haar lusten op mij wil botvieren. En er is niets fout. alles mag. Wat twee mensen samen doen mogen ze helemaal zelf bepalen. Of je nu op je knieën naar hem toe wil kruipen om hem tot de laatste druppel leeg te gaan zuigen of z'n broek losmaakt om even lekker op hem te gaan zitten. Gewoon, omdat jullie het allebei lekker/fijn/geil/intiem vinden om van elkaars lijf te genieten, op elke manier op elk tijdstip, omdat je elkaar zo lekker vindt. Of vraag hem zijn vingers in je te stoppen, onder je jurkje door, omdat je zo'n zin hebt om hem even in je te voelen. Echt, alles mag.



Misschien vindt hij het wel heftig in het begin (hij went er echt wel aan hoor ), maar wanneer jullie zo vrij met elkaar kunnen omgaan ben je zo'n stel waar sommigen alleen maar jaloers op kunnen zijn.



Doen!
Ik vind trouwens dat ik dat best leuk onder woorden gebracht heb



Shameless Self-Bump
Alle reacties Link kopieren
quote:Tistochwat schreef op 02 augustus 2016 @ 19:31:

Hoi Mariposa!



Wat vervelend van je onzekerheid. Is natuurlijk nergens voor nodig, al weet je dat zelf zo te lezen ook wel : )

Het is echt een mindset. Vroeger dacht ik ook (te) veel na tijdens sex (hier ook een denker/piekeraar), maar geloof me, sommige dingen moet je niet te veel over nadenken en gewoon doen! Klinkt alsof je bang bent voor afwijzing of om voor schut te staan? Maar je zegt zelf dat je vriend je waarschijnlijk niet snel zal afwijzen, hij zal het vast juist ontzettend leuk vinden als je (duidelijk) initiatief toont! En wellicht kun je gewoon beginnen met eens in bed tegen hem aan gaan liggen en over zijn kruis wrijven. Gewoon beginnen met zoiets simpels (misschien niet gelijk het vastbind-voorbeeld). Je zult zien dat het de volgende keer al minder onwennig zal voelen, je je zekerder voelt en ook sexier! Dan volgt de rest vanzelf.



Veel plezier!



Het is inderdaad niet zozeer dat ik bang ben voor afwijzing, maar zoals je zegt om voor schut te staan. Het op die manier omschrijven, komt er het best bij in de buurt, denk ik. Dat hij iets zal hebben van 'Wow, waar ben jij mee bezig'. Ik denk dat ik het, zoals hier al door een aantal mensen gezegd werd, het te perfect wil ofzo.

Je hebt gelijk, met iets kleins beginnen is de beste optie. Ik heb hem net een appje gestuurd (hij is nog even bij een vriend)! Dit is al een eerste stapje
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 augustus 2016 @ 19:46:

Ik weet niet of het voor alle mannen geldt, TO, maar er is op deze aardbol niets waar ik meer opgewonden (en hopelijk bevredigd) van word als mijn vrouw die met haar daden laat zien dat ze zin in me heeft. Met huid en haar. Dat ze alles voor me wil doen wat ik lekker vind, omdat zij daar gelukkig van wordt. Omdat ze gek op me is en me seksueel niet kan weerstaan. Omdat ze geil is en haar lusten op mij wil botvieren. En er is niets fout. alles mag. Wat twee mensen samen doen mogen ze helemaal zelf bepalen. Of je nu op je knieën naar hem toe wil kruipen om hem tot de laatste druppel leeg te gaan zuigen of z'n broek losmaakt om even lekker op hem te gaan zitten. Gewoon, omdat jullie het allebei lekker/fijn/geil/intiem vinden om van elkaars lijf te genieten, op elke manier op elk tijdstip, omdat je elkaar zo lekker vindt. Of vraag hem zijn vingers in je te stoppen, onder je jurkje door, omdat je zo'n zin hebt om hem even in je te voelen. Echt, alles mag.



Misschien vindt hij het wel heftig in het begin (hij went er echt wel aan hoor ), maar wanneer jullie zo vrij met elkaar kunnen omgaan ben je zo'n stel waar sommigen alleen maar jaloers op kunnen zijn.



Doen!Hey Amand, dat heb je idd leuk geschreven! En eigenlijk wil ik wat je beschrijft ook echt voor hem doen. Nu nog even de moed vinden om zelf die eerste stap te zetten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariposa89 schreef op 29 juli 2016 @ 14:58:

Aan een appje heb ik ook al gedacht, maar dan weet ik niet zo goed wat te sturen, of krabbel ik weer terug net vooraleer ik het zou versturen. Of mss stuur ik het net op een verkeerd moment (voor hem dan, stress enzo).

Pff man, wat een seut ben ik toch! En terwijl zou ik liefst van al een sexy, sensuele vrouw willen zijn die weet hoe ze moet verleiden en doen genieten.Je mag mij uittesten om te zien hoe jij mij kan verleiden????
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren
Nou dat komt heus wel....met de tijd

Hoe langer samen hoe meer vertrouwdheid

Het is al geweldug dat hij dit in je losmaakt.. en geloof me dat gaat er een x uutkomen

Maar op jouw tijd jouw manier jouw tempi
--
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal



Even een update: ik heb me uiteindelijk toch al een beetje over mijn geremdheid kunnen zetten en een paar dingen uitgeprobeerd qua initiatief nemen.



Mijn vriend kan het zeker ook wel appreciëren en het lijkt wel of het hem ook een boost heeft gegeven!



De tips hier hebben mij dus zeker geholpen om de knop te kunnen omdraaien. Bedankt allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 augustus 2016 @ 19:46:

Ik weet niet of het voor alle mannen geldt, TO, maar er is op deze aardbol niets waar ik meer opgewonden (en hopelijk bevredigd) van word als mijn vrouw die met haar daden laat zien dat ze zin in me heeft. Met huid en haar. Dat ze alles voor me wil doen wat ik lekker vind, omdat zij daar gelukkig van wordt. Omdat ze gek op me is en me seksueel niet kan weerstaan. Omdat ze geil is en haar lusten op mij wil botvieren. En er is niets fout. alles mag. Wat twee mensen samen doen mogen ze helemaal zelf bepalen. Of je nu op je knieën naar hem toe wil kruipen om hem tot de laatste druppel leeg te gaan zuigen of z'n broek losmaakt om even lekker op hem te gaan zitten. Gewoon, omdat jullie het allebei lekker/fijn/geil/intiem vinden om van elkaars lijf te genieten, op elke manier op elk tijdstip, omdat je elkaar zo lekker vindt. Of vraag hem zijn vingers in je te stoppen, onder je jurkje door, omdat je zo'n zin hebt om hem even in je te voelen. Echt, alles mag.



Misschien vindt hij het wel heftig in het begin (hij went er echt wel aan hoor ), maar wanneer jullie zo vrij met elkaar kunnen omgaan ben je zo'n stel waar sommigen alleen maar jaloers op kunnen zijn.





Doen!Amen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariposa89 schreef op 15 november 2016 @ 13:00:

Hey allemaal



Even een update: ik heb me uiteindelijk toch al een beetje over mijn geremdheid kunnen zetten en een paar dingen uitgeprobeerd qua initiatief nemen.



Mijn vriend kan het zeker ook wel appreciëren en het lijkt wel of het hem ook een boost heeft gegeven!



De tips hier hebben mij dus zeker geholpen om de knop te kunnen omdraaien. Bedankt allemaal!Goed om te horen. Ook voor vriend, dat hij ook de bevestiging krijgt dat jij hem wilt. Bevorderd alleen maar de onderlinge band.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Meid, doe het gewoon.

Ik wou dat mijn vrouw zo'n initiatief zou nemen. Ik lijkt mij dat je vriend het alleen maar leuk zal vinden.

Er over praten kan ook al een grote boost geven, dan komt de rest vanzelf.
pluk de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven