Geen zin meer in mijn man... :-/

21-06-2016 16:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen.. Ben nieuw hier, en zit met de handen in m'n haar... Hopelijk kan iemand me hier wat helpen/opmonteren..



Sta me toe een kort schetsje te maken:

Ik ben enige jaren lang seksueel misbruikt geweest door mijn oudste broer. Een "normaal" seksleven heeft er bij mij nooit in gezeten, hoe hard ik het ook wil! Maar dan heb ik natuurlijk een man nodig dat me helpt... Dat gevoel heb ik absoluut niet. Als ik het uithuil, dan wel ja, maar dat duurt niet lang.

Hij verwacht heel erg veel van me, maar van opbouw heeft hij blijkbaar nog niet gehoord.



Zijn wensen: me verkleden, gescheurde panty's dragen (wat mijn broer ook van me verlangde!!!), striptease, masturberen in zijn gezicht, whatever.

Hij is ook absoluut niet tevreden over mijn lichaam. Te dik, te dikke borsten (ik weeg 56k, met 1m56, heb een c-cupje). Er wordt veel van mij verlangd, zo voel ik het aan. Terwijl hij potverdorie 150k weegt ondertussen (oke, hij is 1m90 groot). Zijn buik hangt daar te hangen, terwijl hij als een patatzak in de zetel ligt, en zich volvreet. Zeer aantrekkelijk hoor. Hij wast zich allesbehalve elke dag, en doet ook niets om zich een beetje aantrekkelijk te maken (helemaal geen lelijke man hoor!).

Met smerige handen raakt hij mijn lichaam aan, als ik vraag om op zijn minst de handen te wassen, vindt hij die vraag absoluut abnormaal.

Onze seksmomenten: of hij ligt in de zetel in zijn boxershort, begaapt me en vraagt of ik wil neuken. Of we liggen reeds in bed en stelt hij dezelfde vraag, terwijl hij daar lam ligt op zijn rug. Als het ook nog even kan, met de smartphone in de hand.





Hoe kan hij met zulk gedrag zoveel verwachtingen van mij hebben? Hoe langer we samen zijn, hoe minder zin ik in zijn lichaam heb. Ik walg er eerder van. Ik zie hem wel doodgraag hoor!

Maar ik raak er niet meer opgewonden van, dus initiatiefnemen wordt nog moeilijker.

Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd, what the hell, waar zijn we mee bezig.
quote:Golgotha schreef op 23 juni 2016 @ 12:34:

Dat is nu exact waarom ik hier ben terechtgekomen. Mijn beste beslissing in lange tijden.



Natuurlijk wist ie er van af. Ik heb het vrijwel op dag 1 direct blootgelegd wat er bloot te leggen viel. Net om dit te vermijden. Ben er met de beide ogen open ingetrapt.Wow dat is wel ziek hoor.
Wegwezen en een heel eind ook.

Je hebt toch wel nog wat eigenwaarde?

Gewoon je koffers pakken.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet halsoverkop, TO!

Het is na al veel en veel te lang over je grenzen te hebben laten gaan!



Zoals Roosss ook zegt: het heeft geen zin om hem een kans te geven om zich nu aan jou aan te passen oid, zo werkt het niet. Het is niet zomaar een keuze voor hem om zo te doen.

Zelfs na lange therapie nog niet gezegd dat dit soort trekken nog te veranderen zijn, zelfs niet als ie dat zelf had gewild. En voor een ander veranderen al helemaaaal niet! Ook niet met therapie.



Realiseer je dat deze man een behoorlijk zieke geest heeft om zo te zijn tegen jou. Heel kwalijk.



Nu jij het licht gaat zien is het geen seconde te vroeg om bij hem weg te gaan. Hij heeft zijn kansen al die jaren al gehad en niet gepakt.

Je bent hem die kans dus 0,0 verschuldigd.

Stel jezelf niet langer bloot daaraan.

Dit is pure zelfbehoud!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan to.

Is dit het leven wat je wilt.

Zo nee, wat kan jij er aan doen om dit te verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit met verbazing zitten lezen om vervolgens ontzettend kwaad te worden!

Meid, wil niet lullig doen, maar dit is net zo goed misbruik hoor!

Hij is geen haar beter dan je broer als hij zo tegen je doet terwijl hij je verleden kent...

Zelfs zonder je verleden: als mijn man met zijn smartphone in zijn hand vraagt neuken? Dan ram ik die smartphone van hem in zijn... laat maar, is niet voor publicatie vatbaar vrees ik...

Dat alleen al getuigt van zo weinig respect!

Laat je alsjeblieft nooit meer zo behandelen, door geen enkele vent, je verdient zoveel meer dan dit!



Laat je nog even weten hoe het gesprek met hem is gegaan?
My way or the highway!
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel is die man van jou. Als hij eens in leeft wat er met jou gebeurt is en jou hieron steunt zonder aan zichzelf te denken ????

Als jij een luisterend ook nodig hebt dan mail je mij maar hoor. Ik weet wat dit met jou doet, denk ik. Mijn buurvrouw van 30 is ook misbruikt en zij heeft het er na 13jaar nog steeds moeilijk mee
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Ik hoop op een update van TO. Ik ben benieuwd wat ze heeft besloten en hoe het verder is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 16:58:

[...]





Ik weet het. Hij snapt het gewoon niet. Hij snapt mij niet. Goddammit, heel erg dat ik al online om raad moet gaan vragen. Ik leg hier zoveel bloot. Waarom besef ik nu pas dat het verkeerd gaat?Het gaat heel erg verkeerd. Jouw man minacht jou. Ga van hem weg(advies), dit wordt van kwaad naar nog erger.
quote:Golgotha schreef op 23 juni 2016 @ 12:34:

Dat is nu exact waarom ik hier ben terechtgekomen. Mijn beste beslissing in lange tijden.



Natuurlijk wist ie er van af. Ik heb het vrijwel op dag 1 direct blootgelegd wat er bloot te leggen viel. Net om dit te vermijden. Ben er met de beide ogen open ingetrapt.



Mijn vuist zal op tafel worden geslaan hoor. Vanavond komt ie na 3 weken thuis. Het eerste wat ie dan wil is seks. Mooi niet denk ik nu.

Wachten tot het beter gaat, sjah, uiteraard gun ik hem die tijd, om zichzelf NU aan te passen. Ik heb tenslotte alles ook maar getolereerd. Met en zonder signalen. Hij krijgt 1 kans om zich te adapteren, mede dankzij mijn gedrag. Het is alles of niets nu.Veel sterkte vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu? Heeft je man zich verbetert of is hij terug gevallen in het oude? Mag ook via een pb-tje hoor.
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren
Een huwelijksrelatie is m.i. gebaseerd op liefde en respect, daar merk ik niks van als ik je verhaal zo lees. Ik denk dat je je man dat maar moet vertellen en wachten met de seks tot hij zich beter gedraagt....
Precies mijn verhaal, behalve dat het bij mij niet mn broer was maar een toenmalig vriendje van 25 jaar terug met sexueel misbruik en mishandeling.



Sinds 2 jaar ben ik gescheiden van mn ex-man, en gelukkiger dan ooit. Ik voelde alleen nog maar walging voor hem, en kon hem niet meer om me heen verdragen. Hij verlangde dingen waar ik (nog) niet aan toe was of niet aan wilde.

Inmiddels heb ik sinds een jaar een nieuwe partner, en gaan we sky high. Experimenteren, grenzen verleggen, en is mijn libido hoger als dat van hem ( en dat terwijl we al zeker aan de 6x per week komen). Ik zeg ga van die man af, en vind een man waar je je helemaal veilig en vertrouwd bij voelt en met respect voor jou, waardoor je je wel durft over te geven.
Je verdient een lieve, begripvolle partner. Maar met alle moeite van de wereld ga je deze hork niet daarin veranderen.



Je hoeft ook geen nieuwe partner, je hoeft geen seks, je moet helemaal niets. Kom eerst eens tot rust.
Alle reacties Link kopieren
Even los van de zieke gedragingen van je man..

Als je met mannen onder elkaar bent is het wel opvallend dat de meest ongeschoren, ongewassen, onverzorgde, te zware, harige, luie sukkels vinden dat een vrouw strak, slank, lekker, rondborstig en noem maar op moeten zijn, zonder dat ze ooit ook maar een spiegel met enige zelfkritiek als reflectie gebruiken.

En als ik daar een hint naar geef (en dat doe ik regelmatig) kijken ze je aan alsof je iets vreemds zegt.

Dus dat een man zich zo kan opstellen is me niet vreemd.



Maar dat ranzige sadisme, het schuren langs gevoelige plekken, die bizarre machtsspelletjes.. wat is dat toch? En waarom laten mensen zich willens en wetens aan dat soort mishandeling blootstellen?

Je naam "Golgotha" is dus niet gek gekozen. Je laat je kruisigen voor zijn wangedrag.

Eén verlosser is meer dan genoeg, meisje. Gun jezelf verlossing en geen marteling. x
gv72 wijzigde dit bericht op 28-07-2016 14:02
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Weet je wat het is,volgens mij ben jij een veels te goed vrouwtje,je doet alles om het iedereen naar de zin te maken,dat ruiken sommige mensen,en maken daar misbruik van,het sluipt er soms ook in.

Ik zou zo even niet weten hoe jij het gevoel van dat je je begeerd wilt voelen weer terug moet krijgen,maar ik denk dat jij je dikke mannetje even moet laten schrikken,even laten merken dat jij ook een gevoel van eigenwaarde hebt,en dat je best alleen voor jezelf kan zorgen dat je hem NIET nodig hebt.

Niet even douchen is geen sex bijvoorbeeld,jij kookt vanavond,jij zorg dat het huis opgeruimd is,doet een wasje,stofzuigen,laat hem maar sjouwen met die volle tas met boodschappen,laat hem maar werken is nog nooit iemand aan dood gegaan hoor,hij zal moeten gaan inzien dat hij voor jou moeite moet doen,dat werkt zeker weten.

Als hij een rot opmerking maakt over jou body,gelijk zeggen kijk naar je eigen dikke pens,en je zweet lijf,gelijk de kop indrukken,zo van ik ben het zat die rot opmerkingen.

Mijn Opa was Kapper had altijd vrouwtjes om zich heen,mijn Oma was een beetje zwakjes zal ik maar zeggen,maar mijn Oma zei altijd als mijn Opa weer eens een grote mond had,als je beter kunt ga dan,hij is zijn hele leven bij mijn Oma gebleven hij deed alles voor haar.

Ik heb daarvan geleerd.

Bedenk dat er genoeg goeie en lieve mannen zijn die een moord zouden doen voor een leuk,lief,vrouwtje om gewoon een gezellig maatje te hebben,een beetje sporten fietsen,zwemmen,vakanties,ga zo maar door.

Zo doorgaan als nu,werkt zeker niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:yamahafzr600r schreef op 28 juli 2016 @ 22:04:

Weet je wat het is,volgens mij ben jij een veels te goed vrouwtje,je doet alles om het iedereen naar de zin te maken,dat ruiken sommige mensen,en maken daar misbruik van,het sluipt er soms ook in.

Ik zou zo even niet weten hoe jij het gevoel van dat je je begeerd wilt voelen weer terug moet krijgen,maar ik denk dat jij je dikke mannetje even moet laten schrikken,even laten merken dat jij ook een gevoel van eigenwaarde hebt,en dat je best alleen voor jezelf kan zorgen dat je hem NIET nodig hebt.

Niet even douchen is geen sex bijvoorbeeld,jij kookt vanavond,jij zorg dat het huis opgeruimd is,doet een wasje,stofzuigen,laat hem maar sjouwen met die volle tas met boodschappen,laat hem maar werken is nog nooit iemand aan dood gegaan hoor,hij zal moeten gaan inzien dat hij voor jou moeite moet doen,dat werkt zeker weten.

Als hij een rot opmerking maakt over jou body,gelijk zeggen kijk naar je eigen dikke pens,en je zweet lijf,gelijk de kop indrukken,zo van ik ben het zat die rot opmerkingen.

Mijn Opa was Kapper had altijd vrouwtjes om zich heen,mijn Oma was een beetje zwakjes zal ik maar zeggen,maar mijn Oma zei altijd als mijn Opa weer eens een grote mond had,als je beter kunt ga dan,hij is zijn hele leven bij mijn Oma gebleven hij deed alles voor haar.

Ik heb daarvan geleerd.

Bedenk dat er genoeg goeie en lieve mannen zijn die een moord zouden doen voor een leuk,lief,vrouwtje om gewoon een gezellig maatje te hebben,een beetje sporten fietsen,zwemmen,vakanties,ga zo maar door.

Zo doorgaan als nu,werkt zeker niet.



Dit. Amen.

Ik ben n man (als dat iets uitmaakt)
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_299913 wijzigde dit bericht op 29-07-2016 14:13
Reden: Onslow was al opgenoemd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Golgotha (en de rest),



Vooraf eerst even mijn introductie.

Naam: Arjan

Leeftijd: 34

Hobby: papa.

Ik ben nieuw hier en speciaal naar aanleiding van dit topic een account aangemaakt.

Golgotha, mijn haren staan vanaf je eerste post al overeind, en hoe langer ik lees (nu alles gelezen), staan zelfs de haren op mijn enkels overeind.



Waarom mijn reactie? Ik wil niet slijmen of deel lotgenoot zijn, maar mij is dit behoorlijk herkenbaar. Ikzelf ben getrouwd met een schat van een vrouw, maar met 'rugzakje'. Wat dat inhoud laat ik voor nu even in het midden, maar het is in elk geval serieus genoeg om vele herkenbare dingen in te zien, en om jou daar tips in te geven en juiste stappen in te kunnen laten nemen.

Ik kan hier 150 pagina's volschrijven over wat-wel-en-wat-niet, maar dat heeft geen zin. Hoe erg je verleden ook is, het gedrag van je man moet daar feitelijk los van staan.

Zelfs zonder rugzakje gaat dit gedrag alle perken te buiten, en dat gaat ook echt niet goedkomen! Dit is gewoon een kwestie van normen en waarden. Of eigenlijk, het totale gebrek daaraan.

Elke vrouw verdient het om normaal behandeld te worden, en met rugzakje zelfs met wat extra inlevingsvermogen vanuit de man. 'extra lief' bestaat niet, dat moet altijd zo zijn, met of zonder rugzakje.

Lieve schat, kies eieren voor je geld, echt waar! Dit gaat zo ontzettend snel de verkeerde kant op, dat ik me zorgen maak over jou eigen gezondheid en welzijn. Ik weet dat het not-done is om op een forum persoonlijk contact te zoeken, dus ik ga me niet opdringen. Ik laat jou de keuze. Wat ik wel wil zeggen: onze deur staat voor je open. Ik en mijn vrouw willen graag je verhaal aanhoren om je te helpen bij je vragen en twijfels. Dat er iets moet veranderen staat als een paal boven water.

Neem dit aub niet op als 'eng' of 'creepy', ook al zijn we volkomen vreemden van elkaar. Maar dit ga je niet oplossen door een forumberichtje! Jou zelfbeeld en eigenwaarde is zogezegd onder de graszoden getrapt, dat komt er niet zomaar weer uit.

We zijn geen psychologen of hulpinstantie (gelukkig maar!), maar een stel die jou wil leren kennen en je eigenwaarde weer wil leren vinden, want dat is het grootste probleem op dit moment.

Contactgegevens plaats ik nog niet, we wachten eerst je reactie af of je er voor open staat, en vinden elkaar dan vast en zeker wel.

Het ga je goed, succes wensen we je in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven