Viva zoekt alle pijlers

Saunablunders

09-08-2016 14:22 145 berichten
Lieve forummers,



Voor een productie in VIVA zijn wij op zoek naar saunablunders. Ben jij weleens in je nakie je knappe buurman tegengekomen of werd je onverwachts ongesteld midden in de stoomcabine? Deel je gênante verhalen hier!
Alle reacties Link kopieren
Maar nu even een serieuze hoor. Ik vind die kleedhokjes altijd een krime. Ik stoot knieën en ellebogen en waarom ga je een kleedhokje in om je uit te kleden? Dus laatst dachten man en ik slim te zijn en stapten we enkel in badjas in de auto. We parkeerden bij de sauna, liepen op ons dooie gemakje richting ingang en waren zoals altijd proactief en hadden de badjas dus al onder de arm (he je betaalt daar per uur dus als goed ingeburgerde buitenlanders in het zuinige NL...). Bleek het maandag sluitingsdag te zijn. En daar had de voorbijrijdende politie geen boodschap aan. Jullie begrijpen dat we de locatie aangeklaagd hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 19:31:

Het is een SM jas hoor.Kan Meds ook al niet schrijve dan? Ja dan word het wel een ander verhaal. Die is duur natuurlijk dan snap ik dat Leo aktie moest doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 19:31:

Het is een SM jas hoor.o maar daar wil ik niks mee te maken hebben
quote:Oudblond schreef op 09 augustus 2016 @ 19:36:

Maar nu even een serieuze hoor. Ik vind die kleedhokjes altijd een krime. Ik stoot knieën en ellebogen en waarom ga je een kleedhokje in om je uit te kleden? Dus laatst dachten man en ik slim te zijn en stapten we enkel in badjas in de auto. We parkeerden bij de sauna, liepen op ons dooie gemakje richting ingang en waren zoals altijd proactief en hadden de badjas dus al onder de arm (he je betaalt daar per uur dus als goed ingeburgerde buitenlanders in het zuinige NL...). Bleek het maandag sluitingsdag te zijn. En daar had de voorbijrijdende politie geen boodschap aan. Jullie begrijpen dat we de locatie aangeklaagd hebben.Ik ken geen sauna's met krappe kleedhokje, alleen van die grotere gezamenlijke kleedruimtes.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik deze Viva maar eens ga kopen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Oudblond schreef op 09 augustus 2016 @ 19:36:

Maar nu even een serieuze hoor. Ik vind die kleedhokjes altijd een krime. Ik stoot knieën en ellebogen en waarom ga je een kleedhokje in om je uit te kleden? Dus laatst dachten man en ik slim te zijn en stapten we enkel in badjas in de auto. We parkeerden bij de sauna, liepen op ons dooie gemakje richting ingang en waren zoals altijd proactief en hadden de badjas dus al onder de arm (he je betaalt daar per uur dus als goed ingeburgerde buitenlanders in het zuinige NL...). Bleek het maandag sluitingsdag te zijn. En daar had de voorbijrijdende politie geen boodschap aan. Jullie begrijpen dat we de locatie aangeklaagd hebben.Kleedhokjes? Betalen per uur?
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 19:44:

[...]



o maar daar wil ik niks mee te maken hebben



Haha!

Ik lach even hoor.

Hiero, LV en jij op het Freya vrouwen festival tijdens de 'doe meer met KOMO trekbandzakken' modeshow.





Ik bedoel maar!
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 19:24:

[...]



ja, ze stond ook op de gang toen de andere BEO's lagen te bevallen. Niet uit nieuwsgierigheid hoor, puur om die moederkoeken te stelen. Ze liet ze zo in de mouw van haar wijde M en S jas verdwijnen. Gek mens hoor



Ik was doula.

Ik stond sigaren te roken en te chanten op de gang met een baar-strap-on kruk omgegord.

Klaar om in actie te komen.



Ruk de zaken niet altijd zo uit z'n verband. Mijn hele imago gaat er aan.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 augustus 2016 @ 19:56:

[...]





Haha!

Ik lach even hoor.

Hiero, LV en jij op het Freya vrouwen festival tijdens de 'doe meer met KOMO trekbandzakken' modeshow.

[afbeelding]



Ik bedoel maar!Heeft voldemort hier nu de bril van Pejeka op?
Jullie zijn weer lekker bezig
Meds, ik wist niet dat jij zo creatief was. Staat je enig.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap oprecht niet dat viva het steeds weer probeert.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 20:21:

[...]



Heeft voldemort hier nu de bril van Pejeka op?Dat was voor de grote afscheidingsgolf van 1996.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 09 augustus 2016 @ 19:51:

[...]





Kleedhokjes? Betalen per uur?Sarcasme en zo...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 09 augustus 2016 @ 20:00:

[...]





Ik was doula.

Ik stond sigaren te roken en te chanten op de gang met een baar-strap-on kruk omgegord.

Klaar om in actie te komen.



Ruk de zaken niet altijd zo uit z'n verband. Mijn hele imago gaat er aan. Je wilde gewoon een te duur huis kope! We hebben hier genoeg slagoffers van jou prak-dinges!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 20:24:

Meds, ik wist niet dat jij zo creatief was. Staat je enig.dank je, dat raakt me diep
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 21:13:

[...]



dank je, dat raakt me diepHSP zeker?
quote:Eleonora-1 schreef op 09 augustus 2016 @ 20:30:

[...]





Dat was voor de grote afscheidingsgolf van 1996.Oh ja, die weet ik nog. De beppies dreven door de straten.
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 21:16:

[...]



HSP zeker?Hete Sauna Plafondervaringen?
Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat van dit topic.



Ik verloor mijn kalknagel toen ik tegen de scheenbeen van een overbuurman aan stootte. Daarna zat die nagel vast in zijn beenhaar, maarja, om die er nou te gaan plukken is ook zo raar.
quote:chirpy schreef op 09 augustus 2016 @ 21:34:

Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat van dit topic.



Ik verloor mijn kalknagel toen ik tegen de scheenbeen van een overbuurman aan stootte. Daarna zat die nagel vast in zijn beenhaar, maarja, om die er nou te gaan plukken is ook zo raar.Oh, dat was Meds. Die laat haar beenhaar expres staan om er kalknagels in te verzamelen, daar maakt ze geneeskrachtige dranken mee ter bestrijding van zinkings in de benen en zo.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt dit een hele leuke VIVA
En TO is zoals gewoonlijk weer eens nergens meer te bekennen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 21:40:

En TO is zoals gewoonlijk weer eens nergens meer te bekennen Straks volgt de welbekende OP meltdown...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst ontruimd uit de sauna vanwege brand in de keuken. Zo in mijn handdoek naar de uitgang geleid waar de brandweer en politie stond. Stonden we daar met 75 man in handdoekje. De brandweer en de politie vond het wel grappig geloof ik. Ik kon er zelf ook wel om lachen, maar voelde me toch wel erg bloot tussen al die uniformen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven