Huawei Y360 geschikt voor Pokémon Go ?

09-08-2016 11:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een goedkoop extra toestel voor Pokékon Go.

De specs geven aan dat deze telefoon Android Kitkat heeft (4.4), maar niet welke versie.



Kan Pokémon Go op dit toestel draaien ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik denk het niet. Ik heb een huawei P8 en ik kan niet in VR modus spelen.
Alle reacties Link kopieren
Welke Huawei p8 heb je precies ?

Op het eerste oog lijkt hij Android 5.0 te hebben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Even, hoor.

Pokémon Go is (dacht ik) AR (augmented reality) en geen VR (virtual reality).



Ik denk dat ik een verkoper ga vragen om de garantievoorwaarde dat Pokémon Go te spelen is.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
ik ben eigenlijik ook wel benieuwd op mijn telefoon werkt die modus ook niet dat je een pokemon kan vangen met de reality op achtergrond
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels Pokemon Go weer geïnstalleerd op mijn eigen telefoon.

Een apart toestel kopen werd veel te duur, vanwege het enorme RAM-geheugen dat beschikbaar moet zijn.

Samsung Galaxy S4 mini.



Omdat ik Pokemon Go eerder al eens had geïnstalleerd had ik hiervoor een aparte google-account aangemaakt en álle pokémon, eieren etc. waren er nog. Vanavond drieëneenhalve kilometer geslenterd, 12 MB verbruikt, Snoezepuber heeft berekend dat hij die 6 cent per uur de moeite waard vindt, hij gaat dus meebetalen aan mijn prepaid data-blox, de schat.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
P.S.

De Huawei Y360 is dus niet geschikt, want heeft maar 512 MB RAM.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 11 augustus 2016 @ 02:06:

P.S.

De Huawei Y360 is dus niet geschikt, want heeft maar 512 MB RAM.

Hi Snoesje, inmiddels heb ik de huawei Y6ii compact. Deze heb ik via internet gekocht voor 146. In huis doet ie t goed. En hij voldoet ook aan de 2 gb spec.

Inmiddels weet ik dat het verbruik ca 250 mb voor een maand is. De meeste prepaid bundels zijn 1 gb en 1 mnd geldig. Een beetje zonde voor mijn gevoel.



Totdat.... ik AH slim only zag. Een kaartje kost 5,- en de bundel is 9 maanden geldig. Alleen hebben ze momenteel een probleem met de server. Met 1 GB doe ik wel 4/5 mnd. Voordeel is ook dat wie de kinderen mee heeft, simpel die telefoon extra bij kan steken.



Voor de vakanties heb ik overigens een kaart van wifiboxx gezien. 1Gb die 6 mnd geldig id in heel Europa voor 25e. Iig het initiele tegoed.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Graag gedaan! Hij staat nu in de folder van mediamarkt voor 129.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven