FB Messenger verzoeken

12-08-2016 13:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden heb ik een klasgenoot van vroeger een bericht gestuurd via Messenger i.v.m. en schoolreunie.

Nu vond ik het al raar dat ik maar niks hoorde, maar vandaag kreeg ik een bericht dat zijn mijn bericht had geaccepteerd en ik had ook een aanvraag om haar verzoek te accepteren. Nu staat er in de berichtgeving dat zij mijn verzoek heeft geaccepteerd en daaronder staat dezelfde regel maar dat ik haar verzoek heb geaccepteerd. Er staat echter geen tekst. Klopt dit wel? Heeft iemand hier enig idee hoe dit werkt?

We zijn overigens niet bevriend op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon een bericht sturen naar haar?

Of een vriendschapsverzoek doen, kun je later altijd weer verwijderen.
Tjah, tjah, tjah...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vernomen dat je alleen als je vrienden bent elkaar berichten kunt sturen op facebook
Alle reacties Link kopieren
Ik kan haar geen vriendschapsverzoek sturen.

En nu heb ik geen idee ze of alleen mijn bericht heeft gelezen of dat ze ook iets heeft teruggestuurd.

Waarom stuur je anders ook een verzoek? Of gaat dat automatisch na het lezen wellicht?

Wil haar ook niet lastigvallen met berichten, ze werd vroeger nogal gepest. Misschien wil ze daarom wel helemaal niet komen.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen vrienden bent op Facebook en je verstuurd iemand een bericht via messenger, dan moet die persoon het bericht eerst goedkeuren. Zolang dit niet goed gekeurd wordt zal jij niet zien of herkennen dat het bericht gelezen is.



Jij geeft aan dat zij het verzoek goedgekeurd heeft, dus heeft zij jouw bericht ook gelezen. Normaal gesproken moet je dan gewoon met elkaar kunnen chatten.
Tjah, tjah, tjah...
Alle reacties Link kopieren
@divadevil: dat kan wel hoor. Het komt dan als verzoek binnen, komt in een ander mapje terecht. Je kunt dan ook aangeven of je het bericht wilt accepteren, zodat de ander een bevestiging voor ontvangst krijgt, of niet.
Alle reacties Link kopieren
@Inexplicable: klopt inderdaad. Zij heeft echter mij ook een verzoek gedaan, die ik heb geaccepteerd, maar er staat geen inhoud.
Alle reacties Link kopieren
Als je een berichtje kunt sturen, kun je altijd nog versturen 'Hoi <naam>, ik heb jou pas een berichtje gestuurd heb je deze gelezen?'



Als je geen reactie krijgt dan zal ze wel geen zin hebben oid
Tjah, tjah, tjah...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet al dat ze het heeft gelezen maar nu lijkt het of ze mij heeft beantwoord (omdat ze ook een verzoek naar mij heeft gestuurd) alleen de tekst ontbreekt.. Voordat ik haar ga vragen, wilde ik eerst weten of dit gebruikelijk is. Maar ik denk dat ik haar maar beter zelf kan vragen. Thx in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
je krijgt melding dat iemand geaccepteerd heeft, dat is altijd zonder tekst.

een berichtje krijg je pas als diegene ook wat stuurt.
Tjah, tjah, tjah...
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maar ik zal het even laten zien, zo ziet het eruit:



6:27

<naam vriendin> heeft je verzoek geaccepteerd.

10:41

Je hebt het verzoek van <naam vriendin> geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
Zowiezo ff via een computer kijken en niet via de telefoon. Dan zie je meer dan op de telefoon.
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
quote:divadevil schreef op 12 augustus 2016 @ 13:56:

Ik heb vernomen dat je alleen als je vrienden bent elkaar berichten kunt sturen op facebookDat kan wel hoor.
quote:kopstoot schreef op 12 augustus 2016 @ 14:15:

Klopt, maar ik zal het even laten zien, zo ziet het eruit:



6:27

<naam vriendin> heeft je verzoek geaccepteerd.

10:41

Je hebt het verzoek van <naam vriendin> geaccepteerd.



Ja dus heeft zij niks terug getikt.



Kan jij nu doen.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen vrienden bent en je iemand geen vriendschapsverzoek kunt sturen ben je door die persoon gerapporteerd als spammer.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
@subon: nee hoor, dat klopt niet. Bovendien is mijn bericht gelezen
Alle reacties Link kopieren
@Goede-Fee: dat verklaart het verzoek terug niet naar mijn mening.. Die kreeg zij nl. van mij nadat ik een bericht had getikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net een bericht terug! Dus het mysterie is ontrafeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven