Turnen

13-08-2016 15:23 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou ik is een keer turnen bij een vereniging als meisje?

Zoja hoe zou ik het kunnen doen?
Stap 1: Google turnvereniging + jouw woonplaats

Stap 2: Bel of e-mail ze en vraag het ze.
Alle reacties Link kopieren
Als je een piemeltje hebt: nee.

Je kunt als jongen ook gewoon op turnen en een strak pakjes dragen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon een vereniging op zoeken en er heen gaan en vragen of je een proefles mee mag doen. Sportieve kleding en evt turnschoentjes mee. Op blote voeten kan ook. Zelfs als je al volwassen bent kan je nog turnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor geen probleem. Meestal heb je een aantal proeflessen en kan daarna beslissen of je lid word.



Ik ga er even vanuit dat het voor jezelf is en je een volwassen vrouw bent. Misschien moet je dan even bij meerdere verenigingen informatie opvragen. Turnen is een sport waar men vaak jong mee begint en vanaf een jaar of 12 blijven vaak alleen de talenten / fanatieke meisjes over. Sommige verenigingen hebben wel recreanten groepen of een specifieke tak waar je later mee kan beginnen maar dat moet je even navragen.
Alle reacties Link kopieren
Even een loepje en zo te zien ben je geen meisje / vrouw.



Vraag inderdaad even informatie op bij de verenigingen. Als ze bijv. een speciale groep voor vrouwen hebben, kan het zijn dat er wat weerstand is als je als (biologische) man mee wil doen. Ligt er een beetje aan hoe open ze staan voor het hele transgender verhaal en hoe serieus jij daar zelf in bent.
Alle reacties Link kopieren
Als jongen mag je misschien wel bij een gemengde groep meedoen, maar vast niet bij een meisjegroep.

ik denk ook dat ze schrikken als jullie gaan douchen na afloop
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig om het transgender traject in te gaan en ik vindt turnen een leuke sport dus ik ben erg serieus daarin
Alle reacties Link kopieren
In dat geval ligt het echt aan de vereniging. Sommigen zullen de serieuze intentie al goed genoeg vinden, anderen accepteren het pas als je paspoort veranderd is en nog weer anderen zullen waarschijnlijk altijd blijven miepen. Gewoon even contact opnemen dus of kijken of je bij een gemengde groep kan. In dat geval zal het namelijk sowieso niet zoveel uitmaken.
Ik denk dat het geen probleem is. Turnen is nou niet heel shockerend om te gaan mengen en douchen doet niemand daar. Vaak zijn er meerdere kleedkamers als je daar geen bezwaar tegen hebt. Gewoon bellen en vragen.
Misschien dat het ooit lastig zal zijn bij officiele kngu wedstrijden. Verder niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Daar is de badpakken, turnpakjes fetisjist weer.



Ja mag best als jongen naar een turnclub hoor. Ook met het turnpakje van je zus aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wel vreemd dat je hier een jongensnaam al nick kiest terwijl je een meisje wil zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 augustus 2016 @ 16:01:

Daar is de badpakken, turnpakjes fetisjist weer.



Ja mag best als jongen naar een turnclub hoor. Ook met het turnpakje van je zus aan.Sorry Fame ik heb geen fetisj voor badpakken en turnpakjes en ik heb ook geen zus. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt
Alle reacties Link kopieren
quote:Joel555 schreef op 13 augustus 2016 @ 16:04:

[...]





Sorry Fame ik heb geen fetisj voor badpakken en turnpakjes en ik heb ook geen zus. Ik weet niet waar je dit vandaan haaltJe eerdere topics. Tenminste, ik denk je ook te herkennen van een eerder topic waarin je vroeg waar je turnpakjes voor meisjes kon kopen zonder dat je ouders daar achter zouden komen....
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Stap 1 : je been- armhaar scheren.

Stap 2 : je penis eraf hakken.

Stap 3 : een pruik kopen.

Stap 4 : pakje van je zusje zoeken en aantrekken.

Stap 5 : tegen je moeder zeggen dat je nu meisje bent.

Stap 6 : een meidenturnvereniging bellen en zeggen dat je het eens wilt proberen.



Alsjeblieft
quote:Joel555 schreef op 13 augustus 2016 @ 15:43:

Ik ben bezig om het transgender traject in te gaan en ik vindt turnen een leuke sport dus ik ben erg serieus daarinIk neem aan dat je al wat ouder bent. Bij de vereniging hier in de buurt heb je het zogenaamde 'master' turnen. Voor iedereen die het leuk lijkt, je hoeft dus geen turnachtergrond te hebben. Deze groepen zijn sowieso gemengd.
Alle reacties Link kopieren
Als je dan toch bezig bent het transgendertraject in te gaan kan je het toch aan je behandelaars vragen hoe je dat aan moet pakken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zijn er sinds n paar maanden 3 mannen. Er werd ons gevraagd of wij er bezwaar tegen hadden en dat hadden we niet dus nu trainen we met mannen en vrouwe door elkaar ieder op zijn eigen niveau. Dus gewoon gaan en vragen komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Zou het raar zijn om te turnen in een meisjes turnpakje?
quote:Joel555 schreef op 14 augustus 2016 @ 09:35:

Zou het raar zijn om te turnen in een meisjes turnpakje?Ja dat is wel een beetje raar.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Paar strikjes erbij.



https://www.facebook.com/ ... ger/videos/3889973204318/
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/ ... e/videos/355459047914553/



Moet je ter compensatie wel zo goed zijn natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven