week over tijd maar niet zwanger?

08-12-2008 21:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik heb ondertussen een week overtijd, maar heb ondertussen al 4 verschillende zwangerschaps teksten gedaan, op verschillende tijden.

Maar ze waren alle 4 negatief.

Jullie ideeen wat het nog meer kan zijn?

Of andere meiden hier ervaring mee?



Ben niet echt het type dat snel naar de dokter gaat.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog een paar dagen wachten, je ongesteldheid kan door meerder oorzaken vertraagd zijn.



Heb je ook een extra gevoelige zwangerschapstest geprobeerd? Deze registreerd nog sneller het hormoon dat vrijkomt als je zwanger bent.



En anders toch maar even naar de dokter...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook weleens gehad, dikke week overtijd maar niet zwanger. Mijn cyclus duurde toen dus gewoon wat langer want na 11 dagen overtijd werd ik alsnog ongesteld. Ik zou het dus nog ff afwachten en als je volgende week nog niet ongesteld bent ff naar de dokter gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weleens 3 maanden over tijd geweest. Stress. Tja, daar doe je niets aan.
Count your blessings...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weleens een maand overtijd geweest en niet zwanger. Inderdaad stress of als je bijvoorbeeld opeens flink bent gaan dieten kan het ook weleens invloed hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n soort topic geopend vorige week. Ben nu 18 dagen overtijd en vanmorgen was de test weer negatief.



Gewoon afwachten, de menstruatie komt vanzelf weer denk ik. Zijn zoveel redenen waarom je niet ongesteld word soms.

Ontpillen, stress, dieëten etc etc... En anders toch maar keer naar de dokter. Anders bel je toch voor advies de dokter, hoef je er niet gelijk heen...



Succes.
Alle reacties Link kopieren
ik heb als tip van iemand gekregen om bij een onregematige menstruatie menodoron druppels van weleda te nemen, heb het zelf niet gebruikt, maar heb er positieve berichten over gehoord!
Dit staat bij de pijler "Lezen" maar moet denk ik naar "Kinderen"? Of "Gezondheid"?
en ondertussen staat het er nog steeds...
Alle reacties Link kopieren
ben net 3 maanden niet ongesteld geweest door stress. Heb bij de dokter nagevraagd of het consequenties heeft voor de vruchtbaarheid, maar volgens haar niet
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_81023 wijzigde dit bericht op 12-02-2009 14:25
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
heb ik ook gehad, een week kan heel goed door stress komen en testen heeft die eerste week nog niet echt zin (omdat stel negatief, dan kan het best na een week nog positief worden, dat ligt aan je lichaam hoe snel alles gaat).
Alle reacties Link kopieren
Heeej



Ik had dat ook maar ik was dus wel mooi zwanger.. ik ben na 1 week na de huisarts gegaan en om een echo te vragen nu ben ik zo ong 6 a 8 week zwanger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven