Mama (32) zoekt vriendinnen omg spijkenisse

11-08-2016 14:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik had hier een oproepje gedaan maar werd finaal de grond ingeboord door een stel mensen die niets beters te doen hadden. Daarom heb ik mijn oproep elders geplaatst.
anoniem_303431 wijzigde dit bericht op 11-08-2016 19:27
Reden: Zeikende mensen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hey! Wat een leuk oproepje, spreekt me opzich wel aan.



Ik ben wel een stuk jonger, 24, maar wie weet vind je dat niet erg! Ik ben bijna 31 weken zwanger van een zoontje, ben dus nog geen moeder maar wel bijna.



Je mag me altijd een pbtje sturen ieder geval !
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
Jezelf mama noemen en je man/vriend papa blijft bijzonder.
Waarom noem je jezelf mama? Zeg gewoon moeder. Je kind noemt je mama. Je bent niet de moeder van de forummers hier.
Ben je zo'n vrouw die alleen moeder is? Alleen maar wil praten over kinderen?

Of ben je ook nog een vrouw met werk en hobby's en andere interesses?
quote:Tessvd31 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:24:

Jezelf mama noemen en je man/vriend papa blijft bijzonder.Inderdaad, mijn 1e gedachte!
Ja, dat is wel een rode vlag op een stier hier, hoor.



Jezelf mama noemen en je vriend papa en je kind mannetje en kereltje tegen de grote buitenwereld, sja, dat komt nogal over alsof je verder niks in je leven hebt.



Klopt dat ook? Heb je verder niks in je leven? Ben je alleen 'mama'?
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een gemene reacties zeg. Deze dame is op zoek naar leuke contacten en jullie reacties maken het er vast niet beter op. Je hoeft toch niet iemand finaal de grond in te trappen omdat de papa en mama zegt? Kleinerende opmerkingen hoor om te vragen(suggereren) dat iemand verder niks in zijn of haar leven heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad zeg. Ik ben verontwaardigd door jullie reactie. Het lijkt er meer op dat jullie wereld niet veel groter is dan dit forum dat je de tijd neemt om een gemene reactie te schreven op een oproep waar je verder geen interesse in hebt.



Ik ben een gewoon mens een een zware tijd achter de rug qua opstart de kleine waar jullie verder totaal geen interesse in zullen hebben.

Bedankt dat ik weet hier niet te hoeven zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Getver heb het allemaal nog even zitten lezen maar snappen jullie niet dat als je dit naar iemand stuurt dat het kwetsend kan zijn en dat er mensen zijn die daar slecht mee om kunnen gaan?

Gelukkig kan ik het binnen een paar uur wel van me af laten glijden maar jongens wat een negatieve shit zeg.



Nee ik ben niet alleen moeder. Ik werk hard en heb een goeie baan maar geen vriendinnen in de omgeving met jonge kinderen om een vrije dag samen mee door te brengen. Dat leek mij leuk. En aangezien ik 11 maanden moeder ben wist ik niet dat het een vreselijk iets is om mama en papa te zeggen. Het spijt mij dat jullie hier kippenvel van hebben gekregen maar gatver wat een kippenvel krijg ik van jullie lelijke en niets toevoegende gezeik. Bah
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft jezelf toch niet uit te leggen.

Laat het gaan, ik hoop dat je nog leuke reacties krijgt.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Dank je SaveAngie dat is lief van je maar dat gezemel hieronder werkt niet echt in mijn voordeel denk ik ;)
quote:Laadidaa schreef op 11 augustus 2016 @ 17:59:

Nou inderdaad zeg. Ik ben verontwaardigd door jullie reactie. Het lijkt er meer op dat jullie wereld niet veel groter is dan dit forum dat je de tijd neemt om een gemene reactie te schreven op een oproep waar je verder geen interesse in hebt.



Ik ben een gewoon mens een een zware tijd achter de rug qua opstart de kleine waar jullie verder totaal geen interesse in zullen hebben.

Bedankt dat ik weet hier niet te hoeven zoeken.



Ik denk dat je gelijk hebt. Er zijn veel mensen waarvoor dit forum een groot deel van hun leven is. en ze nemen het allemaal erg serieus. En ze denken dan ook dat ze hun mening moeten geven over wat zij vinden en wat je wel en niet mag zeggen terwijl het niks met het onderwerp te maken heeft.



Ik hoop dat je veel leuke reacties krijgt.

Ik ga nu gezellig met mijn mannetje en mijn kindjes een spelletje doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bek valt serieus open van de eerste reacties die ik hier lees. Wat een aanval op iets totaal onschuldigs zeg... Ik vraag me serieus af hoe zulke mensen in het echt zijn als ze online al zo tekeer gaan op zoiets onbenulligs. Bij nader inzien laat maar... wil het eigenlijk helemaal niet weten.



TO, mocht je nog op zoek zijn, hier een moeder van 33 jaar van een dochtertje van 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven