Kookclub Almelo e.o.

11-01-2016 13:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!



Ik zou het heel leuk vinden om in contact te komen met mensen die graag koken en gezellig samen (met partners?) willen eten. Ik ben 32 jaar en sinds afgelopen zomer wat meer met eten bezig. Meer variatie en nieuwe dingen proberen in plaats van de standaard aardappelen/vlees/groente en macaroni
Hallo Nijntje,



Een tijdje geleden heb ik een berichtje geplaatst voor hetzelfde als jij oproepje, maar dan Enschede e.o. Ik weet niet of je al reactie hebt gehad? Je mag me anders wel mailen op: meidenclubenschede@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hee Nijntje/Joukje!



Ik ben sinds kort in Almelo komen wonen en ben ook op zoek naar iets dergelijks!

Is er al iets in Almelo gestart of staan jullie in Enschede nog open voor nieuwe mensen?



Lijkt me leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heeey



Lijkt me een erg leuk idee!! Mijn man en ik koken zelf ook graag. Is er inmiddels iets opgestart?

Wij wonen zelf in de buurt van Almelo.



x
Alle reacties Link kopieren
Hoi muurbloemetje en mariaevia,



Leuk dat het jullie wat lijkt! In Almelo is (volgens mij) nog niets gestart. Misschien een idee om meer te bespreken via mail of privé berichten op deze site?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij goed, ik snap alleen nog niet zo goed waar ik een privébericht kan sturen.

Kun je dat opzetten, Nijntje? ;)
Maria evia,



Nieuwe mensen zijn bij ons nog welkom, wij zijn niet een kook/eetclub met stellen.

En inderdaad drie uit Enschede, en 1 persoon uit een andere stad.



Mocht je nog interesse hebben, dan mag er altijd gemaild worden.
Alle reacties Link kopieren
Hai Joukje,



Heel late reactie, sorry. Waar kan ik naartoe mailen?



Alvast bedankt!
hallo Mariaevia,



Heb geprobeerd je een PB te sturen ,maar lukt niet

mailen kan naar:

meidenclubenschede@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven