Salsa omgeving Rotterdam

10-07-2016 09:16 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Ik ben 28 jaar en ben weer actief begonnen met (salsa) dansen. Naast de lessen wil ik graag ook naar feesten of andere laagdrempelige dansavonden om te oefenen.

Nu ben ik op zoek naar enthousiaste meiden die mij willen vergezellen samen is toch gezelliger.



Het maakt mij niet uit hoe oud je bent of waar je vandaan komt, zolang je maar gezellig bent, zin hebt om te dansen en het niet erg vindt om soms naar Rotterdam eo te komen.



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen meid en ik kan ook niet dansen. Maar ik hoop wel dat je wat leuke meiden vindt. Dus veel succes !
Alle reacties Link kopieren
Dank je
Hey wat leuk!

Ik ben net in omgeving Rotterdam komen wonen. Dans al een jaartje of 3 salsa *en bachata, merengue*, maar ken hier de 'scene' helemaal niet en ook geen mensen om samen mee te gaan.

Ik wil weer lessen gaan volgen en weer lekker gaan dansen in omgeving Rotterdam. Het lijkt me leuk om in contact te komen. met je..



Mag ik je een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Salsa3,



Mij lijkt het ook heel leuk om in contact te komen met jou (en met elfquest24, aan wie ik prive-bericht gestuurd heb) om samen naar feesten/dansavonden te gaan. Ik heb zelf alleen een cursus bachata achter de rug en ga in september met salsales starten. Voor mij zou Den Haag goed uitkomen maar ook Rotterdam en omgeving is prima. Mag ook ik jou een pb sturen? Misschien kunnen we een soort groeps-mail aanmaken of zo.
Hallo meiden,



Toevallig is aanstaande zaterdag in Rotterdam het zomercarnaval met daarna de zomer carnaval afterparty en dat schijnt echt geweldig te zijn! Ik weet niet zeker of je overdag 1 op 1 Salsa kunt dansen, maar er is volgens mij wel een grote Rueda Cassino overdag.. Dat is in een grote cirkel Salsa dansen met een grote groep mensen.. en die afterparty daar kan zeker gedanst worden.



Is dat geen leuke gelegenheid om samen naartoe te gaan?

Wie lijkt het leuk om mee te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Een beetje off-topic maar gaan de meeste vrouwen niet alleen om vervolgens met wildvreemde mannen te dansen/oefenen?
Alle reacties Link kopieren
@elfquest: mij lijkt het heel leuk om naar het zomercarnaval in Rotterdam te gaan zaterdag as! Ik kan overdag, zou rond 16.00 uur weer uit Rotterdam moeten vertrekken voor andere afspraak. Als jij en/of anderen gaan, hoor ik het graag.



@Prins_Hassan: misschien geldt dat idd voor de meeste vrouwen. Ik vind het zelf gezelliger om samen te gaan met anderen en om wat 'stapvriendinnen' te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hey mooie dag,



Stuur me anders even een pb bericht

Lijkt me leuk om naar de zomer carnaval afterparty te gaan vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Salsa3,

Ik ga je nog een privebericht sturen. Kan helaas vanavond niet naar afterparty, ben overdag naar zomercarnaval geweest!
Alle reacties Link kopieren
Salsa3: kan het kloppen dat ik je geen PB kan sturen? Volgens mij moet je daar iets voor 'openzetten' in je profiel.
Alle reacties Link kopieren
als het goed is, kan je mij nu een pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Even een tip voor salsa-feesten in regio Rotterdam:



Als je even een mailtje stuurt naar djan.saris@hetnet.nl en je aanmeldt voor zijn nieuwsbrief, krijg je wekelijks op donderdag een overzichtje met alle feesten.



Zelf dans ik nu zo'n 15 jaar salsa in regio Rotterdam (voorkeur voor salsa cubana, niet voor LA-stijl) en er zijn zeer regelmatig feesten.

Zoek eens op Jawalatino en tipical tropical, dat zijn twee organisatoren van feesten.

Tipical Tropical geeft regelmatig feesten in Grounds (aparte salsa-zaal en bachata-zaal) en Jawalatino doet maandelijks een groot feest in Ommoord.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
@Salsa3: ik heb je een prive-bericht gestuurd!



@auditor: bedankt, goeie tips!
Hallo meiden,



Heeft er iemand zin om as vrijdag salsa te gaan dansen?



De colombiaanse salsa orkest LA-33 treedt op en na afloop hebben ze Salsa aan de haven. http://www.lantarenvenster.nl/36-4127-S ... n_de_haven



Het lijkt mij leuk om samen te gaan.



Groetjes,

Paradise
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Ik stuur je een pb
Alle reacties Link kopieren
La-33? In Nederland?

Waauw!



Naar mijn menig een van de allerbeste salsa-bands. Heb de gelijknamige cd bijna grijs gedraaid.

Waar treden ze op?
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Oh, zie het al. Lantaren Venster.

Ik ben erbij!!!
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat was een gaaf concert. Steengoeie band!

Meteen maar de cd-box gekocht, want ik kende alleen hun eerste cd.

Helaas volkomen verkeerde schoenen aan, met veel te stroeve zolen. Dus dansen zat er niet echt in. Ik ben na het concert ook vrij snel weer gegaan.



Hoe vonden jullie het?
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog mensen geinteresseerd?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Maar vanavond niet.

Was je nog naar La-33 geweest?
When in doubt, the auditor is always right!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven