vriendinnen in Leeuwarden

18-04-2016 23:01 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege mijn werk ben ik onlangs verhuisd naar Leeuwarden. Daar ken ik vrijwel niemand. Vrienden wonen in andere steden en hebben sowieso weinig tijd, omdat ze te druk zijn met werk, relatie etc. Omdat er meer is in het leven dan werk alleen, zou ik het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en eventueel vriendschappen op te bouwen. Ik ben 25 jaar. Ik vind het leuk om te koken/bakken, terrasje te pakken, naar de film gaan, te borrelen, te sporten. Van alles eigenlijk wel. Verder ben ik een open minded, actief persoon met veel interesses.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben sinds kort ook aan het werk gegaan in Leeuwarden en ernaartoe verhuisd, en zou graag wat meer mensen leren kennen mijn vriendinnen wonen ook allemaal wat verder weg en ik merk dat ik het ook wel erg leuk zou vinden om wat contact te hebben met leuke mensen die een beetje in de buurt wonen. Ik kook en bak graag, ga graag uit eten of film kijken en naar de sportschool.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
He hoi! Ik woon alweer 5 jaar in Leeuwarden. Dus best wel bekend hier! 27 jaar en het lijkt me leuk om nieuwelingen te ontmoeten. Ik hou van gezellige terrasjes, spontane dingen, bakken, gezonde voeding. Vanalles eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, jullie reacties

Zullen we een keer afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Misschien even een groepsapp ofzo aanmaken? Communiceert wat makkelijker
Alle reacties Link kopieren
prima, als jullie even een pb sturen, wil ik dat wel regelen
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde je net een pb te sturen, maar lukt niet!
Alle reacties Link kopieren
Wat gek!

Klopt het dat ik jou ook geen pb kan sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn instellingen veranderd, nu kun je wel een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
You've got mail
Alle reacties Link kopieren
Hé,

Een beetje laat, maar kan ik me nog bij jullie aansluiten?

Ruim een jaar geleden ben ik naar Leeuwarden verhuisd, ook voor mijn werk. Maar een sociaal leven heb ik hier nog niet echt opgebouwd, dus het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.

Vind het leuk om te koken en bakken, gezellig op het terras zitten, en gewoon leuke dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk, als je even je telefoonnummer door pb't kun je ook in de app -groep, die ik nog moet aanmaken trouwens Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik kan je alleen geen pb sturen.

Kun je mij er wel een sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi :-) kan ik ook nog aansluiten? Ik woon ook Leeuwarden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat kan! Pb je tel nr maar even, dan kun je ook in de app
Alle reacties Link kopieren
he hoi, misschien een beetje laat maar kan ik ook nog aansluiten? Woon ook in Leeuwarden
Alle reacties Link kopieren
Vast wel, stuur anders maar een dm met je telnr, dan kan ik je toevoeven aan de app groep
Ook hier nog een verlate reactie. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen.

Stuur wel even een bp
Oeps.. Het lukt niet.

Misschien ook handigerbom zelf een oproepje te plaatsen gezien jullie al wat een langere periode met elkaar spreken en ik me dan 'inbreker' voel.
Alle reacties Link kopieren
We hebben nog maar 1x afgesproken, dus dat valt mee. ik zal evn kijken naar mijn pb instellingen
Alle reacties Link kopieren
Zo, gewijzigd, als t goed ik nu berichten ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook ontzettend graag willen aansluiten bij de groep, als dat kan?? Woon ook nog niet zo lang in Leeuwarden.. Het lukt mij niet om je een pb te sturen:(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een pb terug gestuurd, is die aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Is jullie groepje nog actief ?

Werk sinds kort in leeuwarden en ben er ook van plan om er te gaan wonen in het loop van het jaar.

Zou leuk zijn om alvast wat meer mensen te leren kennen.



Groetjes
It was life and i decided to live it..
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Een beetje een late reactie maar ben dit topic tegen gekomen. Ik zou me graag aansluiten als het nog actief is!



Zelf ben ik 20 jaar en studerend, zijn de leeftijden bij jullie gemixt of wat ouder? Ik weet niet wat jullie voorkeuren zijn, dus dan hoor ik het wel. Volgens mij net iemand een prive bericht gestuurd, want las ook iets over een groepsapp in een ander topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven