Gezellige contacten gezocht omg. Leeuwarden

30-07-2016 16:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Marianne, 27 jaar en wonend in Leeuwarden.



Het lijkt mij leuk om nieuwe contacten op te doen, om zo mijn vrienden kring uit te breiden.

Wat ik leuk zou vinden om te doen is:

Shoppen, een terrasje, uit eten of lekker eten koken, naar de film of gezellig thee drinken.



Woon jij in de omg. van Leeuwarden en vindt je dit ook leuk/gezellig, dan hoop ik wat te horen.
Alle reacties Link kopieren
Mannen ook welkom?
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar es bij het topic: vriendinnen gezocht Friesland. We hebben al een appgroepje, miss vindt je het leuk om aan te sluiten
aan het typen...
Hoi Marianne, kijk inderdaad maar eens in dat topic. Je kunt er zo bij ik zit er ook, 28 en ook uit Leeuwarden. Zou graag met je in contact komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emir_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 16:22:

Mannen ook welkom?

Er word niet specifiek over een geslacht gesproken...en contacten zou bij mij zowel man als vrouw kunnen zijn. :-)



Maar ik ben niet to...
Alle reacties Link kopieren
Heb het topic gevonden, heb een berichtje geplaatst.

Lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen:-)
Alle reacties Link kopieren
Hey Marianne,



Ik zelf woon een half uurtje van Leeuwarden vandaan maar werk sinds kort in Leeuwarden. Hoop binnenkort ook richting Leeuwarden te komen wonen. Ben zelf 24 jaar en vind het leuk om nieuwe contacten op te doen en daarmee gezellig dingen te ondernemen .



Groetjes
It was life and i decided to live it..
Alle reacties Link kopieren
Hej spijker9,



Wat leuk dat je reageert op mijn berichtje:-)

Er waren meer meiden, die het ook gezellig leek om gezellige dingen te ondernemen.

Wij hebben met zijn allen een app groepje.

Als je het leuk vindt kunnen we jou wel toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven