Stapmaatje(s) Utrecht gezocht!

20-07-2016 19:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Aangenaam! Ik ben Jolanda, 23 jaar en begin april verhuisd naar Utrecht. Ook al ben ik langzaam maar zeker een sociaal leventje hier aan het opbouwen, het stappen wilt nog niet echt lukken. Mijn vriendinnen wonen bovendien overal en nergens, waardoor regelmatig/spontaan stappen er vrijwel niet in zit, en daarom lijkt het mij erg leuk om hier in Utrecht (een) stapmaatje(s) te hebben. Leeftijd maakt niet uit, zolang je maar net als ik regelmatig(er) wilt stappen, af en toe festivals wilt bezoeken en bijvoorbeeld naar evenementen als ADE wilt gaan! Lijkt het je wat en wil je verder kennis maken, dan kijk ik uit naar je pb'je!
Alle reacties Link kopieren
Hee Jolanda,



Ik woon helaas niet echt in Utrecht maar ik neem aan dat je in de hoofdstad Utrecht woont? Ik zelf ben woonachtig in omgeving Arnhem maar ik ben zelf niet te benauwd om wat afstand te maken, vooral omdat naar mijn mening utrecht niet super ver weg is.

Ik ben zelf ook iemand die van stappen houd en ervan houd om uit te gaan naar festivals enzo.



Ik hoop lijkt het je wat om wat contact op te bouwen, maar ik begrijp als je me te ver weg vindt wonen



xx Naomi
Alle reacties Link kopieren
quote:sentirsy schreef op 21 juli 2016 @ 11:05:

Hee Jolanda,



Ik woon helaas niet echt in Utrecht maar ik neem aan dat je in de hoofdstad Utrecht woont? Ik zelf ben woonachtig in omgeving Arnhem maar ik ben zelf niet te benauwd om wat afstand te maken, vooral omdat naar mijn mening utrecht niet super ver weg is.

Ik ben zelf ook iemand die van stappen houd en ervan houd om uit te gaan naar festivals enzo.



Ik hoop lijkt het je wat om wat contact op te bouwen, maar ik begrijp als je me te ver weg vindt wonen



xx NaomiHee Naomi, dank je voor je reactie! Ik ben ook niet vies van een afstandje maken, dus zeker geen probleem dat je iets verderop woont. Zou je mij een pb kunnen sturen? Dan kunnen we daar verder
Alle reacties Link kopieren
quote:Jomai schreef op 21 juli 2016 @ 12:17:

[...]





Hee Naomi, dank je voor je reactie! Ik ben ook niet vies van een afstandje maken, dus zeker geen probleem dat je iets verderop woont. Zou je mij een pb kunnen sturen? Dan kunnen we daar verder Verstuurd. Ik vind de inbox - priveberichten systeem - nogal raar dus ik hoop dat ik het goed gedaan hebt en aankomt c:
Alle reacties Link kopieren
Hoii!



Mijn naam is Barbara en ik ben ook 23. Ik woon in een stadje vlak naast Utrecht en ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jij, met als verschil dat ik al mijn hele leven hier woon. Ik houd erg van stappen en festivals en zou het liefst vaker gaan dan dat ik nu dat doe. Ik heb gelukkig wel 1 vriendin die van dezelfde dingen houdt en vaak mee wil, maar zij kan natuurlijk ook niet altijd mee en de rest van mijn vrienden heeft helaas een iets andere smaak dan ik. Ik ben daarom ook op zoek naar nieuwe stapmaatjes! Laat maar weten of je nog interesse hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:Applepie1993 schreef op 26 juli 2016 @ 04:08:

Hoii!



Mijn naam is Barbara en ik ben ook 23. Ik woon in een stadje vlak naast Utrecht en ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jij, met als verschil dat ik al mijn hele leven hier woon. Ik houd erg van stappen en festivals en zou het liefst vaker gaan dan dat ik nu dat doe. Ik heb gelukkig wel 1 vriendin die van dezelfde dingen houdt en vaak mee wil, maar zij kan natuurlijk ook niet altijd mee en de rest van mijn vrienden heeft helaas een iets andere smaak dan ik. Ik ben daarom ook op zoek naar nieuwe stapmaatjes! Laat maar weten of je nog interesse hebt Hee Barbara, dank je voor je leuke berichtje! Zou je mij een pb'je kunnen sturen (met eventueel alvast je telefoonnummer), zodat we daar verder kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Jomai ik heb je ook een berichtje gestuurd met mn nummer maar verder niets meer gehoord? :p
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een persoonlijk berichtje gestuurd!:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven