Animatiefilm idee opsturen

28-07-2016 00:05 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een leuk film idee?
~2002~
Ik vind het erg verwarrend... Een poppetje in een lichaam....Ik liet mijn 5 jarige een conceptie filmpje zien op youtube. (zonder geslachtsdelen)en dat begreep hij beter dan die tekenfilm die je vroeger in de jaren 80 had,waarin poppetjes de cellen en organen voorstelden in het menselijk lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Het was slechts een voorbeeld, want ik begrijp de verwarring volkomen, maar hoe zou ik het anders beter kunnen doen, dat het wel echt een animatiefilm word die leuk is om naar te kijken?
~2002~
Alle reacties Link kopieren
Dus na het zien van jouw filmpje denken peuters dat mama zomaar eens zwanger zou kunnen zijn van een puppy?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee zo niet, ik zit nog na te denken, maar kom niet op een goed idee.
~2002~
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=YzKvTFdkatw



Zoiets dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat het poppetje zijn eigen geslacht mag kiezen, dat de jongen die hij ziet heel stoer is, heb je enig idee hoe dingen overkomen op kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Ook een beetje stom stereotype. Alsof een jongen altijd stoer moet zijn en een meisje altijd mooi en lief. Pff.
Dus je hebt geen echt idee, en wil nu dat dit forum je helpt een idee te ontwikkelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2016 @ 00:17:

Dus na het zien van jouw filmpje denken peuters dat mama zomaar eens zwanger zou kunnen zijn van een puppy?Een puppy
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2016 @ 00:17:

Dus na het zien van jouw filmpje denken peuters dat mama zomaar eens zwanger zou kunnen zijn van een puppy?En dat 'het' ze aanstaart via de het oog van moeders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zo'n animatiefilm is er al: Inside Out.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor alle "hulp"
~2002~
Alle reacties Link kopieren
quote:BrittjeBanaan schreef op 21 augustus 2016 @ 23:25:

Dankjewel voor alle "hulp" Graag gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is dit een schoolopdracht?
Alle reacties Link kopieren
Nee
~2002~
Alle reacties Link kopieren
quote:BrittjeBanaan schreef op 21 augustus 2016 @ 23:25:

Dankjewel voor alle "hulp"



Je kunt wel sarcastisch reageren, maar zulke kritiek vooraf lijkt me toch beter dan dat je het achteraf krijgt nadat je overal jezelf al voor gek hebt gezet om je filmidee te promoten of nadat je voor duizende euro's het schip in gaat omdat je film gigantisch flopt.



Je vraagt zelf of het een goed idee is of een flop, moet je niet zo flauw reageren als dan blijkt dat mensen je idee niet zien zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven