Kans en bezichtiging

18-08-2016 15:44 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang ingeschreven te staan en veel te reageren, mag ik morgen eindelijk eens op bezichtiging komen voor een huurhuis. Hartstikke blij, maar ik sta nummer 3. Het is een erg gewilde locatie en de woning ziet er van de buitenkant ook niet slecht uit. Ik hoop dat nummer 1 en 2 niet komen opdagen of geen interesse hebben, maar schat die kans klein in. Hoe denken jullie hier over? Nog een puntje: mocht ik interesse hebben moet ik zo snel mogelijk alle formulieren aanleveren en ook een verklaring aanvragen waar kosten aan verbonden zitten. Ik wil mijn eventuele woning niet mislopen door deze kosten, maar het zou zonde zijn als ik kansloos ben en voor niks kosten maak. De woningbouw wil niet zeggen of nummer 1 en 2 morgen komen, en stel ze zijn er allebei dan weet ik nog niet of ze interesse hebben maar moet ik sowieso wel kosten maken wil ik nog kans hebben.



Mocht ik de woning niet krijgen is dat vooral jammer omdat het echt maanden duurt voordat je eens kans maakt en dan vaak ook nog in een afgelegen buurt. Dus ben blij dat ik nummer 3 ben, maar eigenlijk heb je er nog niks aan..
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:39
0.00% gewijzigd
Joni gaat voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
welke gemeente gaat het hier om?



zou zeker 15 euro investeren.Mijn broer is weleens 6 de geweest en kreeg het huis
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 18 augustus 2016 @ 20:59:

Joni gaat voor je duimen!
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Caledoniaxx schreef op 18 augustus 2016 @ 20:58:

[...]



Ja ik reageer dan alleen op 'loot' woningen. Dan heeft iedereen zogezegd evenveel kans. Als ik op gewone huizen reageer dat op inschrijfduur gaat ben ik nog lang niet aan de beurt. Dus naar die huizen kijk ik niet eens, want dan loop ik me alleen maar lekker te maken terwijl er dan al bij staat 'als u nu reageert, ben u nummer 100 van 120!'. :PAh dat klinkt al bekender Ik dacht al, huh, dat gaat toch heel snel dan?!
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Ik ga voor je duimen TO!
quote:OliviaMoore schreef op 18 augustus 2016 @ 21:02:

[...]





Ah dat klinkt al bekender Ik dacht al, huh, dat gaat toch heel snel dan?!

Ja haha. Ging het inderdaad maar zo snel!

Had ook echt stiekeme hoop dat ik het ging worden toen ik 10e stond. Maar helaas haha.

Was dan ook best een geliefde wijk bleek achteraf.
quote:Dubbz schreef op 18 augustus 2016 @ 20:59:

Joni gaat voor je duimen!O god, waar komen die zes postingen nou ineens vandaan... Maar nou moet het goedkomen toch? (arme duimen van me...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Caledoniaxx schreef op 18 augustus 2016 @ 21:05:

[...]



Ja haha. Ging het inderdaad maar zo snel!

Had ook echt stiekeme hoop dat ik het ging worden toen ik 10e stond. Maar helaas haha.

Was dan ook best een geliefde wijk bleek achteraf.Dit is ook een geliefde wijk. Komt bijna nooit wat vrij en als er wat vrij komt gaat dat onderling of niet via de website...Zal hier morgenavond wel een update geven.. ik ben inderdaad in mijn hoofd al helemaal plannen aan het maken over het dagelijks leven daar.. waarschijnlijk nummer 1 en 2 ook
Spannend! Ik zal ook voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
amsterdam?

rotterdam?

utrecht?
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:39
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 18 augustus 2016 @ 21:25:

amsterdam?

rotterdam?

utrecht?Nee midden-gelderland
Alle reacties Link kopieren
Spannend... kennis zegt dat het lastig wordt omdat het een gewilde plek is en je dus moet hopen op niet opdagers of papieren niet in orde. Vanavond weet ik meer of ik nog steeds als 3e kans maak of een plekje opschuif.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 19 augustus 2016 @ 11:27:

Spannend... kennis zegt dat het lastig wordt omdat het een gewilde plek is en je dus moet hopen op niet opdagers of papieren niet in orde. Vanavond weet ik meer of ik nog steeds als 3e kans maak of een plekje opschuif.





Ik stond 13e in de populairste wijk van de stad. Prima huis ook. Helft kwam niet opdagen en de anderen hadden andere redenen om nee te zeggen.

Je kunt er echt geen peil op trekken.



Maar spannend!



Overigens kan ik me niet voorstellen dat iemand een huis niet krijgt, omdat uittreksel bevolkingsregister er nog niet bij zit.
Alle reacties Link kopieren
Nummer 1 en 2 waren er ook. Die hadden volgens mij wel interesse want het was inderdaad een topwoning, buitenkansje. Het zou alleen nog mis kunnen gaan op dat iemand de papieren niet op orde heeft voor de afgesproken tijd, anders zie ik het somber in. Denk dat ik maandag eerst bel of ze toevallig meer weten en dan zorg dat mijn papieren (dus ook het uitreksel waar kosten aan verbonden zitten), op orde zijn ook al ben ik volgens mij behoorlijk kansloos.
Jammer Lola, hopen op het beste!
Alle reacties Link kopieren
En weet je al meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben onverwacht doorgestegen naar plek 1. Nummer 1 en 2 hadden niets van zich laten horen. Als mijn gegevens kloppen kan ik er dus wonen want mijn reactie is meteen bindend. Moet nog wel even rekenen wat het uiteindelijk per maand kost, stookkosten van 100 euro inbegrepen dus zou op 700 euro uitkomen maar volgens mij nog geen elektriciteit en dan gaat de huursubsidie er nog af. Is 90m2 totaal voldoende voor 1 persoon? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoor. 90 m2 is echt prima!



Gefeliciteerd!
quote:lola712 schreef op 24 augustus 2016 @ 09:23:

Ik ben onverwacht doorgestegen naar plek 1. Nummer 1 en 2 hadden niets van zich laten horen. Als mijn gegevens kloppen kan ik er dus wonen want mijn reactie is meteen bindend. Moet nog wel even rekenen wat het uiteindelijk per maand kost, stookkosten van 100 euro inbegrepen dus zou op 700 euro uitkomen maar volgens mij nog geen elektriciteit en dan gaat de huursubsidie er nog af. Is 90m2 totaal voldoende voor 1 persoon? ;)Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, gefeliciteerd!



En dankjewel voor de update.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
quote:morgana81 schreef op 24 augustus 2016 @ 09:45:

Wat leuk, gefeliciteerd!



En dankjewel voor de update.

Bedankt! Nog niet te vroeg juichen.. maar sta dus op plek 1!

Geen idee waarom de anderen niets hebben laten horen, was een perfecte locatie en 1200 mensen hadden interesse haha. Papieren had je maar één dag voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 24 augustus 2016 @ 09:48:

[...]



Bedankt! Nog niet te vroeg juichen.. maar sta dus op plek 1!

Geen idee waarom de anderen niets hebben laten horen, was een perfecte locatie en 1200 mensen hadden interesse haha. Papieren had je maar één dag voor.



Geen zin om te verhuizen? Geen geld? Druk op het werk.

Kan echt van alles zijn.



Maar top! En nu thuis alles inpakken, vloer en verf kopen en de komende tijd stressen
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 24 augustus 2016 @ 09:43:

Ja, hoor. 90 m2 is echt prima!



Gefeliciteerd!Ik zit met twee pubers op 80 m2 dus 90 m2 in je uppie is ruim te noemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven