En, wat eten we vandaag?

22-08-2016 19:04 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren




Deel tig van een langer lopend topic, wie aan wil haken is welkom.



Vorige deel is hier te vinden.




happy new topic!
ik zie je plaatje alleen niet...
Kippenpootjes, gebraden met kokos en kerrie en prei en peper en knoflook.

Aardappeltjes en zoete aardappel (want ik had van allebei te weinig en het moest op)...maar misschien dat ik er puree van ga maken...ik weet het nog niet, bijna gaar...

En courgette met knoflook en champignons gebakken...moet ik nu snel aan beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag mee gaan schrijven, ben vaak wat inspiratieloos helaas.. Hoop hier wat nieuwe ideeën op te doen, gezond en toch snel klaar klinkt mij goed in de oren!



Nu heb ik aardappels met gestoomde wortels en een filetlapje. Saai toch
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee.



Vandaag zelfgemaakte lasagne voor vriend en voor mezelf een kaasschnitzel en bloemkool-broccolisoep met daarin nog wat gebakken champignons (moesten op).
Nou niets spectaculairs helaas... Aardappels, rode bietjes en een gehaktbal.
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic!
quote:cookie84 schreef op 22 augustus 2016 @ 19:24:

Ik wil ook graag mee gaan schrijven, ben vaak wat inspiratieloos helaas.. Hoop hier wat nieuwe ideeën op te doen, gezond en toch snel klaar klinkt mij goed in de oren!



Nu heb ik aardappels met gestoomde wortels en een filetlapje. Saai toch Wel gezond, maar misschien een paar champignonnetjes bij het filetlapje?
quote:Jeetjemina schreef op 22 augustus 2016 @ 19:30:

Ik schrijf ook graag mee.



Vandaag zelfgemaakte lasagne voor vriend en voor mezelf een kaasschnitzel en bloemkool-broccolisoep met daarin nog wat gebakken champignons (moesten op).Lust je zelf geen lasagne...of was het bijna op?
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 22 augustus 2016 @ 19:38:

[...]



Wel gezond, maar misschien een paar champignonnetjes bij het filetlapje?Die heeft man gister opgemaakt..
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 22 augustus 2016 @ 19:39:

[...]



Lust je zelf geen lasagne...of was het bijna op?



Ik zou het graag eten, maar mijn lijf vind ui, knoflook en tomaat niet zo fijn, krijg er eczeemklachten van.

Vandaar wat anders voor mezelf .

Overigens eet ik soms wel tomaat enzo, maar moet het niet dagelijks doen, dan merk ik dat gelijk aan m'n huid.
Alle reacties Link kopieren
Gepofte zoete aardappel, met een vulling van een mexicaans gehaktmixje en getopt met sour cream en geraspte kaas.
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic allemaal!

Ik zie ook geen plaatje Moos.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

Ik zie het plaatje geloof ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Wij aten vanavond een snelle pasta met courgette en tomaat.

Vriend heeft een heel drukke maand en zal veel avonden en weekenden (deels) weg zijn dus we zullen wel meer snelle en makkelijke dingen eten de komende periode.
Wij aten een wraptaart met kip pesto.
Happy new topic ladies!



Wij aten een makkelijke maaltijd van wraps met gekruide kip en veel rauwkost.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic, kookgodinnen

Ben ook benieuwd naar je plaatje, Moos.



Vandaag lekker gewerkt. Daarna meteen door gaan sporten en daarna een omelet met geitenkaas, tomaat en spinazie naar binnen gewerkt. Stierf echt van de honger.
Toch eventjes zeggen dat het helemaal goed was gelukt!

Ik kreeg een vriend op bezoek om mee te eten, maar hij vond het helemaal verrukkelijk en de kip was ook echt goed sappig en gekruid en viel bijna van het bot van gaarheid...mmmm. De zoete aardappel contrasteerde mooi met de gewone aardappel en met de hartige/pittige kokos-jus. Ik had wat tuinkers gebruikt door de groenten en de aardappeltjes en samen met de oranje zoete aardappel was het ook nog eens een mooi kleurrijk bordje. Ik had een beetje veldsla overgoten met een mengseltje van olijfolie, citroen en honing en dat maakte het compleet. Nu even een lekker wijntje en nagenieten...
Alle reacties Link kopieren
Hee mal, vanmiddag deed t plaatje het wel. Heb m nu gefixt denk ik.



Happy New Topic!



Leuk dat je eten goed gelukt was Shisa.



Mijn Indiaas (lam korma en de wereld aan bijgerechtjes) was ook erg lekker. Bruiloft daarna was stom. Maar ik vind bruiloften eigenlijk altijd stom.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Ik ben er nog en lees driftig mee maar vind t wel lekker als dit topic bovenaan staat bij openen van het forum dus dit is een beetje verkapte tvp.



Kookze/eetse dames en tot over een tijdje
(ziet nog steeds geen plaatje)



Vanavond pies, k&k. Ben net terug uit het ziekenhuis na een ingreepje en moet even bijkomen van de narcose vandaag, dus we doen het rustig aan. Wat door lief vertaald werd met "ik wil niet dat jij voor vijven ook maar iets doet vandaag". Hmpf. Daar kan ik het dan mee doen .
Alle reacties Link kopieren
He Teig, rustig aan dan!



Ik ben vanmiddag lekker vrij en ga zo even buiten zitten.

Vanavond dus wrap met kipshoarma.
Alle reacties Link kopieren
Salade: jonge bladsla, komkommer, broccoli, verse ananas en mango met daarbij garnalen uit de wok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven