Hoevaak nieuwe bloemen?!

22-08-2016 13:45 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoevaak zetten jullie nieuwe bloemen thuis neer?

Ik wil eigenlijk altijd wel een mooie bos hebben staan, maakt je huis namelijk meteen echt gezellig maar vind het aan de andere kant ook wel prijzig en soms zijn ze na een paar dagen alweer verlept...
Alle reacties Link kopieren
Alleen in het voorjaar, tulpen of narcissen. Van die standaard AH- of benzinepompboeketten hou ik niet, dus die komen er niet in.

Bloomon vind ik wél mooi, maar veel te duur. Ik ken een bloemenkioskje waar ze Bloomon-achtige boeketten maken, heel soms trakteer ik mezelf daar op. Maarja, 15 euro voor een bos bloemen......
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Waar kopen jullie dan losse bloemen? Dat lijkt me ook wel wat, kan je zelf voor weinig geld iets in elkaar flansen....
Nothing happens for a reason
quote:AlejandraLaura schreef op 22 augustus 2016 @ 13:52:

Nooit, ik vind het geld verspilling bovendien ben ik allergisch. Bij hele bijzondere gebeurtenissen weleens gekregen maar toen had ik geen vaas..



Ben je allergisch voor alle bloemen?





Ik koop om de week een bosje bloemen bij de jumbo, die staan altijd lang en ik vind bloemen in huis gezellig. Dure boeketten van de bloemist vind ik dan weer wel zonde van mijn geld.
quote:juliet64 schreef op 22 augustus 2016 @ 15:48:

Waar kopen jullie dan losse bloemen? Dat lijkt me ook wel wat, kan je zelf voor weinig geld iets in elkaar flansen....Onze jumbo hier heeft bijna altijd veel losse bloemen, maar ik weet niet of dat overal zo is en anders bij een bloemist.
Alle reacties Link kopieren
Iedere week haal ik 2 bossen bij de Jumbo (zonnebloemen of losse bloemen) en 1 keer in de week bij de bloemist of op de markt.

Ik houd van verse bloemen in huis. Word ik blij van.
Alle reacties Link kopieren
Bijna nooit. Ben te weinig thuis om er plezier van te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n vijf keer per jaar denk ik.
Ik haal bijna elke week op de markt een bos bloemen. Zelf vind ik gerbera's mooi en ook tulpen. Is volgens mij maar een paar euro. Het staat altijd zo gezellig. Mijn man komt ook regelmatig met een bos bloemen aan. Dit zijn wat grotere bossen.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 22 augustus 2016 @ 15:48:

Waar kopen jullie dan losse bloemen? Dat lijkt me ook wel wat, kan je zelf voor weinig geld iets in elkaar flansen....



Ik woon in een streek waar er bloemen geteeld worden. Het is voor mij dus eenvoudig om bij de boeren zelf langs te gaan en die hebben dan langs de weg een kraampje waar je wat bosjes kunt kopen (gaat vaak gewoon met een kistje waar je zelf geld in moet leggen ) Afhankelijk van het seizoen zijn dat dan bossen tulpen, zonnebloemen, narcissen etc.



Door zelf wat van die kraampjes af te fietsen koop ik twee of drie verschillende dingen en ga dat zelf mixen. Het ziet er alleen nooit zo uit als een boeket, want daar stoppen ze nog allerlei groen tussen. Mij stoort dat verder niet zo...
Een keer in de week! Zo duur hoeven bloemen niet te zijn, ik koop meestal een bosje bij de appie voor 3 en die blijven meestal wel een week staan. Soms haal ik ze ook op de markt.
Alle reacties Link kopieren
Zo af en toe, als ze bij de ah mooie in de aanbieding hebben. 7 dagen mooi garantie.

Een of twee keer gehad dat ze de 7 dagen niet haalden. Verteld bij de ah en ik kreeg zo een nieuwe bos mee.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 22 augustus 2016 @ 15:44:

[...]



Abbonnement op bloemen. Mooie nogal creatieve boeketten, heel vers (rechtstreeks van de teler), weinig opvulling maar echt mooie grote bloemen. Wel vrij duur, maar ze bezorgen ze op lokatie.



Wij hebben ze op kantoor bij de receptie staan.Thanks! Als het zo prijzig is, dan doe ik het maar niet. Dacht wellicht leuk als cadeautje voor iemand.
niet elke week, het is maar net of ik tijd heb om even langs tuincentrum te gaan. Daar haal ik idd ook vaak wat losse bloemen en zet ze in vaasjes neer. Andere keer een groter boeket. Bij het tuincentrum hebben ze ook boeketje van de week voor 5 euro.



En nu hebben ze bij de Appie weer zonnebloemen, 2 bos voor 5 euro of zo, die neem ik dan van de week wel mee. Of mss toch niet ivm de verwachte warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nooit bloemen voor mijzelf, krijg wel eens een bosje, waar ik dan wel blij mee ben.

Ik heb wel altijd orchideeeën in huis. Doordat deze bij toerbeurt in bloei staan (en lang ook!) heb ik altijd wel iets blieiends in huis. Dat vink ik wel het geld waard. Maar zo'n bos die na een week is uitgebloeid en stinkt, vind ik echt zonde van mijn geld.
Ik maak vaak zelf boeketten. Er bloeit altijd wel wat in mijn tuin. Ik hou van bloemen!
Alle reacties Link kopieren
quote:franka1982 schreef op 22 augustus 2016 @ 18:17:

[...]





Thanks! Als het zo prijzig is, dan doe ik het maar niet. Dacht wellicht leuk als cadeautje voor iemand.Kijk even op die site. Het zijn echt mooie boeketten, ik denk wel dat ze hun geld echt waard zijn. Het is een abonnementsvorm, maar volgens mij mag je elke keer opzeggen of overslaan, dus in theorie kun je ook 1 boeket doen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven