Leuke vriendinnen Amsterdam, Haarlem, Amstelveen etc

12-08-2016 10:11 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Heyy, ik heb je een PM gestuurd.. Greezz
Alle reacties Link kopieren
Bedoeling is om een borrel te doen binnenkort, dus reacties zijn welkom ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik stuurde je een pb'tje @paars3. Mocht een borreltje georganiseerd worden in een gezellige cafétje in Amsterdam, zou ik het erg fijn vinden er bij te kunnen zijn! Ik woon en werk in de stad vanaf 1 sept. Grtjs, Fien
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal!



Dat klinkt gezellig. Ik ben ook wel in voor een borrel in Amsterdam! Ik woon al een tijdje in Amsterdam, maar helaas woont het grotendeel (en steeds meer) van mijn vrienden buiten Amsterdam. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen in de stad te leren kennen.



Even iets over mijzelf: ik ben ook begin 30, woon en werk in Amsterdam, luister zo vaak mogelijk als het kan naar muziek, hou van avontuur; kleine tripjes, grote trippen en vind het gezellig om met vrienden te borrelen, uit eten te gaan en af en toe wat cultureels te ondernemen.



Samenvatting: ik sluit graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Ok, heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, is die borrel al geweest? Zo nee, dan sluit ik mij graag aan. Zo ja, wanneer is de volgende?
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ik las je berichtje en het lijkt mij ook hartstikke leuk om nieuwe meiden te ontmoeten. Zelf ben ik 26 jaar en woon ik in Amsterdam. Mocht je nog iets gepland hebben met andere meiden binnenkort dan hoor ik dat graag, groetjes!
Hoi! Ik stuur een pb
Mijn berichtje komt niet aan denk ik. Ik krijg steeds een error.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Lijkt mij super gezellig om met elkaar een borrel te doen? Ik heb jou Paarse een PB gestuurd! Hopelijk tot snel? Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven