Gezellige vriendinnen Groningen

10-06-2016 14:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Sinds ik afgestudeerd ben en werk in de stad begint ander contact vanuit studie en thuis wat te verwateren.



Nu zoek ik gezellige meiden die net als ik houden van drankjes, terras, shoppen, wandelen en uitwaaien en vooral kletsen!



Ik ben 24 en werk bijna alleen maar met mannen dus ik mis girltalk!!!



Wie heeft er zin om te meeten?
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ben zelf naar Groningen verhuisd ivm mijn werk en mis sociale contacten naast mijn werk.



Ben 29 jaar en woon ook in Stad
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een! Ik sluit graag aan. Ik zou ook graag wat meer sociale contacten willen opdoen. Als je niet meer studeert is dat toch lastig he?

Ik ben overigens 28 en ook stadjer
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb een orive bericht gestuurd misschien kunnen we is afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk ik ben 25 jaar
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben Shirley, 19 jaar en woon net op kamers in Groningen. Ik zou graag meer sociale contacten willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk! Ik ben 26 en aan het afstuderen. Hebben jullie al wat afgesproken met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Zal deze week even terug reageren. Nog niet achter een computer gezeten.



En Shirley, sorry maar wat mij betreft niet. Echt een heel andere levensfase en groot leeftijdsverschil
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hee Nou30,



Ik herken je situatie. Ik ben ook 24, net terug verhuist naar de stad waar ik vandaan kom (Groningen), en al mijn vriendinnen wonen ver.

De vriendschappen die ik hier had in Groningen zijn of verhuist of verwaterd.



Dus ik ben ook in om te meeten.

Ik zie dat er al meer mensen gereageerd hebben dus ik sluit me graag bij jullie aan, lijkt me gezellig
Alle reacties Link kopieren
Hooi,



Toevallig ben ik ook 24 en het lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten als dat nog mogelijk is.

En anders misschien Freer? ;)

Ik ben bijna afgestudeerd en het lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen in de stad Groningen.
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi!



Wat leuk om te zien dat meer meiden reageren. Ik wil ook in Groningen gaan wonen deze zomer.



Ik vind het toch altijd beetje ongemakkelijk om zomaar op mensen af te stappen en me op te dringen. Dus ook ik ben opzoek naar een beetje aanspraak hiero!



Ik werk in de advocatuur en ik hou van een lolletje trappen en dat kan niet altijd op een advocatenkantoor... Oh ja, ik ben 23 jaar!



Haha, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Hopelijk kan ik mij ook nog bij jullie aansluiten! Ik woon, werk en studeer al een tijdje in Groningen, maar merk dat mijn contacten behoorlijk zijn verwatert de afgelopen jaren. Vriendinnen zijn gaan settelen of elders heen verhuisd en gezellig een drankje drinken lijkt al een half jaar vooruit gepland te moeten worden.



Spontaan afspreken, ergens op een terras of in de kroeg wat gaan drinken, shoppen, maar vooral veel lachen mis ik toch wel heel erg. Ik ben 25 (bijna 26) en het lijkt mijn erg leuk om dit weer met een gezellige groep meiden op te bouwen.



Binnenkort maar een meeting inplannen?



Groetjes, Siena!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meiden die binnenkort willen meeten in de stad? Wijntje drinken of high-teaën?



Het is ineens zo stil!



Groetjes, Siena
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik leuk! Misschien inderdaad met de laatste paar meiden ofzo een drankje doen in de stad?

Als iedereen nog geïnteresseerd is of andere meiden wie weet ;)



Groetjes Kim
Alle reacties Link kopieren
Goed plan Kim! Ik ben voor
Alle reacties Link kopieren
Is het een idee om via Facebook contact met elkaar op te nemen, zodat we een data kunnen prikken?
Alle reacties Link kopieren
Een jongen die op jongens valt ook goed?



Alle reacties Link kopieren
Prima Siena!
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft wel Chandelier! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd



Zal ik een groep aanmaken? Dan plaats ik vanavond een link hier, zodat iedereen zich kan aanmelden.
Alle reacties Link kopieren
Een groep aanmaken ging sneller dan ik dacht!



https://www.facebook.com/groups/653560864796536/
Alle reacties Link kopieren
He dames,



Ik heb van de week een oproepje geplaatst voor een eet/kookgroepje in Groningen, wil dit samen met een vriendin (beide 28) gaan doen. Gezien de meesten hier qua locatie en leeftijd goed zitten; zijn er hier meiden die zin hebben om mee te doen? Je hoeft geen sterrenkok te zijn, gaat vooral om gezelligheid en leuk om zo wat nieuwe gerechten te leren kennen!



Groetjes Carmen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven