Samsung Galaxy S7 of S7 Edge?

15-08-2016 19:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn abonnement loopt bijna af en dat betekent dat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen. Ik heb altijd (sinds het tijdperk van de smartphones) een Samsung gehad, en wil voor het gemak nu dus ook weer een Samsung. Ik denk dat ik voor de 'gewone' S7 ga, of heeft de S7 Edge echt zoveel meerwaarde? Ik heb ook informatie gezocht via google, maar daar lees ik dat de S7 Edge gewoon mooier is.
Alle reacties Link kopieren
De verkoper hier zei dat de edge kwetsbaarder is omdat het scherm ook aan de zijkanten zit...
Alle reacties Link kopieren
Als de beeldscherm van s7 edge kapot is, moet je ongeveer de dubbele betalen van s7. Alleen al door dat reden zou ik een s7 halen.
De reden om een S7 te nemen was voor mij de kosten om een eventuele schermreparatie te laten uitvoeren.

Het enige verschil qua binnenkant is de accuduur. Die is wat beter dan de S7 maar ook das maar minimaal..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een s7 met o.a dezelfde reden als hierboven genoemd. Daarnaast doe je je telefoon vaak in een hoesje waarna je niets meer van de edge ziet. Ik heb er geen spijt van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de s7 edge. Ik heb er eerst een schermbeveiligings ding op gehad maar de randen van het scherm zijn blijkbaar zo ongevoelig dat ik daarmee niet meer fatsoenlijk kon typen. Die bescherming is er dus snel afgegaan. De kwetsbaarheid van het scherm vind ik enorm meevallen. Ik laat dat ding veel te vaak vallen en gelukkig nog geen barsten in het scherm. Ook de wc pot heeft hij overleefd:)



Al met al ben ik wel tevreden maar ik zie de meerwaarde toveren een "gewone" s7 niet zo
Ik zou nooit een telefoon met omgebogen scherm nemen...
Vriendin van broertje had de Edge heel even losjes in haar mond (puntje), wat denk je? Krak!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties. Ik had er niet bij stilgestaan dat het scherm van de S7 Edge zoveel duurder is om te laten repareren, mocht dat onverhoopt nodig zijn.



@Koekiemonsterrr, jij hebt de S7 Edge, maar geeft zelf aan de meerwaarde niet te zien. Waarom heb je dan toch gekozen voor de S7 Edge, terwijl hij veel duurder is dan de normale S7?
Ik heb op dit moment een samsung 7 edge en vind het grote gebogen scherm juist mooi en handig, het is supermooi met spelletjes spelen en bijv films op netflix kijken. Of het veel meer voordelen heeft ten opzichte van de gewone 7 weet ik niet, maar mijn advies zou zijn neem een edge je hebt er veel plezier van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het eigenlijk vooral een leuk hebbedingetje en was benieuwd hoe dit me zou bevallen. Tuurlijk ziet het scherm er erg mooi uit en bij filmpjes kijken oid heb ik ook wel het idee dat je meer in dimensie kijkt ofzo. Ik kijk alleen vrijwel nooit filmpjes via telefoon:) De telefoon bevalt me nu ook erg goed hoor en ik vind het scherm mooi, maar nu de nieuwigheid er af is is het niet zo bijzonder meer en vind het het die extra 100 (?) Euro tot de s7 niet echt waard
Alle reacties Link kopieren
Als ik voor een Samsung zou gaan: de Edge! Puur vanwege de looks. De gewone S7 vind ik erg 13 in een dozijn waarvoor goedkopere varianten te krijgen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom de nieuwste? Heb je eens naar iets oudere modellen gekeken? De samsung galaxy s6 edge plus is ook mooi. Persoonlijk vind ik de s7 niet een erg groot succes, maar het is jouw leven. Hier een foto van s6 edge plus : FOTO
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt met de S7. Heb aan 2 verschillende verkopers gevraagd wat het verschil is tussen S7 en de edge. Hun antwoord: edge is groter ook Door het scherm. Daarom gekozen voor de S7. Kwalitatief zouden ze volgens verkoper gelijkwaardig zijn. Ben tevreden over de S7.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik toch voor de gewone S7 ga. Wat mij vooral over de streep haalt, is dat het scherm van de S7 Edge kwetsbaarder is. Ik weet dat ik af en toe mijn mobiel wel eens laat vallen. ;-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor de gewone S7 gekozen. Belangrijkste argument voor mij was de ienieminie zijkanten van de Edge. Dat houdt op den duur heel beroerd vast en vergroot de kans op per ongeluk aanraking van het scherm.
Alle reacties Link kopieren
Hier de Egge, bevalt uitstekend en maakt prachtige foto's.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven