Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo laten zetten, maar waar...

23-08-2016 21:02 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al maanden loop ik met het idee om een tatoeage te laten zetten. In mijn moeders handschrift wil ik graag de tekst ''Love over healing'' laten zetten. Mijn moeder is helaas overleden. Maar door alle puzzelboekjes die ze in haar leven heeft volgeschreven is haar handschrift bewaard gebleven



Ik weet alleen nog niet waar op mijn lichaam ik deze tattoo wil hebben. Vandaar dat ik jullie om suggesties vraag.
Op / bij / onder je sleutelbeen?
Alle reacties Link kopieren
Noem me ouderwets, maar ikben er nog steeds voor om het op een plek te zetten die door kleding wordt bedekt. Je hebt hem voor jezelf, en in sommige functies zijn zichtbare tatoeages nog steeds niet gewenst.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Schouderblad? Je zij?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Binnenkant bovenarm aan de kant van het hart dus links dan draag je het bij je hart
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sleutelbeen idd, of als het eenvoudig(er) te bedekken moet zijn; ribben onder je borst/aan de zijkant of boven je heup?
Alle reacties Link kopieren
Zou er inderdaad wel erg goed over nadenken hoe zichtbaar je hem wilt.

Ik heb er namelijk 1 op een hele zichtbare plek maar op mijn werk word dit niet gewaardeerd, waardoor ik dus met altijd een shirt aan moet met lange mouwen.
Carpe diem
Ik vind voor teksten je zij op je ribben nog steeds de mooiste plek. Of aan de voorkant net boven je bikinibroekje. Zijn beide plekken die je goed kan bedekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tekst op mijn rug, net onder mijn nek
Alle reacties Link kopieren
Een plek die niet te veel in het oog springt is een must. De tattoo is voor mij zelf en niet voor de buitenwereld, al wil ik er ok geen geheim van maken.



Zowel de ribben als binnenkant bovenarm spreken met tot nu toe aan
Alle reacties Link kopieren
quote:ninepien schreef op 23 augustus 2016 @ 21:11:

Ik heb een tekst op mijn rug, net onder mijn neklangs de ruggengraat?
Alle reacties Link kopieren
Op bovenkant voet
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2016 @ 21:07:

Binnenkant bovenarm aan de kant van het hart dus links dan draag je het bij je hartMooie gedachte.
Ik heb een keer een gezien dat iemand de handtekening van ik geloof oma op haar schouder had laten zetten: het engeltje op je schouder.



Vind de optie van Viva amber ook een mooie.
Ergens waar je hem zelf wel kan zien! En idd te bedekken is. Binnenkant bovenarm misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn overleden grootouders een tattoo laten zetten op mijn ribben. Aan de linkerkant, dicht bij mijn hart. Maar eigenlijk nooit zichtbaar voor andere, tenzij ik het wil laten zien of in bikini ben.



Wat voor mij ook nog mee speelde was dat op je ribben pijnlijk schijnt te zijn. Ik wilde graag bewust dat gevoel ervaren. Omdat mijn grootouders verliezen ook erg pijnlijk was. Gekke reden misschien.



Vond het achteraf trouwens niet erg pijnlijk.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
en op een plek waar je huid lang mooi en glad blijft. Dat is op buik bijvoorbeeld minder na zwangerschappen. Als je tenminste kinderen ambieert.

Binnenkant bovenarm wordt de huid wat sneller slap.

Schouderblad blijft langer glad of buitenkant bovenarm.



Onder de kleding is al gezegd.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er laatst 1 laten zetten net onder mijn nek.



Ik heb werk waar dit ook niet geaccepteerd wordt dus dan vind ik dit een goede plek. Ik heb dan geen tekst.



Voor tekst vind ik die suggestie binnenkant arm aan hartkant een mooie.
quote:K0ekie schreef op 23 augustus 2016 @ 21:09:

Of aan de voorkant net boven je bikinibroekje. .Alleen doen als je nooit zwanger wilt worden. Anders krijg je zo'n enorme tekst.
Alle reacties Link kopieren
Als je een klein jaartje wacht dan komen de tatoeages op de markt die één jaar houdbaar zijn en daarna vanzelf verdwijnen. Dan kan je na een jaar opnieuw beslissen ofje hem weer wil laten zetten met eventuele verbeteringen, een iets andere stijl, andere plek of misschien heb je je verdriet dan verwerkt en wil je je kindernamen op die plek.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:sandra1905 schreef op 23 augustus 2016 @ 22:38:

[...]

Alleen doen als je nooit zwanger wilt worden. Anders krijg je zo'n enorme tekst.Dat is zeker waar! Daar moet je inderdaad wel rekening mee houden.
Nooit op buiken en borsten en gezicht. En verder zou het mij niet uitmaken.
Zelf een tattoo met betekenis voor mijzelf laten zetten op mijn bovenbeen. Wilde hem zichtbaar hebben voor mijzelf, maar niet voor iedereen. Met dit weer is mijn tattoo dat dus wel. Maar de betekenis is er niet uit te halen voor onbekenden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties. het wordt of binnenkant bovenarm af links op de ribbenkast. Dit ga ik overleggen met de tatoeëerder.
Alle reacties Link kopieren
Is een tattoo mooi op een smallere onderarm?



Zou op mijn onderarm rondom rond een tattoo willen, maar ik ben uit nature mager gebouwd. Dus ik vroeg mij af of dit afsteekt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven