Mode & Beauty alle pijlers

Kleding warm weer

24-08-2016 08:52 161 berichten
Blijf ik toch lastig vinden, is ook niet veel keuze.

Wat dragen jullie met dit hete weer?

Foto's is fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 augustus 2016 @ 09:15:

[...]



Ik smeer altijd wat dekkende foundation op mijn benen. Ziet er heel goed uit (al zeg ik het zelf )



Jeetje dat ik daar nooit aan gedacht heb...

Dat is echt slim, dat ga ik ook doen!
Alle reacties Link kopieren
Badpak! In de tuin.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Mij outfit van vandaag, zwaai gerust als je me ziet lopen:





Ik weet het ook niet. Korte broeken staan niet meer, van jurkjes heb ik nooit gehouden, maar ik overweeg er toch maar een keer op over te gaan. Heb geen idee wat ik aan moet doen met deze temperaturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag met dit weer meestal jurkjes. Als ik nergens heen hoef soms een kort broekje met een mouwloos shirt.



En wat betreft panty's: ik ben niet zo blij met de ontsierende aderen op mijn benen, maar ik ga nu echt geen panty aantrekken. Ik zie alle soorten en maten benen voorbij komen, die van mij vallen echt niet op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op m'n werk en draag een maxirok met t'shirt en mouwloos spijkerding erover.

En sandalen eronder. Hier op het werk zijn ze niet zo officeel qua kleding gelukkig.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Nu: kort spijkerbroekje, hempje, sandaaltjes met bling. Boel kettingen en armbanden voor de finish,



Gisteren flodderjurkje en slippertje.



Zo moeilijk is het niet toch?
Nu kort sportbroekje en sportshirt, straks een kort en loszittend jurkje met gympjes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het alleen lastig dat ik weinig keuze heb. Ik heb niet zoveel zomerkleding, omdat ik het altijd koud heb en het met het pokkenklimaat hier dus amper draag. Dus als het langer dan een week mooi weer is, heb ik een probleem
Alle reacties Link kopieren
quote:Konijntje999 schreef op 24 augustus 2016 @ 09:47:

Nu kort sportbroekje en sportshirt (want: zometeen fysio). Ben net zo wit als op de foto en aangezien ik ook totaal niet bruin word kan het me geen lor schelen om mijn benen te laten zien. Heb zelfs (de horror!) een klein beetje stoppels op mijn benen, maar dat ziet hoogstens m'n fysio (een vlotte meid van mijn leeftijd die het ook niet kan schelen).



Straks een kort en loszittend jurkje met gympjesHaha, hier ook stoppels van 2 dagen hoor. Te lui om vroeger op te staan om me te scheren.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 24 augustus 2016 @ 09:48:

Ik vind het alleen lastig dat ik weinig keuze heb. Ik heb niet zoveel zomerkleding, omdat ik het altijd koud heb en het met het pokkenklimaat hier dus amper draag. Dus als het langer dan een week mooi weer is, heb ik een probleem Ik draag eigenlijk dezelfde basisstukken bij 23 graden als bij 33 graden. Jurkje, rok of short met tshirtje. En bij de 23 graden doe ik er dan nog iets luchtigs over, terwijl ik het nu met blote armen draag.
Thnx!

Nee zo lastig is het niet, zeker niet als ik niet naar kantoor hoef.

Echter, ik ben niet zo van de korte broeken, jurkjes en rokjes, dan blijft er niet veel over.

(Behalve als het echt snikheet is, dan boeit het me allemaal niet zo )

Veel inspiratie dus, fijn!

Bak en braad ze dames !
quote:nephthys schreef op 24 augustus 2016 @ 09:48:

[...]





Haha, hier ook stoppels van 2 dagen hoor. Te lui om vroeger op te staan om me te scheren gisteren.



Haha ja ik heb zo'n epileer ding, maar daar houd ik wel een tijdje allemaal rode plekjes op mijn benen van. En ik vergeet het 's avonds te doen, en 's ochtends moet ik de deur uit. Dus dan maar wat haartjes



Merk eigenlijk steeds meer dat toch niemand ernaar kijkt en dat met dit weer het vooral gaat over je comfort!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op kantoor met airco, dus ik draag een zwart/witte maxidress met een spijkerjasje voor als de collega's de airco iets te fris zetten. Daaronder sandalen, ik draag eigenlijk nooit meer hakken.



Als ik thuis zou zijn, zou dit een playsuit zijn (in huis/tuin) of een kort jurkje (buiten de deur).
Haha ik heb ook een schijthekel aan benen scheren.

Op zich niet zo'n drama, blonde haartjes en geen hele bossen...

(Oksels uiteraard wel)
quote:pamelacourson schreef op 24 augustus 2016 @ 09:48:

Ik vind het alleen lastig dat ik weinig keuze heb. Ik heb niet zoveel zomerkleding, omdat ik het altijd koud heb en het met het pokkenklimaat hier dus amper draag. Dus als het langer dan een week mooi weer is, heb ik een probleem



Ik ook niet, vooral erg weinig rokjes en korte broekjes.

Oww ik heb op werk ook Airco sinds kort
Op het werk met een hemdje eronder. Thuis zonder hemdje.

Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 24 augustus 2016 @ 09:48:

Ik vind het alleen lastig dat ik weinig keuze heb. Ik heb niet zoveel zomerkleding, omdat ik het altijd koud heb en het met het pokkenklimaat hier dus amper draag. Dus als het langer dan een week mooi weer is, heb ik een probleem

Ga je nooit op vakantie dan?



Ik heb zomerjurkje aan vandaag. Blote schouders, geen klant in de buurt.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Vrije dag vandaag, dus korte broek en hempje aan.



Vanmiddag nog afspraak in zkh, dan trek ik even wat anders aan.
Alle reacties Link kopieren
Nu thuis een korte broek met een t-shirt. Morgen op mijn werk een lange broek, dichte schoenen, hemdje, shirtje en vestje. Het is op mijn werk zomer en winter even koud. Ik krijg al kippenvel als ik mijn collega's daar zie lopen met luchtige shirtjes, rokjes, blote benen en slippers/sandalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nooit blote benen wegens de lelijkste benen van het westelijk halfrond (nu ja, als ik soms rond me kijk ben ik echt nog niet de ergste en lopen de anderen wel met blote benen en ben ik soms wel jaloers) maar draag de laatste jaren zomerse broeken en maxijurken. Heerlijk is dit, in vergelijking met de eeuwige spijkerbroeken tot een paar jaar terug. Die zijn zooo warm. Ik vind de zomermode van de laatste jaren echt fijn



Verder ook voor het eerst in jaren zonder shapewear naar het werk. Is best nog even wennen...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik vind het een ellende. Ik ben zwanger en mijn zwanhershapsgardarobe is niet berekend op heel heet weer. Ik wil ook niet echt wat kopen want dat vind ik een beetje zonde. Dus ik slons een beetje in een 3/4 Broek en een hemdje.
Slippers, rokje en een topje zonder mouwen. Ik zit op m'n werk, kan allemaal

Er lopen hier zelfs dames met zo'n hotpants waar je kont net niet uitvalt, vind ik echt niet kunnen, maar het mag.

En ja, we ontvangen hier ook klanten e.d., maar het hoort bij de bedrijfscultuur. Ik vind het heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Toch niet zo heel moeilijk wat aan te trekken? Al ga je in je blote kont zitten.



Ik draag nu een lange strakke jurk met hoge split, kan de boel lekker doorwaaien

Meestal draag ik treggings met een shirt erop, zit ook niet zo warm.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij en heb een maxi jurk en sandaaltjes aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven