Uitgerekend Januari 2017

26-05-2016 17:58 2779 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,





Uitgerekend in Januari, wie schrijft er mee?



NaamLeeftijdLeeftijd partnerUDHoeveelsteGeslachtMianoo243227 Januari1eJongenzus1987293031 Januari1eJongenGympie26283726 Januari1emiss-flower303230 Januari2eMeisjeZombieQueen242827 Januari1eGeheimJanneJip323429 Januari2eElfje0828294 Januari1eJongenKato1987282730 Januari1eGeheimMN--262711 Februari1eCrazyHatLady323925 Januari1eJongenKletskouske38394 Januari3eJongenSchaapjeM343818 Januari2eDarcyL232527 Januari1e2 MeisjesZonnebloempje85303022 Januari1eGeheim



Kimmetj3, Evw1984



Pien, Lovely, Spagheroni, Sario, Moby en VeeBee ik heb jullie uit de tabel gehaald omdat jullie lang niks meer hebben geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Haha nou de bevalling zie ik ook meer als iets dat erbij hoort... Maar komt vast goed. Willen jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen?



Slapen gaat hier gelukkig ook nog steeds goed. Sliep eigenlijk altijd al op mijn zij met benen opgetrokken en deken half ertussen (dus eigenlijk zoals op het plaatje van het voedingskussen) . Dat ligt nu nog steeds heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Thuis in een bevalbadje
Goedemorgen allemaal. Hier lekker rustig weekend gehad en nu reuze nerveus voor mijn 20 weken echo vanmiddag. Pfff
Alle reacties Link kopieren
O elfje wat spannend zeg, maar o zo leuk zo'n 20 weken echo.

Ik slaap sinds gisteren met mijn voedingskussen, die heb ik op zolder opgezocht. Ligt wel heerlijk moet ik zeggen.

Verder gisteren allemaal rompers opgezocht en gewassen met robijn zwitsal wasmiddel. Het ruikt me toch lekker.

Vorige week ook een box overgenomen. Had de mijne al eens verkocht dus die moest ik weer aan gaan schaffen. Hij staat nu effe in de kamer, wil hem graag even soppen en zien of alles compleet en goed was.



pfff de tijd vliegt wel enorm hard en ik moet nodig opruimen, mijn zolder is een ontplofte bende :D
Alle reacties Link kopieren
Spannend elfje ik duim voor je! Laat je even weten hoe het gegaan is?



Hier blijft het een beetje hetzelfde. Het spugen is duidelijk minder maar ik blijf kotsmisselijk ondanks medicatie en ik ben heel erg moe en futloos. Bloedgehalte en ijzer zijn goed dus daar ligt het niet aan.



Ik ga net al de eerste keer in het ziekenhuis bevallen. Ik heb een medische indicatie gezien mijn chronische ziekte en ik vind het zelf ook een fijner en veiliger idee.
Alle reacties Link kopieren
Succes Elfje!
Zo. Echo zit er op! Alles zit er op en eraan, geen zichtbare afwijkingen dus was erg fijn. En bij deze bleek ons gevoel te kloppen. Wij krijgen een jongentje



Nu lekker bijkomen en met een blije grijns iedereen inlichten^^. Vanavond vrienden op bezoek dus word een leuke dag!
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Lekker genieten!
Fijn Elfje!!
Fijn elfje!



Nog 13 dagen en dan weten wij het ook éindelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn elfje! Toch altijd weer een hele geruststelling. Wij moeten nog ruim 3 weken wachten op onze 20 weken echo.



Hebben jullie nog leuke plannen met het mooie weer wat voorspeld is? Of zijn jullie allemaal aan het werk?
Fijn Elfje, wij moeten nog 4 weken wachten.



Wij zitten in Nederland op een camping dus boffen met het weer.
Hoi dames! Hier weer even met beide benen op de grond. Was gisteren helemaal blij en hyper etc etc. Was een erg leuke dag geworden en savonds kwamen vrienden langs dus was erg leuk.

Ben ook zeker opgelucht dat alles goed is.

Ik krijg weinig mee van het lekkere weer, nu tot en met vrijdag werken. Weekend wel lekker vrij dus dat is fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh dat moet echt fijn zijn om die belangrijke echo met zo'n goed gevoel te kunnen afsluiten Elfje! En wat leuk dat je nu het geslacht weet. Wij moeten nog 3,5 week wachten tot de 20 weken echo..! In het begin vond ik het niet zo erg, maar hoe dichterbij het komt hoe ongeduldiger ik word! hihi
Alle reacties Link kopieren
Leuk Elfje, echt het jaar van de jongens
Ja om ons heen zijn er ook veel jongetjes geboren.
Mijn vakantie is deze week begonnen, dus optimaal genieten van het mooie weer. Vandaag een rendag gehad, maar morgen ga ik in de relaxstand.



Wij moeten nog 2,5 week wachten tot de 20-weken echo. Spannend en lijkt me zo fijn als dat geweest is en alles blijkt goed te zijn. Waarschijnlijk kan ikvanaf dan pas echt genieten.

Zoals ik al eerder zei: wij willen het geslacht niet weten, daarop moeten we nog even tot eind januari wachten.



Vandaag hebben we wen gezinsauto gekocht. Poeh het wordt nu wel heel echt en voel me burgerlijk. Maar oh wat leuk allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goede timing MN en Kato met jullie vakantie!



Wij willen voor de komst van de kleine ook een gezinsauto kopen, wat hebben jullie er voor een aangeschaft?



Toen ik zwanger was van de eerste schreef ik ook mee in een topic en daar kreeg ook bijna iedereen een jongen en wij een meisje.
Wij hebben een Seat altea XL aangeschaft. Best een bakbeest als je hem zo ziet, maar in het echt ziet hij er wel wat sportiever uit.

Manlief wilde graag een hogere instap, maar dan kom je vaak al snel uit op van die oude mensen auto's (sorry als ik iemand beledig )

Deze is oogt net wat sportiever dan de andere die het autobedrijf had. Wij kunnen weer jaren vooruit!

Er hebben er al meer een gezinsauto aangeschaft. Best benieuwd welke jullie dan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn voor de citroen berlingo gegaan, heerlijk grote bak en idd ook hoge instap

Hebben niet alleen dalijk kinderen die mee moeten maar ook altijd een hond die in de kofferbak moet, dus hebben de ruimte wel echt nodig. zaterdag gaan we hem ophalen kan niet wachten
Alle reacties Link kopieren
Fijn elfje dat alles goed was. Gefeliciteerd met een jongetje.



Ja er moet een hoop geregeld en gekocht worden voor zo'n kleintje maar ook wel erg leuk. Gelukkig hoeven wij geen andere auto. Scheelt weer iets, al is dat ook altijd wel leuk vind ik.
Wij hebben al een c4 waar het eerste tijd nog wel in past. Ik denk dat we eventueel in de loop van het jaar gaan kijken voor een maatje groter. Eerst sparen.
Wij kopen geen 'gezinsauto'. Man heeft een VW Golf en ik een VW Polo. De kinderwagen past nét in de kofferbak van de Polo. Mijn auto is alleen een 3 deurs, dus dat is nu wel jammer. Maar ik heb mijn auto net een jaar geleden gekocht en man de zijne 1,5 jaar. Het waren toen allebeide auto's die op bestelling uit de fabriek kwamen, dus die gaan voorlopig nog niet weg. Misschien dat ik wat vaker man zijn auto pak, want dat is een 5 deurs.



Over een paar uurtjes is man weer thuis!

Hij schrok van de foto's, dat mijn buik zo is gaan groeien. Ben weer benieuwd wat hij er nu van vindt.
Wij hebben een Peugeot 208 van bijna een jaar. Kinderwagen past erin en hij is 5 deurs.

Man rijdt privé met de auto van de zaak. Een VW Golf Station. Dat is helemaal ideaal.



Heerlijk als je nu vakantie hebt. Wij hebben vanaf volgende week 3 weken vakantie!



Fijn dat je man weer thuis komt Zombiequeen.



Gelukkig was alles goed Elfje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een kleine stadsauto (wel 5 deurs) en man een middenklasser. Met 1 kind ging dat prima en hebben we nooit behoefte gehad om een grotere auto te kopen. Maar aangezien in geen van onze auto's een duowagen past wordt het binnenkort toch tijd voor een grotere auto. Waarschijnlijk gaan we mijn auto inruilen voor een station.



Heb je al een flinke buik zombiequeen? Of is je man niet zoveel gewend?

Ik merk dat de reacties bij mij heel wisselend zijn. De meeste mensen zien niet dat ik zwanger ben, terwijl anderen vragen of het geen tweeling is. Voor mijn gevoel ben ik net iets dikker dan bij mijn eerste zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven