Exact vertellen wat je gegeten hebt-deel 4

16-04-2016 20:00 3009 berichten
En hier kletsen we weer verder, deel 4 alweer! We plaatsen natuurlijk nog onze eerlijke eetlijsten maar daaromheen wordt lekker veel gekletst over van alles en nog wat. Wees welkom iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige traktaties, Momo, je collega's zijn vast blij met je. En leuk dat je fudge hebt opgestuurd naar Elko kan zij ons rapporteren of het lekker was.



Friction, wat heerlijk, Schwarzwald, prachtig wandelen daar!



Leighton wat een lekker ontbijt! is de boterban opgeheven of heeft je man de teugels inmiddels iets laten vieren?



Isabella, heb je echt al die nachten naar de Olympische spelen gekeken? ben je zo'n sportliefhebber?



Finjie, geniet van je dag in plopsaland, en wat heerlijk dat je binnenkort ook even kindervrij bent door de logeerpartij. Echt fijn voor jou en je man om even samen te zijn. Hoe bevalt het hem om weer een beetje te werken?



Wat een heerlijk weer trouwens, krijgen we nota bene alsnog een beetje zomer!



Troeteltje, ik zwaai ook even naar jou en hoop dat de zon je goed doet!



Mijn lijstje vandaag:

ontbijt; havermout met banaan, rozijnen, cacao, honing en kokos

tussendoor: paar dropjes, meloen en blauwe bessen

lunch: 2 boterhammen met vegetarische peperworst, mini komkommer, tomaatjes en halve paprika

Avondeten: rodekool met appeltjes, röstirondjes, roerei
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberpannekoek schreef op 23 augustus 2016 @ 10:19:



Leighton wat een lekker ontbijt! is de boterban opgeheven of heeft je man de teugels inmiddels iets laten vieren? Nee hoor, hij was al naar z'n werk dus ik kon lekker boter eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leighton schreef op 23 augustus 2016 @ 12:02:

[...]





Nee hoor, hij was al naar z'n werk dus ik kon lekker boter eten.
Friction, het Schwarzwald is echt mooi. Dat wordt genieten daar.



Gember, een sportliefhebber ben ik zeker, om te kijken dan Ik ben heel wat nachten echt laat naar bed gegaan, maar dat had ik er wel voor over. Nu dus een beetje bijslapen overdag en mijn normale ritme weer oppakken.
Friction veel plezier in Plopsa! Ben je in de binnen of buiten Plopsa?



Elko ik stuur het morgen naar je toe, gister was een proefstukje en dat is nu op. Net een grotere lading gemaakt en dat gaat dus morgen op de post!



Friction lijkt me mooi, het zwarte woud! Ik hou alleen helemaal niet van wandelen



Net weer 'drama'... Uit school zouden de kids gaan zwemmen bij hun vriendjes en ik zou met de moeder een kopje koffie drinken. Dus ik stap in de auto en opeens begint dochter te gillen: vinger tussen de deur... Meteen zwart en dik. Krijsen als een speenvarken. Zoon helemaal overstuur want hij vond het zijn schuld. Middagje bij vriendje ging voor dochter en mij niet door. Ze heeft gewoon ruim een uur gegild... Wij hebben ook altijd wel wat he!
Momo, wat zijn je kinderen pechvogels. Vingers tussen de deur doet ook wel echt gruwelijk zeer. Had je zoon de deur dichtgedaan dan, dat hij zich schuldig voelde?
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal, heb er ook heel veel zin in!



Momo, ahh nee vingers tussen de deur is absoluut niet leuk! Goed koelen met icepack eventueel.



Pff ik heb gefaald, ben niet naar de dierenarts geweest . Ik wil het hem gewoon niet aandoen. Ik heb verschillende verhalen gehoord en gelezen van honden die er echt veel last van hadden (specifiek de rabies enting) zelfs tot overlijden aan toe. Dan riskeer ik het nog liever dat we het niet doen. Blijkbaar wordt er toch nooit gecontroleerd als ik de forums mag geloven . Ik weet t niet, vanavond maar even met vriend overleggen.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Even een paar dubbele diensten gehad, heerlijk hoor weer lekker werken maar wát een zooi elke keer als ik thuis kwam...

Ik zal blij zijn dat ik straks op de bank kan ploffen met een kop koffie.

Lees straks even alles bij hoor
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen!



Ik had een heel lief berichtje van Elko en dacht, ik kom weer even zwaaien .



Sorry dat ik een paar maand geleden opeens van de radar verdween, maar ik moest even afstand nemen van het forum. Niet vanwege jullie, maar vanwege de zwanger pijler. Ik ben niet zo goed in afscheid nemen dus was opeens weg. Nogmaals sorry daarvoor. Ik zat nogal slecht in mijn vel vanwege het niet zwanger zijn/onregelmatig cyclus.



Hoe is het met jullie allemaal? Daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar!



Hier nog eigenlijk exact hetzelfde, behalve dat ik weer een stuk beter in mn vel zit .

We zijn nu onderweg naar huis na een heerlijke vakantie! Echt even lekker tot rust gekomen en gerelaxxed. Wat was ik er aan toe zeg .



Ik zal de komende dagen eens even langs komen om te kijken hoe het met jullie is. Deel 4 alweer, ik ga niet terug lezen , dat is me ieta teveel werk haha..



Doeidoei!
Alle reacties Link kopieren
Pollewop! wat gezellig! ik heb nog geregeld aan je gedacht en waarom je ineens verdwenen was. Maar snap best dat het forum soms een beetje te veel kan zijn zeker als je probeert zwanger te worden en het lukt niet en bij anderen wel... jammer dat het nog steeds niet zo ver is, maar het is wel fijn dat je al beter in je vel zit!



we hebben een aantal nieuwe meeschrijfsters, en ook een aantal die verdwenen zijn, zoals dat gaat. Verder kletsen we nog steeds gezellig door en delen lief en leed



Momo, ben je nu vandaag jarig? zo ja, gefeliciteerd!!!!!!



Fairfax, dubbele diensten, dat klinkt pittig! werk je in de zorg? is je oudste alweer naar school? als jij werkt, past je man dan wel op mini?



Isabella, begin je alweer een beetje bij te komen van de doorwaakte Olympische nachten? had je nou nog uitslag van je moedervlek? en hoe is het met je moeder?



Hier lekker een dagje vrij vandaag, fijn met zulk mooi weer!



Lijstje:

Ontbijt: havermout met perzik, rozijnen, kardemom, honing en kokos

Tussendoor: meloen

Lunch: 2 boterhammen met notenpasta, kapje met jam, halve paprika, mini komkommer, tomaatjes

Tussendoor: misschien wel een italiaans ijsje met het mooie weer....

Avondeten: kikkererwtenpannenkoek gevuld met restje Marokkaanse groentestoofpot
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Momo, wat zielig voor je dochter! vinger tussen de deur, auwwwwww..... ik hoop dat het inmiddels minder pijn doet.



Friction, zijn dat niet een beetje indianenverhalen over die rabies enting?? of denk ik nu te nuchter?
Alle reacties Link kopieren
Gember, tuurlijk ik met het ook een beetje relativeren, het zal heus wel 9 van de 10 keer goed gaan. Daarom ga ik vandaag maar gewoon. Tis meer dat ie bij de lepto enting in het voorjaar echt 2 weken flink last had, en deze enting is nog zwaarder. Plus het blijft de grootste rotzooi. Anyhow, ik ben gewoon erg anti-vaccinatie. Laat me al helemaal niet beginnen over al die nutteloze vaccinaties bij kinderen/mensen (zoals HPV...). Grootste onzin en grootste rotzooi. Las toevallig laatst n (zeer betrouwbaar!) zweeds (onafhankelijk!) onderzoek over het feit dat een tetanusprik eigenlijk maar om de 30 jaar gegeven hoeft te worden ipv om de 10 jaar. Wat denk je, die fabrikanten willen gewoon winst maken....



Maargoed





Mijn lijstje van vandaag:



O: 3 gebakken eieren met brandnetelkaas stukjes, 1 wortel, bakje broccolikiemen

T: zelfgebakken kokoskoekje

L: boekweitpasta met kimchi en zalm

D: zoete aardappels (als frietjes in de wok) en kip uit de oven

T: ?
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Pollewop! M'n sushi buddy! Ik had nog een lokroep voor je uitgevonden maar die werkte niet.



Wat leuk dat je er weer bij bent!



Gember, jij eet altijd zo lekker.



Nee, momo is morgen jarig toch? (ik heb een goed geheugen voor data dus waarschijnlijk weet ik dit volgend jaar nog. )
Alle reacties Link kopieren
O: 1 stuk toast met huttenkase, bieslook, 2 gepocheerde eieren, 1 banaan

L: koelkastwrap, wrap met restjes haha, huttenkase, munt, peterselie, bieslook, sla, granaatappelpitjes

D: zoete aardappelsalade (geen frietjes maar ook heel lekker!)
Alle reacties Link kopieren
Pollewop, welkom terug

Ik was even aan het denken of ik er al was voordat je wegging, je naam komt me wel bekend voor
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi pollewop, ik 'ken' je nog uit mijn meelees tijd, leuk dat je er weer bent!

Momo, wat enorm sneu voor je dochter, hoe is het nu?

Gemberpannekoek, ik ben verpleegkundige in de ouderenzorg . Schoonmoeder heeft opgepast en man ook, probeer het zo te plannen dat er zo min mogelijk oppassen nodig is . Geniet van je vrije dag

Friction, ik deel je mening over vaccinaties,zowel bij dieren als kinderen



Nou ja, het gisteren bijlezen is het niet geworden, was zó moe dat ik om 21.15 al sliep

Ben al begonnen met puinruimen, Gisteren dacht ik echt, stik er maar in , 3e wasmachine was staat aan, andere twee hangen al lekker buiten zo even naar de dierenwinkel voor ons caafje . Dan de bedden verschonen,boven en beneden poetsen en dat alles vóór 12 uur want heb geen zin om in de hitte nog wat te doen haha



Fijne dag lieve meiden!
Hee Pollewop, leuk! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en weer wat lekkerder in je vel zit. Leuk dat je er weer bent!



Morgen inderdaad Leighton, dat je dat onthoudt joh!



Elko de post is verstuurd hoor, heeeeel goed ingepakt maar ik ben benieuwd hoe het aankomt



Friction mijn hond heeft nooit last van inentingen, gek en vervelend dat die van jou er zo'n last van heeft.



Fairfax ga je ook even relaxen vanochtend? Doen hoor!



Isabella ja mijn zoon had de deur dichtgedaan inderdaad. Hij lag helemaal opgerold onderin de auto te huilen maar ik had even geen tijd om me om hem te bekommeren. Moest eerst voor dochter zorgen. Op zulke momenten vind ik het wel lastig hoor, twee kinderen helemaal overstuur.



Lekker Gember, een vrije dag! Ik ook. Ik ga zo lekkere cappuccino maken en dan met een tijdschrift mijn nieuwe hangmat in. Had ik dat verteld? Ik had van mijn man alvast voor mijn verjaardag een prachtige hangmat op een standaard gekregen, zo blij mee! Hopelijk hoef ik niet naar de dokter met mijn meisje, haar vinger is nog dik en ze doet er niks mee. Maar ze wilde wel naar school. Even aankijken hoe het gaat. Als het lukt gaan we vanmiddag lekker naar een strandje.



O: boterham met vlokken

T: aardbeien

L: boterham filet americain met uitjes

T: zoute stokjes en misschien een waterijsje

D: kipfilet, pasta met roomsaus en geroosterde bloemkool uit de oven (rare combi maar dit lag nog in de koelkast)

T: mandarijn
Alle reacties Link kopieren
Momo, wat gaaf een hangmat! Die zou ik ook wel willen, zeker deze dagen, heerlijk

Wat ik al een tijdje wilde vragen, zijn er nu nog mandarijnen in de supermarkt?! Haha ik associeer mandarijnen altijd met november/december. En moet eerlijk zeggen dat ik ze nu ook niet zie liggen in de supermarkt, maar dat kan ook door mijn selectieve zoekgedrag komen
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Ja ik associeer mandarijnen ook altijd met de herfst maar ze liggen er gewoon. En ik ben er blij om, want mijn autistische lieve echtgenoot wil elke dag 1 appel en 2 mandarijnen mee naar zijn werk
Alle reacties Link kopieren
wat een heerlijk cadeau momo, een hangmat! ik zie je al heerlijk liggen vandaag.



mandarijnen, ja, associeer ik ook met het najaar! dat is eigenlijk ook de enige tijd dat ik ze koop, al weet ik dat ze er tegenwoordig zowat het jaar door zijn. net als dat ik aardbeien alleen in de zomer koop
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Momo, wat een leuk cadeau! Geniet er van met je cappuccino



Mandarijnen associeer ik met sinterklaas haha
Heej Pollewop. Leuk dat je er weer bent Ik begrijp best dat wat afstand van het forum soms nodig is.



Momo, wat een heerlijk cadeau van je man. Lekker relaxen in je hangmat met dit mooie weer. Heerlijk joh.



Mandarijnen zijn er nu wel, maar voor mij is dat ook Sinterklaastijd. Verder koop ik ze niet.
Ik zie nu dat we alweer bijna een deel vol geklets hebben. Wat gaat dat hard!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isabella- schreef op 24 augustus 2016 @ 10:24:

Ik zie nu dat we alweer bijna een deel vol geklets hebben. Wat gaat dat hard!ja he?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk! Ik wil reactie 3000 doen. Komtie:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven