Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2012 samen, in 2013 een baby. Zij net gescheiden destijds. Hup, hup, vlug, vlug en in 2016 weer uit elkaar.

Sommige stellen hebben ook zo'n haast.

Ben benieuwd wat er aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 augustus 2016 @ 16:40:

Sinds 2012 samen, in 2013 een baby. Zij net gescheiden destijds. Hup, hup, vlug, vlug en in 2016 weer uit elkaar.

Sommige stellen hebben ook zo'n haast.

Ben benieuwd wat er aan de hand is.





Mijn gok: alcoholproblemen.



Die aanrijding is ook wazig. Ze hebben een ongeluk en hij is meteen doorgebracht naar een optreden? Vraag me af of hij niet gewoon met een slok op achter het stuur zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 23 augustus 2016 @ 16:34:

[...]





Zij wil Thomas vast wel troosten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 23 augustus 2016 @ 16:54:

[...]





Mijn gok: alcoholproblemen.



Die aanrijding is ook wazig. Ze hebben een ongeluk en hij is meteen doorgebracht naar een optreden? Vraag me af of hij niet gewoon met een slok op achter het stuur zat.Ik vrees ook iets dergelijks. Hij zat voorheen toch ook al aan de coke en/of drank?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij zat aan de coke, Vera. Misschien had Myrthe daar wel genoeg van.

In elk geval weer triest: weer een kind dat in een gebroken gezin moet opgroeien.
Alle reacties Link kopieren
Zeker triest.



Ik krijg eens in de zoveel tijd een stapel roddelbladen van mijn schoonmoeder. Ik meende daarin pas nog foto's van hen gezien te hebben van een liefdesvakantie aan een tropisch strand. Was nog niet zo lang geleden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Joh, het is toch ook vreselijk om met zo'n schnabbelartiest samen te leven? En altijd maar elke kruimel over je privéleven te moeten delen met de Party of zoiets sufs voor een beetje aandacht. 3x niks, lijkt me dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 23 augustus 2016 @ 18:21:

Joh, het is toch ook vreselijk om met zo'n schnabbelartiest samen te leven? En altijd maar elke kruimel over je privéleven te moeten delen met de Party of zoiets sufs voor een beetje aandacht. 3x niks, lijkt me dat.Tja, dat weet je van te voren. Bovendien ligt het ook aan jezelf. Er zijn artiesten van het kaliber Thomas Berge die je nooit in de bladen ziet, laat staan hun partner.
Zij komt van een schathemeltje rijke man en dacht misschien weer een goede catch te hebben ?
quote:Eindeloos schreef op 23 augustus 2016 @ 16:24:

1 persoon is superblij vandaag



[img]http://www.tv-willemijn.nl/wp-content/s ... sberge.jpg[/img]Was zij laatst niet op SBS6? Deze vrouw lijkt er sprekend op in ieder geval.Haar zoon was overleden aan drank+GHB.
quote:Vera8 schreef op 23 augustus 2016 @ 17:39:

Zeker triest.



Ik krijg eens in de zoveel tijd een stapel roddelbladen van mijn schoonmoeder. Ik meende daarin pas nog foto's van hen gezien te hebben van een liefdesvakantie aan een tropisch strand. Was nog niet zo lang geleden.

Was vast de 'lijmvakantie' betaald door de Story oid. in ruil voor foto's; maar het mocht niet baten.

Ik vind het ook triest voor zo'n kind.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 augustus 2016 @ 17:34:

Ja hij zat aan de coke, Vera. Misschien had Myrthe daar wel genoeg van.

In elk geval weer triest: weer een kind dat in een gebroken gezin moet opgroeien.Ik denk eerder zijn geaardheid
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Myrthe Mylius op Instagram:



Wij zijn op dit moment bij elkaar, en houden van elkaar. Niets meer dan liefde en respect. Ons lieve mannetje is een blij kind dat op zal groeien met papa en mama. Wij zijn op dit moment gelukkig op deze manier, en niemand kan in de toekomst kijken, ik vraag jullie daarom ook respect te hebben voor deze situatie en onze privacy om dit met elkaar te verwerken. #liefde #respect #nogmeerliefde
quote:Pikkie22 schreef op 23 augustus 2016 @ 15:50:

Ik vind het een schimmig mannetje, die Thomas,, die gewoon Chiel heet. Van de week al een vage botsing waarbij men beweert dat hij achter het stuur zat, maar hij ontkent. Een vaag verslavingsverhaal een paar jaar terug en nu weer een scheiding.Misschien is het wel gewoon een vaag persoon
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat altijd van die onzinberichtjes 'we voelen nog veel liefde'

Dan zorg je wel dat je eruit komt voor je baby.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 augustus 2016 @ 22:57:

Myrthe Mylius op Instagram:



Wij zijn op dit moment bij elkaar, en houden van elkaar. Niets meer dan liefde en respect. Ons lieve mannetje is een blij kind dat op zal groeien met papa en mama. Wij zijn op dit moment gelukkig op deze manier, en niemand kan in de toekomst kijken, ik vraag jullie daarom ook respect te hebben voor deze situatie en onze privacy om dit met elkaar te verwerken. #liefde #respect #nogmeerliefdeBla bla bla
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 23 augustus 2016 @ 23:05:

Ik vind dat altijd van die onzinberichtjes 'we voelen nog veel liefde'

Dan zorg je wel dat je eruit komt voor je baby.

Ja he? Zelden lees je:



We slaan elkaar de hersens in. Hij is gewoon een lul die buiten de deur neukt/in de coke hangt. We voelen alleen maar walging. Dit is ons verhaal.



Ze hebben ervoor gevochten zeker? Als je na 4 jaar al moet vechten.
Alle reacties Link kopieren
De relatie tussen Belinda Meuldijk en Thierry Duval is voorbij. Het stel - dat zowel opviel door hun grote liefde voor dieren als door hun leeftijdsverschil van 23 jaar - laat weten niet langer samen te wonen.



Dat meldt Shownieuws. Het stel leerde elkaar 10 jaar geleden kennen. Belinda - toen net uit een vijftienjarig huwelijk met zanger Rob de Nijs - was in de veronderstelling de rest van haar leven alleen door te brengen, tot ze hondentrainer Thierry ontmoette.



De dierenvrienden trouwden vijf jaar geleden of er ook sprake zal zijn van een scheiding is nog niet bekend. Wel geven ze aan niet langer samen te wonen.
'Paris Jackson verloofd en klaar om te trouwen'



Het lijkt er op dat het niet lang meer zal duren voordat Paris Jackson, de dochter van wijlen Michael Jackson, in het huwelijksbootje stapt met haar vriendje Michael Snoddy.



Een bron die dichtbij de familie Jackson staat, zegt tegen Radar Online: "Paris heeft aan haar opa en oma, Katherine en Joe Jackson, vertelt dat zij en Michael zijn verloofd en dat ze niet kan wachten om met hem te trouwen."

Dit nieuws werd niet bepaald met gejuich ontvangen door de familie. "De Jacksons zijn sceptisch over Michael", vertelt de bron. "Ze denken dat hij een grote invloed op Paris heeft en dat hij degene is die ervoor heeft gezorgd dat ze al die tattoos heeft genomen. De familie had echt de hoop dat zij het nieuwe wonderkind van de Jacksons zou worden."
quote:minnimouse schreef op 23 augustus 2016 @ 23:20:

[...]



Ja he? Zelden lees je:



We slaan elkaar de hersens in. Hij is gewoon een lul die buiten de deur neukt/in de coke hangt. We voelen alleen maar walging. Dit is ons verhaal.



Ze hebben ervoor gevochten zeker? Als je na 4 jaar al moet vechten.Ja inderdaad, en had even gewacht met een kind die relatie in te slingeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het natuurlijk wel, maar de scheiding van Myrthe en Thomas laat maar weer eens zien hoe fake al die pagina's als FB/Instagram enzo zijn. Kijk ons eens gelukkig zijn, maar ondertussen. Natuurlijk zullen er ook een hoop oprechte posts tussen zitten .
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 23 augustus 2016 @ 16:24:

1 persoon is superblij vandaag



[afbeelding]Die zal goed blij zijn ja, toch een kans voor haar nu natuurlijk
quote:SallySpectra schreef op 24 augustus 2016 @ 10:30:

[...]



Ja inderdaad, en had even gewacht met een kind die relatie in te slingeren.vind ik ook, maar misschien speelde Myrte's leeftijd ook
quote:calvijn1 schreef op 23 augustus 2016 @ 21:00:

[...]





Ik denk eerder zijn geaardheidDat denk ik dus ook. Het verbaasde mij al dat hij met een vrouw trouwde. Ik vraag mij af wanneer hij een keertje uit de kast komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:25:

'Paris Jackson verloofd en klaar om te trouwen'



Het lijkt er op dat het niet lang meer zal duren voordat Paris Jackson, de dochter van wijlen Michael Jackson, in het huwelijksbootje stapt met haar vriendje Michael Snoddy.



Een bron die dichtbij de familie Jackson staat, zegt tegen Radar Online: "Paris heeft aan haar opa en oma, Katherine en Joe Jackson, vertelt dat zij en Michael zijn verloofd en dat ze niet kan wachten om met hem te trouwen."

Dit nieuws werd niet bepaald met gejuich ontvangen door de familie. "De Jacksons zijn sceptisch over Michael", vertelt de bron. "Ze denken dat hij een grote invloed op Paris heeft en dat hij degene is die ervoor heeft gezorgd dat ze al die tattoos heeft genomen. De familie had echt de hoop dat zij het nieuwe wonderkind van de Jacksons zou worden."



Het meisje is pas 18!! Ik snap wel dat de familie niet zit te springen om een huwelijk gewoon vanwege de leeftijd. Ik ben wel blij voor haar dat ze haar eigen weg gaat en zich niet laat misbruiken door haar familie. Als er iemand haar vader kapot gemaakt heeft is het die familie wel. Waarom zijn er zoveel engerds tussen de bekende personen?



Thomas en Myrthe zag ik wel aankomen, het heeft zelfs langer geduurd dan ik verwacht had. Sneu voor hun zoontje weer.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven