Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 21 augustus 2016 @ 22:27:

Ik ben nu halverwege level 19 en heb 61 verschillende pokémons gevangen. Ik merk nu dat ik bijna geen nieuwe meer tegen kom. Weet iemand waar je in Utrecht bv een bulbasaur/gyrados/growlithe/diglit/bellsprout/victreebell/ponyta/rhydorn/clefairy/dratini etc kan vinden? Ik heb nu zoveel sparrows, pidgeys, rattatas en weedles Dratini heb ik wel eens gevangen nabij Sonnenborgh daar vang ik vaak waterpokemon en mijn clefairy ooit op de roltrap in de H&M nabij het station.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:enchantedjewell schreef op 23 augustus 2016 @ 18:46:

Vandaag eindelijk een Clefable weten te vangen!

Ook 1 Gloom gevangen en nog een heleboel Voltorb en Nidoran. Die kan ik straks evolueren als ik mijn Lucky Egg evolutie spree ga doen.

Ik zag Kangaskhan 3x in mijn sightings, maar geen 1x gevonden helaas.Weet je het zeker? Kangaskhan hoort alleen in Australië te vangen te zijn.
quote:Kokoro schreef op 23 augustus 2016 @ 18:20:

Ik had net een mr. Mime in de woonkamer! Zou het in aankondiging van de nieuwe update zijn?



Ik heb Mr. Mime weken geleden gevangen en wist toen helemaal niet dat 'ie zo zeldzaam was. De laatste dagen is 'ie overal, zelfs bij mij om de hoek (als de app het doet…) . En ik vind 'm zo stom, geef mij maar een Clefable.



En vooral wil ik die update. Ik hoop zo dat mijn bug dat alle Pokemon steeds verdwijnen dan weer weg is!



Als ik op 1 plek ben, valt het best mee met die bug. Ik lag aan een watertje vandaag en zag een Machop (heb ik nog een aantal van nodig en komt weinig voor hier) en een Omanyte (heb ik nog niet!) in de sightings, maar ik ga toch echt niet in m'n bikini door een mensenmassa lopen



Wel eindelijk Magikarp geëvolueerd, nu een Gyarados cp 1821… Ik geloof dat ik de opwinding van het sparen leuker vond dan dat ik hem nu heb. Het is toch wel echt een lelijke vis en in de gym is 'ie niet veel waard merkte ik net.



In het nieuws vandaag; er is een update, maar de hype is op z'n retour. Tjaaaa, als iedereen het spel gedownload heeft, dan zakt het aantal downloads per dag wel ja. Maar natuurlijk speelt het oké dat het nieuwe er vanaf is, de zomer op z'n eind is en veel mensen stoppen vanwege alle bugs.
Ik vraag mij af wat ik gister verkeerd deed. Ik had 2 pokemon in 2 gyms gedaan en toen ik de 2de keer 10 muntjes en dust wilde collecten kon dat niet?!
quote:Merlijne schreef op 23 augustus 2016 @ 10:12:

Nee zo hoort het. Je kan maar 1x collecten per zoveel uur. Dus je moet of wachten tot je er meerdere in gyms hebt en dan pas op collect drukken (met het risico dat sommige ondertussen al uit de gym zijn geschopt) of genoegen nemen met 10 muntjes.Hier je antwoord, vanochtend geplaatst door Merlijne
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een Scyther als schaduw in mijn sightings. Man heeft m al, maar gaat naar buiten en neemt mijn telefoon ook mee. Bij hem wel op het scherm, bij mijn telefoon niet



Zit waarschijnlijk bij iemand in de tuin. Gps van mijn man is minder nauwkeurig dan de mijne, dus ik zal m nooit kunnen pakken. Ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Pokémon Go gewoon minder gespeeld wordt omdat iedereen weer aan het werk moet en de scholen in een deel van het land weer zijn begonnen. Voor mij betekent weer naar het werk gaan dat ik in de pauze het Noorderplantsoen kan afstruinen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 23 augustus 2016 @ 23:49:

Ik denk dat Pokémon Go gewoon minder gespeeld wordt omdat iedereen weer aan het werk moet en de scholen in een deel van het land weer zijn begonnen. Voor mij betekent weer naar het werk gaan dat ik in de pauze het Noorderplantsoen kan afstruinen.



ik vind t magistraal!

dag lieve doelgroep, goed jullie best doen op school

en not to worry (da's engels : ) de viva dames nemen de gyms wel even over tussen jullie kleine en grote pauze in
quote:safari schreef op 23 augustus 2016 @ 23:57:

[...]





ik vind t magistraal!

dag lieve doelgroep, goed jullie best doen op school

en not to worry (da's engels : ) de viva dames nemen de gyms wel even over tussen jullie kleine en grote pauze in Er worden vast veel meer telefoons ingenomen dit jaar. "Ja maar meneer, dit is m'n 399ste magicarp..."
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 23 augustus 2016 @ 19:00:

[...]





Weet je het zeker? Kangaskhan hoort alleen in Australië te vangen te zijn.Ja ik weet het heel zeker, aangezien ik nu in Australië woon.
She needed a hero. So that's what she became.
Ja, de hype is op zijn retour. Merk ik ook duidelijk op mijn werk. Minder vragen over powerbanks e.d.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 23 augustus 2016 @ 23:49:

Ik denk dat Pokémon Go gewoon minder gespeeld wordt omdat iedereen weer aan het werk moet en de scholen in een deel van het land weer zijn begonnen. Voor mij betekent weer naar het werk gaan dat ik in de pauze het Noorderplantsoen kan afstruinen.



Her nieuwtje is er bij veel mensen ook vanaf. Je vangt steeds moeilijker bijzondere Pokemon naarmate je op een hoger level komt. Die pidgeys en rattata's doen mij ook niet veel meer en laat ik vaak voorbij gaan.

Ik heb al verschillende (met name pubers) mensen gehoord die er mee gestopt zijn. Op naar een nieuw spelletje wat weer voor even interessant is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 23 augustus 2016 @ 23:57:

[...]





ik vind t magistraal!

dag lieve doelgroep, goed jullie best doen op school

en not to worry (da's engels : ) de viva dames nemen de gyms wel even over tussen jullie kleine en grote pauze in Dit had ik gisteren, ik neem de gyms met liefde over hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 23 augustus 2016 @ 23:49:

Ik denk dat Pokémon Go gewoon minder gespeeld wordt omdat iedereen weer aan het werk moet en de scholen in een deel van het land weer zijn begonnen. Voor mij betekent weer naar het werk gaan dat ik in de pauze het Noorderplantsoen kan afstruinen.



Ik hoorde gisteren van iemand dat de museumbrug bij Westerhaven ook een Pokewalhalla is. Noorderplantsoen vond ik in ieder geval al geweldig, ik heb eindelijk een Ryhorn.



En mijn honderdste kwam uit een ei: Lickytongue (ofzo). Ik vind hem geweldig!
Laatst kwam ik langs een paar kinderen waarvan er eentje riep dat Pokémon echt alweer uit was ja.
quote:enchantedjewell schreef op 24 augustus 2016 @ 06:53:

[...]





Ja ik weet het heel zeker, aangezien ik nu in Australië woon.Ja dan is dat goed mogelijk natuurlijk
Zou het ook al minder druk worden in Kijkduin?
Denk volgende week doordeweeks overdag wel. Dan zijn alle kinderen weer naar school.



Ik heb net de update gedaan, straks op weg naar strand even testen of mijn bug gefixt is, zo niet, dan kap ik er ook mee. De nieuwe feature Appraise vind ik …. eh… niet zoveel toevoegen. Ze zegt dat mijn xs Wigglytuff klein is, goh, dus daar staat dat xs voor….
Alle reacties Link kopieren
quote:Tzippa_ schreef op 24 augustus 2016 @ 09:44:

Ze zegt dat mijn xs Wigglytuff klein is, goh, dus daar staat dat xs voor…. Nee joh, dat had ik zelf nog niet bedacht.
De appraise feature is erg handig als je je bezig houdt met IV uitrekenen en de best mogelijke pokemon evolueren. Voor die spelers wel een handige update dus.
Kun je toch gewoon zien bij je pokemon, hoe hoog het hp is, of de attack sterk is, hoe groot ie is etc?

Tot nu toe vindt ze al mijn pokemon amazing
quote:Tzippa_ schreef op 24 augustus 2016 @ 09:44:

Denk volgende week doordeweeks overdag wel. Dan zijn alle kinderen weer naar school.



Ik heb net de update gedaan, straks op weg naar strand even testen of mijn bug gefixt is, zo niet, dan kap ik er ook mee. De nieuwe feature Appraise vind ik …. eh… niet zoveel toevoegen. Ze zegt dat mijn xs Wigglytuff klein is, goh, dus daar staat dat xs voor…. Een update? Ook al voor Android? Ik heb gisteren gekeken in de play store maar alleen andere apps hadden updates
Je moet er echt een sommetje op los laten, zijn ook weer apps voor. Mensen die hier veel tijd in steken zijn blij met de functie: klik
Kennelijk is er een Mr Mime virus of zo, want hij zat hier ook ineens op mijn werk.

Nog een dikke ook, van 617 CP



Maar wat een eng ding is dat zeg
Ik heb de update gevonden! Pfff die teanleider wauwelt iedere keer dat m'n Pokémon de kleinste is die ie heeft gezien. Ja ja of course.



Nu kom ik er wel ineens achter dat veel van m'n Pokémon xs zijn, normaal let ik daar niet eens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven