Minder van Tinder 4 / kleppen over happn

09-08-2016 17:21 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic daterds kom maar op met de sappige verhalen en spui hier al je onzekerheden



link naar het vorige topic;

Minder van Tinder 3
Lorem Ipsum
quote:Corona74 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:15:

Mijn lijst is gewoon he-le-maal leeg. Hahaha. Sorry dat ik moet lachen, ik vind jouw reactie zo grappig en eerlijk. Joh, laat gaan die Tinder losers. Neem vrij, ga naar het strand en zoek oogcontact met iedere man die ook alleen is.
Alle reacties Link kopieren
Haha ook herkenbaar! Ik laat gesprekken ook best vaak doodbloeden of ik delete Tinder weer. VInd 9 van de 10 gesprekken gewoon echt geen hol aan.quote:missmeisje schreef op 24 augustus 2016 @ 10:11:

[...]





Herkenbaar. Ik weet dan ook vaak écht niet meer wat ik wel of niet aan wie heb verteld. Als ik dan op date ga lees ik eerst altijd het hele gesprek terug om genante situaties uit de weg te gaan ('Ik had toch verteld dat.... Ooh nee, dat was m'n andere match...' )
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:15:

Mijn lijst is gewoon he-le-maal leeg.

Goed dat je dat zegt!,......heel goed.

Jij bent je namelijk bewust van Hoe de zaken er voor staan, "sjoemelt "niet weg.

Ga zo door.

.

Dan is binnen kort, jou,lijst helemaal vol.

Wedden?

Zeg dit soort dingen ook vooral hardop, dan word je ook nog geholpen door je medemens...die denken als "ze een man voor je zien".
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Zeg vooral hardop tegen mensen, ik wil een relatie, en. Trouwen, en ...verzin het maar!

Maar zorg ervoor dat er zoveel, als kan , mensen. Over je gaan praten...daarom zei ik altijd dat ik wou trouwen..ik wist dat mensen, daar over gaan praten...en dat moet je hebben, hoe meer mannen, er weten dat je vrijgezelle bent..hoe sneller het gaat.

Ken mensen.!

.

Wannneer gaan mensen het over je hebben, juist ja!....als je iets interessants te melden hebt.

Niet zo van...ach ja, als het niet komt dan komt het wel niet?, zie wel...ik kan ook heel,goed alleen zijn, , voor mij hoeft het niet....bla bla bla....hahah, lachen zeg!...mensen weten wel beter!

Namelijk dat jij aansjoemtl!....want waarom date je anders?..sta je op site,s, zet je jezelf te koop?

.

Dus zeg hardop wat je wilt,,!!

Ook nog een klein foefje.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
anoniem_181701 wijzigde dit bericht op 24-08-2016 10:41
Reden: Dubbel
% gewijzigd
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen sinds lange tijd weer es een date, joepie!

Maarrr heb mezelf voorgenomen om het als een oefening te zien, al is mn date op de fotos wel erg aantrekkelijk.



Elle, serieus, ik ben het echt 100% met je eens. Maar poe dat is lastig. Vooral als je zo onzeker bent als ik. En heeeeel soms ben ik bang dat ik nooit meer iemand zal vinden terwijl ik weet dat dat ook onzin is. Ik heb nog NOOIT een man gehad die achter me aan zat. Zegt dat wat over mij? Was ik te afhankelijk en gretig? Ik denk het wel.



Het wordt tijd dat mannen eens zien dat ik een "catch" ben en ik de moeite waard ben.



Deze commercial deed wel wat met me, de man probeert uit alle macht contact te leggen de dag na hun date. En kijk naar haar gedrag, zo vrij en bewust van haar kwaliteiten en zeker van zichzelf, zo wil ik ook zijn.



https://youtu.be/OCZ0t7xC2H0
aan het typen...
quote:elle5460 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:37:

Zeg vooral hardop tegen mensen, ik wil een relatie, en. Trouwen, en ...verzin het maar!

Maar zorg ervoor dat er zoveel, als kan , mensen. Over je gaan praten...daarom zei ik altijd dat ik wou trouwen..ik wist dat mensen, daar over gaan praten...en dat moet je hebben, hoe meer mannen, er weten dat je vrijgezelle bent..hoe sneller het gaat.

Ken mensen.!

.

Wannneer gaan mensen het over je hebben, juist ja!....als je iets interessants te melden hebt.

Niet zo van...ach ja, als het niet komt dan komt het wel niet?, zie wel...ik kan ook heel,goed alleen zijn, , voor mij hoeft het niet....bla bla bla....hahah, lachen zeg!...mensen weten wel beter!

Namelijk dat jij aansjoemtl!....want waarom date je anders?..sta je op site,s, zet je jezelf te koop?

.

Dus zeg hardop wat je wilt,,!!

Ook nog een klein foefje.Wat een rare tips geef je ons. Ik ben graag alleen en wil helemaal niet trouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 24 augustus 2016 @ 10:46:

Ik heb morgen sinds lange tijd weer es een date, joepie!

Maarrr heb mezelf voorgenomen om het als een oefening te zien, al is mn date op de fotos wel erg aantrekkelijk.



Elle, serieus, ik ben het echt 100% met je eens. Maar poe dat is lastig. Vooral als je zo onzeker bent als ik. En heeeeel soms ben ik bang dat ik nooit meer iemand zal vinden terwijl ik weet dat dat ook onzin is. Ik heb nog NOOIT een man gehad die achter me aan zat. Zegt dat wat over mij? Was ik te afhankelijk en gretig? Ik denk het wel.



Het wordt tijd dat mannen eens zien dat ik een "catch" ben en ik de moeite waard ben.



Deze commercial deed wel wat met me, de man probeert uit alle macht contact te leggen de dag na hun date. En kijk naar haar gedrag, zo vrij en bewust van haar kwaliteiten en zeker van zichzelf, zo wil ik ook zijn.



https://youtu.be/OCZ0t7xC2H0

Een date?...geweldig!...wat ontzettend leuk voor je...en de zon schijnt, dat heb je al mee.

Waarom onzeker?...vertel mij dat eens...ik heb mooie ogen, en lelijke onderbenen.

Ik ben eerlijk, maar wel praatgraag.

En zo....zo heeft iedere vrouw wat.

Jij zult weer iets anders hebben, toch?..zo gaat het het, en zo is het!....maar weet je wat?

Beloof me dat je morgen, met je zon in je gezicht, zal lachen, naar deze man...geniet van wat hij weggeeft.

Wat het ook is.

Of dat nu koffie is, of een compliment, of iets zegt..in de trant van, goh vind jij het ook zo warm?

Maakt niet uit.

Neem met een lach afscheid....een glimlach, en kijke hem recht aan.

En zeg niet te veel.(dwing niets, maar dan ook niets af)

.

Wedden dat hij terug appt?

Here we go.

Lach en wees blij...dan ben je al voor 80% op weg.

.

Mannen zijn dol op een vrouw haar lach.

En speel af en toe , wat met je haar, zo stiekum.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:55:

[...]



Een date?...geweldig!...wat ontzettend leuk voor je...en de zon schijnt, dat heb je al mee.

Waarom onzeker?...vertel mij dat eens...ik heb mooie ogen, en lelijke onderbenen.

Ik ben eerlijk, maar wel praatgraag.

En zo....zo heeft iedere vrouw wat.

Jij zult weer iets anders hebben, toch?..zo gaat het het, en zo is het!....maar weet je wat?

Beloof me dat je morgen, met je zon in je gezicht, zal lachen, naar deze man...geniet van wat hij weggeeft.

Wat het ook is.

Of dat nu koffie is, of een compliment, of iets zegt..in de trant van, goh vind jij het ook zo warm?

Maakt niet uit.

Neem met een lach afscheid....een glimlach, en kijke hem recht aan.

En zeg niet te veel.(dwing niets, maar dan ook niets af)

.

Wedden dat hij terug appt?

Here we go.

Lach en wees blij...dan ben je al voor 80% op weg.

.

Mannen zijn dol op een vrouw haar lach.

En speel af en toe , wat met je haar, zo stiekum.



Uit welke eeuw kom jij? Las je vroeger boeken van Leni Saris?
Alle reacties Link kopieren
Zo,ik heb mijn laatste gesprek ook beeindigd? Vond meneer niet zo heeeull leuk want hij had een super-like gebruikt.

Hij had mij al zowat op date gevraagd,we hadden het over een leuke kroeg,hij was door nog nooit geweest en vroeg zich af hoe ik vaak ik daar kom per week, en dat hij daar ook zeker maar eens moest gaan kijken..

Van mijn kant vond ik het gesprek niet leuk ,het klikte niet echt, en ik wilde hem dus ook bedanken voor het gesprek en wilde afsluiten. Hij wilde weten waarom..en had dit absoluut niet zien aakomen (let wel,5dgn contact) ik vond het niet nodig om een specifieke reden te geven,ben ik niet verplicht en zeker niet na 5dgn.

Het voelde nu al vermoeid en zag een date dus echt niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
Elle serieus, jij denkt de waarheid in pacht te hebben maar ik wed dat je helemaal niet zo bent als je je voordoet hier.

Ik ben, net als Waterman, graag alleen en wil ook helemaal niet trouwen. Wat ik wil, is weer een intieme band opbouwen met iemand, me weer speciaal voelen bij iemand. Ik ben bewust (JA ECHT!!!) 5 jaar single geweest omdat ik even geen zin had in relaties. En ik kan prima alleen zijn, heb dat zelfs enorm nodig. Een man heb ik niet nodig, maar als er aantrekkingskracht is en hij een aanvulling kan zijn op mijn leven dan wil ik hem graag beter leren kennen. En met die insteek date ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:55:

[...]



Een date?...geweldig!...wat ontzettend leuk voor je...en de zon schijnt, dat heb je al mee.

Waarom onzeker?...vertel mij dat eens...ik heb mooie ogen, en lelijke onderbenen.

Ik ben eerlijk, maar wel praatgraag.

En zo....zo heeft iedere vrouw wat.

Jij zult weer iets anders hebben, toch?..zo gaat het het, en zo is het!....maar weet je wat?

Beloof me dat je morgen, met je zon in je gezicht, zal lachen, naar deze man...geniet van wat hij weggeeft.

Wat het ook is.

Of dat nu koffie is, of een compliment, of iets zegt..in de trant van, goh vind jij het ook zo warm?

Maakt niet uit.

Neem met een lach afscheid....een glimlach, en kijke hem recht aan.

En zeg niet te veel.(dwing niets, maar dan ook niets af)

.

Wedden dat hij terug appt?

Here we go.

Lach en wees blij...dan ben je al voor 80% op weg.

.

Mannen zijn dol op een vrouw haar lach.

En speel af en toe , wat met je haar, zo stiekum.



Deal!



Ik ben onzeker over dat ik niet goed genoeg ben, als Rozea. Terwijl ik dit typ denk ik, jemig doe normaal!! Ik ben van te ver gekomen om te twijfelen aan mezelf, come on!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je morgen een date hebt Rozea! EN laat inderdaad maar zien hoe leuk je bent en wat je te bieden hebt, you go!

Was benieuwd naar het filmpje maar de link is een commercial...



quote:rozea schreef op 24 augustus 2016 @ 10:46:

Ik heb morgen sinds lange tijd weer es een date, joepie!

Maarrr heb mezelf voorgenomen om het als een oefening te zien, al is mn date op de fotos wel erg aantrekkelijk.



Elle, serieus, ik ben het echt 100% met je eens. Maar poe dat is lastig. Vooral als je zo onzeker bent als ik. En heeeeel soms ben ik bang dat ik nooit meer iemand zal vinden terwijl ik weet dat dat ook onzin is. Ik heb nog NOOIT een man gehad die achter me aan zat. Zegt dat wat over mij? Was ik te afhankelijk en gretig? Ik denk het wel.



Het wordt tijd dat mannen eens zien dat ik een "catch" ben en ik de moeite waard ben.



Deze commercial deed wel wat met me, de man probeert uit alle macht contact te leggen de dag na hun date. En kijk naar haar gedrag, zo vrij en bewust van haar kwaliteiten en zeker van zichzelf, zo wil ik ook zijn.



https://youtu.be/OCZ0t7xC2H0
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruby-Ann schreef op 24 augustus 2016 @ 11:02:

Leuk dat je morgen een date hebt Rozea! EN laat inderdaad maar zien hoe leuk je bent en wat je te bieden hebt, you go!

Was benieuwd naar het filmpje maar de link is een commercial...



[...]





Haha het gaat juist ook die commercial, moet je even het geluid aandoen



En dankjewel
aan het typen...
Elle, ik vind ook dat je deels gelijk hebt hoor. Ik vind het lastig om te multidaten en voel vaak een grote verantwoordelijk naar mezelf en dates toe.



- Ik wil graag na de eerste date al weten of dit hem is, bij een leuke date waarbij ik niet gelijk vlinders voel (niet fair voor mezelf of de date)

- Als ik de klik niet voel ben ik echt te aardig, vind het lastig afkappen als de man laat blijken mij leuk te vinden (ook bang dat dit hem dan toch is en ik misschien iets mis loop)



Ik heb besloten ook naar de singlecoach te gaan, heel eng maar ik vind het een fijn idee als iemand mee kan kijken naar mijn valkuilen. Blijf ondertussen rustig doordaten, dat kan geen kwaad en probeer te multidaten ;) en ja, ik wil graag een duurzame relatie en kinderen maar hoef niet per se te trouwen
Alle reacties Link kopieren
Je bent zeker niets verplicht, alleen trouw aan jezelf blijven! Als het niet goed voelt, ook geen energie meer insteken..quote:beachgirl16 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:59:

Zo,ik heb mijn laatste gesprek ook beeindigd? Vond meneer niet zo heeeull leuk want hij had een super-like gebruikt.

Hij had mij al zowat op date gevraagd,we hadden het over een leuke kroeg,hij was door nog nooit geweest en vroeg zich af hoe ik vaak ik daar kom per week, en dat hij daar ook zeker maar eens moest gaan kijken..

Van mijn kant vond ik het gesprek niet leuk ,het klikte niet echt, en ik wilde hem dus ook bedanken voor het gesprek en wilde afsluiten. Hij wilde weten waarom..en had dit absoluut niet zien aakomen (let wel,5dgn contact) ik vond het niet nodig om een specifieke reden te geven,ben ik niet verplicht en zeker niet na 5dgn.

Het voelde nu al vermoeid en zag een date dus echt niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
ja een commercial, en dus fictie. we hebben hier een model dat dagelijks bezig is met haar uiterlijk en daar vanalles voor moet doen en laten om zo dit fictieve beeld en de bijbehorende commercie in stand te houden.... reuze romantisch. eet een blaadje sla en speel met je haar



Tuurlijk trekt dat mannen aan. Elle heeft ook geen ongelijk. Als je een veroveraarstype wilt veroveren, dan zul je hem moeten laten veroveren.

dan moet je inderdaad niet al hartjes strooiend en liefdesliedjes zingend achter hem aan gaan rennen enzo. Nogal wiedes.

Maar zoals Elle, die terecht opmerkt dat ze heus wel ervaring heeft met het type veroveraar, ook wel heeft gemerkt is dat de attentionspan van een dergelijke man vaker van tijdelijke aard is dan van blijvende aard. Zodoende is haar laatste veroverde veroveraar waarschijnlijk al weer druk aan het veroveren en wat doet Elle, die denkt dat ze gewoon nog harder haar best moet doen in plaats van eens kijken naar een plan B... mag best. Mag je ook allemaal aanraden. Prima juist want dan houden jullie prinsesjes die casanova's mooi bezig en laten ze de andere vrouwen met rust.



Het lijkt mij dat als je een gelijkwaardige relatie wil met een normale rustige man, je een gelijkwaardig proces aangaat waarbij je op een normale rustige manier aandacht aan elkaar besteed. Dus er word niemand verstikt, en beiden krijgen input en zodoende bevestiging.

Mannen, het zijn soms net mensen, willen echt niet allemaal steeds maar voor een manipulatief karretje worden gespannen omdat dat spelletje zo sexy is.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 24 augustus 2016 @ 11:47:

ja een commercial, en dus fictie. we hebben hier een model dat dagelijks bezig is met haar uiterlijk en daar vanalles voor moet doen en laten om zo dit fictieve beeld en de bijbehorende commercie in stand te houden.... reuze romantisch. eet een blaadje sla en speel met je haar



Tuurlijk trekt dat mannen aan. Elle heeft ook geen ongelijk. Als je een veroveraarstype wilt veroveren, dan zul je hem moeten laten veroveren.

dan moet je inderdaad niet al hartjes strooiend en liefdesliedjes zingend achter hem aan gaan rennen enzo. Nogal wiedes.

Maar zoals Elle, die terecht opmerkt dat ze heus wel ervaring heeft met het type veroveraar, ook wel heeft gemerkt is dat de attentionspan van een dergelijke man vaker van tijdelijke aard is dan van blijvende aard. Zodoende is haar laatste veroverde veroveraar waarschijnlijk al weer druk aan het veroveren en wat doet Elle, die denkt dat ze gewoon nog harder haar best moet doen in plaats van eens kijken naar een plan B... mag best. Mag je ook allemaal aanraden. Prima juist want dan houden jullie prinsesjes die casanova's mooi bezig en laten ze de andere vrouwen met rust.



Dit stukje snap ik niet helemaal aangezien Elle pretendeert juist helemaal niet haar best te moeten doen voor een man. Jij zegt eigenlijk dat als een man gaat jagen, hij nooit tevreden is als hij het eenmaal heeft.Toch?



Het lijkt mij dat als je een gelijkwaardige relatie wil met een normale rustige man, je een gelijkwaardig proces aangaat waarbij je op een normale rustige manier aandacht aan elkaar besteed. Dus er word niemand verstikt, en beiden krijgen input en zodoende bevestiging.

Mannen, het zijn soms net mensen, willen echt niet allemaal steeds maar voor een manipulatief karretje worden gespannen omdat dat spelletje zo sexy is.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je een type wil aantrekken dat het vuur uit zijn sloffen wil rennen voor een vrouw omdat hij haar anders niet kan waarderen op een spoor moet worden gezet waarbij hij daadwerkelijk de neiging voelt omdat te doen, dat doe je door op een bepaalde manier over te komen. Niet te beschikbaar. Ergo, lach lief en speel mysterieus wat met je haar en app hem niet voordat hij jou appt.

En wat krijg je dan, een man die je alleen waardeert als je het niet makkelijk maakt. Een gtst-relatie. Hoge pieken, diepe dalen.



Niks mis met lachen en met je haar spelen overigens, ook niet met een beetje een rem inbouwen op je enthousiasme wanneer je merkt dat de communicatie voornamelijk door jou geïnitieerd word. Maar kijk uit dat je niet denkt dat dit de manier is om de man ook geïnteresseerd te houden. Want wat wil je dan, altijd een klein beetje de boot blijven afhouden? Er komt toch een dag dat je gewoon wil kunnen zeggen dat je van hem houdt zonder dat je bang moet zijn?



Ik zeg ook niet dat je maar vooral lief en toegeeflijk moet zijn en alles uit je handen moet laten vallen als hij even hoi zegt op whatsapp.

Je gaat alleen op date met de mannen die een leuk voorstel doen en zich netjes gedragen, en je gedraagt je leuk en netjes (dit houdt in ook gelijkwaardig) tegen je date(s) en may the most suitable man win. Dit in het geval van een serieuze uitgangspunt van monogamie en duurzaam etcetera. Wil je gewoon sex dan heb je vrij spelen.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 24 augustus 2016 @ 11:47:

ja een commercial, en dus fictie. we hebben hier een model dat dagelijks bezig is met haar uiterlijk en daar vanalles voor moet doen en laten om zo dit fictieve beeld en de bijbehorende commercie in stand te houden.... reuze romantisch. eet een blaadje sla en speel met je haar



Tuurlijk trekt dat mannen aan. Elle heeft ook geen ongelijk. Als je een veroveraarstype wilt veroveren, dan zul je hem moeten laten veroveren.

dan moet je inderdaad niet al hartjes strooiend en liefdesliedjes zingend achter hem aan gaan rennen enzo. Nogal wiedes.

Maar zoals Elle, die terecht opmerkt dat ze heus wel ervaring heeft met het type veroveraar, ook wel heeft gemerkt is dat de attentionspan van een dergelijke man vaker van tijdelijke aard is dan van blijvende aard. Zodoende is haar laatste veroverde veroveraar waarschijnlijk al weer druk aan het veroveren en wat doet Elle, die denkt dat ze gewoon nog harder haar best moet doen in plaats van eens kijken naar een plan B... mag best. Mag je ook allemaal aanraden. Prima juist want dan houden jullie prinsesjes die casanova's mooi bezig en laten ze de andere vrouwen met rust.



Het lijkt mij dat als je een gelijkwaardige relatie wil met een normale rustige man, je een gelijkwaardig proces aangaat waarbij je op een normale rustige manier aandacht aan elkaar besteed. Dus er word niemand verstikt, en beiden krijgen input en zodoende bevestiging.

Mannen, het zijn soms net mensen, willen echt niet allemaal steeds maar voor een manipulatief karretje worden gespannen omdat dat spelletje zo sexy is.

Ik heb iets wezenlijks in mezelf veranderd, ik kijk niet meer nr uiterlijk.

En!......ik heb nu geen veroveraar.

Hij is al tien jaar mijn beste vriend.

Ik heb hem gekust..ik notabene!....iets wat ik nooit zou doen,!!...echt niet.

Het werkte!....hij si stapel op me.

En ik op hem.

Ik vertrouw hem..ik kan geen mooier kadoo krijgen..ik ga voor hem, volop!!

Is hij mijn type?..nee..kwa uiterlijk niet...haha, echt niet.

Maar ik durf met hem te lopen,hand in hand...ik ben niet bang, hoe snel zich dit ook ontwikkeld.

Ik heb sex met hem gehad...prachtig, voelde me zoo goed.

Ik heb hem lief.

Wil me zo graag aan hem geven, en durf hem dit ook te zeggen.

.

Had ik dat maar tien jaar geleden geweten, ezel elle.

Hij is mijn type niet...maar van binnen wel.

En dat teld.

Hij is goed voor me, zorgt voor me, valt me nooit aan, staat open voor de dingen, die ik zeg, hecht waarde aan mijn mening, zit naast me , alsof hij op de camping vertoeft.

Hij is rustig en ik druk.

.

Ik heb fouten gemaakt.

Ik maak ze niet weer, ik ga voor de lieve man!!...deze man, die niet knap is, maar een vreselijk goed hart heeft.

En haha...als ik met hem vrij, dan valt alle lelijkheid weg.

En Zo mooi als mijn vriendin tegen me zei......elle, jij bent ook geen fotomodel.

En dat klopt!!...wie ben ik?...een ezel.

Hij was altijd al lief en goed voor me.

Mijn hart is en blijft nu bij hem.

.

Er is iets wezenlijks in me veranderd.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Kennen jullie dat? Dat een man niet antwoordt op app of zo iets. Dat je hem eigenlijk ook al hebt afgeschreven maar dat iets in je het toch niet kan uitstaan. Wat nou mij negeren? Wie denk je wel dat je voor je hebt?

Die neiging heb ik met wandelman. Omdat ik hem eigenlijk niet meer hoef, krijg ik nu de neiging om verbaal helemaal los te gaan op de app. Alleen om een reactie uit te lokken.

Ik kan t blijkbaar niet verdragen om genegeerd te worden. Is er iets mis met me? Ik doe t trouwens niet hoor, maar oh wat heb ik een zin.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu dus een relatie met een vriend van je, iemand die je al kent en niet binnen hebt gehengeld door met je wimpers te knipperen en afstand te houden.... maar iemand bij wie je je kwetsbaar hebt opgesteld en je (uiteindelijk) geinteresseerd hebt getoont. Whadayaknow...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt net, ook zoooo lief!!....elle,je hebt me tien jaar lang laten wachten.

Haha, is dat niet lief!?

.lwat er vanaf nu ook gaat gebeuren, hoe het ook zal lopen, ik zal nooit, maar dan ook nooit spijt hebben, van het feit, dat ik met hem nr bed ging.

Nooit.

Hij was en is mijn beste vriend.

.

Ik hoor bij hem.

En als het niet mijn lijf is, dan is het mijn hart.

Ik hoor bij hem.

En hij bij mij.

.

Had ik dat tien jr geleden ooit gedacht?...nee, ik viel voor ego,s!

Wat heb je eraan?...niets.

Verander iets wezenlijks in jou....en de wereld veranderd mee.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh en dat staat dus haaks op alles wat Elle eerder heeft geadviseerd hier. Heel bijzonder dit,quote:turquasi schreef op 24 augustus 2016 @ 12:35:

Je hebt nu dus een relatie met een vriend van je, iemand die je al kent en niet binnen hebt gehengeld door met je wimpers te knipperen en afstand te houden.... maar iemand bij wie je je kwetsbaar hebt opgesteld en je (uiteindelijk) geinteresseerd hebt getoont. Whadayaknow...
Alle reacties Link kopieren
Oh waterman, je maakt het zelf erger dan het is door het negeren te noemen. Alsof hij doelbewust het bloed onder je nagels vandaan wil halen door expres niks terug te zeggen. Best een kansje dat de man gewoon niet met je bezig is (god knows why) en het is niet verstandig om daar zoveel waarde aan te hechten. Deze is misschien gewoon niet geschikt voor je, en jij dan niet voor hem... dat zegt verder niet zoveel over jullie. Je kunt ook blij zijn dat hij niet beleefdheidshalve steeds appt om je niet voor het hoofd te stoten of aan het lijntje te houden en zodoende je tijd verkwanselt toch?



bedenk wat je wil, je wil regelmatig aandacht zonder overstelpt te worden... krijg je niet van deze, dus next.

dus NEXT!

NEXT!!! (met andere woorden niks naar hem appen meer, gewoon niet)



Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven