Vriendinnen en/of jonge moeders Gouda e.o

16-08-2016 09:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik woon in Waddinxveen maar ken niet zo veel mensen hier in de omgeving behalve wat familie. Daarom lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn leeftijd is 29 jaar, woon samen en heb een zoontje van 5 maanden.

Ik werk in de IT en heb daarom ook ietwat specifieke interesses in bijv. computers en gamen. Maar ik vind ook andere dingen leuk zoals fotografie, films en series, lezen, wandelen, shoppen, gezellig kletsen of samen te gaan sporten.



Woon je in Waddinxveen, Gouda of een andere dorp hier in de buurt en lijkt het je leuk om in contact te komen? Laat dan een reactie achter
Ha vleerpluisje,



ik weet niet of je Rotterdam ook onder 'de buurt' vindt vallen? Behalve shoppen, deel ik veel van je interesses en ik heb ook een zoontje van 5 maanden Je kan me eventueel een PB sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marie89! Rotterdam is ook redelijk dichtbij Ik zal je zo een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vleerpluisje!



Sinds kort woon ik in Waddinxveen, nog niet echt vriendinnen hier in de buurt. Terwijl me dat wel gezellig lijkt. Ik heb nog geen kinderen, maar wat nog niet is kan wellicht komen in de toekomst ;)



Verder weet niet zo veel van computers en game... Maar je mag daar gerust over vertellen ;) Maar je andere interesses daar kan ik me wel in vinden.



Hoor het wel, stuur gerust een privé berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon in Nieuwerkerk, is wel een beetje in de regio toch? ;) Ik heb een zoontje van 9 maanden en ben zelf 30 jaar. Zoek ook wat contacten in de buurt, dus wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Hi thanks voor het reageren! Ik zal jullie beiden morgen een berichtje sturen (ga nu richting m'n bed). Nieuwerkerk is ook dichtbij ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:A25 schreef op 16 augustus 2016 @ 12:53:

Hoi Vleerpluisje!



Sinds kort woon ik in Waddinxveen, nog niet echt vriendinnen hier in de buurt. Terwijl me dat wel gezellig lijkt. Ik heb nog geen kinderen, maar wat nog niet is kan wellicht komen in de toekomst ;)



Verder weet niet zo veel van computers en game... Maar je mag daar gerust over vertellen ;) Maar je andere interesses daar kan ik me wel in vinden.



Hoor het wel, stuur gerust een privé berichtje.Ik kan je geen priveberichtje sturen, dat staat dan denk ik uit in je profielinstellingen
Alle reacties Link kopieren
Hihi dat is niet handig... Als het goed is nu wel
Alle reacties Link kopieren
Hee vleerpluisje,



Hier nog een mama uit Waddinxveen. Ik heb een dochtertje van 4 maanden. Het lijkt mij erg leuk om keertje af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vleerpluisje,



Hier nog een jonge vrouw uit Waddinxveen! Ik woon al mijn hele leven in Waddinxveen en omstreken, dus ik kan je ook zeker wat laten zien, er over vertellen en met je delen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sjaan, ik kan je geen berichtje sturen. Wil je mij eentje sturen of het aanzetten op je profiel?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Hier ook een mama (dochter van 10) uit Waddinxveen! Ben 37 en op zoek naar leuke contacten 1op1 of een groep om leuke dingen te ondernemen.. Wie weet tot horens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven