Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Geniet van het mooie weer, iedereen (nu of later op de dag)!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn te lezen dat we blijkbaar massaal opknappen van dit fijne weer!
Eindelijk: Warm, heet, hitte en benauwd weer!!



Maandag volgen meer buien en wordt de hitte verdreven. De maximumtemperatuur ligt de eerste dagen van volgende week rond 21 graden. Daarbij is het wisselend bewolkt met elke dag kans op buien en waait de wind uit het zuidwesten.



Het is geen fijne zomer voor jullie, maar voor ons des te meer... Vorig jaar was het andersom
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 24 augustus 2016 @ 19:03:

Eindelijk: Warm, heet, hitte en benauwd weer!!







ik miste je al



lag je helemaal ondersteboven vn blijdschap bij het zwembad?
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:09:

Maandag volgen meer buien en wordt de hitte verdreven. De maximumtemperatuur ligt de eerste dagen van volgende week rond 21 graden. Daarbij is het wisselend bewolkt met elke dag kans op buien en waait de wind uit het zuidwesten.



Het is geen fijne zomer voor jullie, maar voor ons des te meer... Vorig jaar was het andersom



wat fijn om te horen, nu ik in euforie verkeer over deze zon, dat het heel snel weer slecht gaat worden.



er zijn mensen voor minder onder mn negeerknop terecht gekomen
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:09:

Maandag volgen meer buien en wordt de hitte verdreven. De maximumtemperatuur ligt de eerste dagen van volgende week rond 21 graden. Daarbij is het wisselend bewolkt met elke dag kans op buien en waait de wind uit het zuidwesten.



Het is geen fijne zomer voor jullie, maar voor ons des te meer... Vorig jaar was het andersom Ik snap echt niet dat iedereen het vorig jaar zo'n mooie zomer vond Pas begin juli werd het mooi weer, 6 juli hadden we een feest en dat was alweer de laatste mooie dag. Daarna in juli nog een week en in augustus nog even mooi weer gehad, maar dat was het dan. Wel was het nog een redelijke nazomer, maar dat noem ik geen zomer, meer een wat warmere herfst. Maar ik heb vreselijk gebaald vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:09:

Maandag volgen meer buien en wordt de hitte verdreven. De maximumtemperatuur ligt de eerste dagen van volgende week rond 21 graden. Daarbij is het wisselend bewolkt met elke dag kans op buien en waait de wind uit het zuidwesten.



Het is geen fijne zomer voor jullie, maar voor ons des te meer... Vorig jaar was het andersom

Kijk, dit noem ik nou pesten.



Gelukkig zegt mijn weerbericht iets anders dan die van jou.
Vorig jaar was het inderdaad niet echt een geweldige zomer. Toch is dit jaar erger geweest. Maar nu eerst nog lekker genieten. Dochters rennen heerlijk onder de sproeier in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
nvt
Oh jongens het was zo lekker vandaag onder mijn boom! Wel een beetje kort helaas, want ik was weer in slaap gevallen dus ik ging later weg dan gepland en zoon had een korte dag dus ik moest om half twee alweer terug zijn. Maar lekker was het! Morgen ga ik weer, naar mijn boom. En dan heeft zoon een lange dag, whahahaaaa. Ik word nog eens een echte zomerliefhebber
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 24-08-2016 22:25
Reden: Even wat smartfoonvlekjes weggewerkt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al, wat doet LV hier Dacht even het verkeerde topic getroffen te hebben. Hellooo



IK heb genoten, gelukkig was m'n hoofdpijn éindelijk wat weg. Heb 2x gewandeld, heerlijk! Helaas moet ik nu naar bed, want morgen wel weer gewoon vroeg op.



Ik heb me trouwens wél voorgenomen dit jaar de winter anders te gaan beleven. Hoe? Dat weet ik nog niet, maar ik besefte me gisteren dat het over een maand alweer herfst is. Nog maar een half jaar terug verheugde ik me enorm op de te komen lente en zomer. Wat viel het tegen! Zo wil ik niet leven, steeds dat verheugen op iets dat niet of veel later komt en dan ook nog niet zo lang duurt als ik wil. En ja.. het was niet koud, de afgelopen maanden, maar dus ook niet lekker als vandaag.

Ik wil hier wel wat mee gaan doen, voor mezelf.
Later is nu
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:09:

Maandag volgen meer buien en wordt de hitte verdreven. De maximumtemperatuur ligt de eerste dagen van volgende week rond 21 graden. Daarbij is het wisselend bewolkt met elke dag kans op buien en waait de wind uit het zuidwesten.



Het is geen fijne zomer voor jullie, maar voor ons des te meer... Vorig jaar was het andersom



Doe niet zo raar zeg.



Ik denk dat ik de volgende keer maar een algeheel weerzeiktopic ga openen. Dit rare wij-zij gedoe begint me echt mijlenver de keel uit te hangen. Over het weer nota bene. Dan heb je echt niks meer te doen, als je ruzie gaat maken over iets onbeïnvloedbaars als het weer. Godskolere zeg.
Alle reacties Link kopieren
Tussen mijn werk uurtjes door heerlijk studeren in de zon! Even nog van nemen voordat het herfst word
Alle reacties Link kopieren
nog zeker twee vn dit soort goddelijke dagen
quote:simone789 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:18:

[...]





ik miste je al



lag je helemaal ondersteboven vn blijdschap bij het zwembad?



Hahahha, nee was dat maar waar, ik was aan het verbouwen in m'n huis. Het is eindelijk af na 5 dagen hard werken. Presies op tijd voor het lekkere weer



Ja heerlijk hé dit weer! Blijdschap is het goede woord
quote:simone789 schreef op 24 augustus 2016 @ 22:33:

nog zeker twee vn dit soort goddelijke dagen Geweldig! Enjoy
Alle reacties Link kopieren
[quote][mes
Vorig jaar hadden we wel een hittegolf! Maar in mijn beleving was het vorig jaar toch echt een betere zomer dan dit jaar. Dit jaar vooral heel veel regen en dat is goed te zien aan de natuur, die doet het heel erg goed dit jaar. Wie weet word het volgend jaar nu eens wel een goede zomer met meer zon en warmere temperaturen. Voor als nu even genieten van deze mooie dagen
quote:simone789 schreef op 24 augustus 2016 @ 22:43:

[...]





gefeliciteerd! ik ben dol op klussen - wat heb je gemaakt? een extra groot bad



heb zelf ooit ns een bad gebouwd - meegeholpen - waar wel 20 volwassenen in pasten. met uitzicht over een vallei - zo mooi!Slaapkamer alles erop en eraan. Nieuw bed en geloof mij, het was behoorlijk vloeken en geïrriteerd zijn, wees blij dat je mij niet in real kent Dat vallei klinkt wel te gek!! Als jij van klussen houdt, dan eh... mag jij het maken kom ik wel genieten met de rest hier
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 augustus 2016 @ 22:22:

[...]





Doe niet zo raar zeg.



Ik denk dat ik de volgende keer maar een algeheel weerzeiktopic ga openen. Dit rare wij-zij gedoe begint me echt mijlenver de keel uit te hangen. Over het weer nota bene. Dan heb je echt niks meer te doen, als je ruzie gaat maken over iets onbeïnvloedbaars als het weer. Godskolere zeg.Helemaal mee eens, als opener van het zomerliefhebberstopic. Zullen we het gewoon doen? Negeren we gewoon dat er al twee topics zijn.
quote:Rue schreef op 24 augustus 2016 @ 22:47:

[...]





Helemaal mee eens, als opener van het zomerliefhebberstopic. Zullen we het gewoon doen? Negeren we gewoon dat er al twee topics zijn. Welja. Doe jij het of doe ik het?
Doe jij maar, ik heb op dit tijdstip van de dag geen inspiratie meer voor een leuke OP.
Okee
Alle reacties Link kopieren
nvt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven