Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
quote:Poging3 schreef op 24 augustus 2016 @ 09:26:

Goedemorgen, mag ik even inbreken om iets te vragen? Ik ben sinds tijden weer begonnen met de WW, online dit keer. Ik heb mijn punten berekend, maar heb het gevoel dat ik zo weinig mag eten dit keer. Puntenaantal is wel ongeveer gelijk met wat ik gewend was, maar de hoeveelheid eten valt me zo tegen. Ik vul mijn voeding ook in op myfitnesspal, maar dan kom ik niet boven de 1200 calorieen uit, terwijl ik 32 punten mag. Heb nog geen volledige dag ingevoerd, maar heb dat bepaald op basis van mijn ontbijt (12 punten) en dat dan doortrekken naar een totaal van 32 punten.

Heb voorheen nooit het idee gehad dat het zo weinig was. Heb ik hier iets in gemist?

Ga zo eens even bijlezen in jullie topic, misschien dat ik daar al wat antwoorden kan vinden.



Het zou kunnen ik zit nu nog met 41 punten boven die 1500 calorieen wat ik laatst heb berekend. Maar hou het eens een paar dagen bij en kijk wat het doet vind je het te weinig verdeel dan evt je dag punten dan zit je per dag toch hoger.



Konijn helemaal gemist je bericht wat goed



Smurfin wat goed



hier lijkt het nu ook weer goed te gaan
Alle reacties Link kopieren
@Konijn had je bericht gemist maar wat een knaller zeg! En lekker aan het hoelahoepen, ik bakte er als kind al niets van dus ik bespaar mijzelf de frustratie



@Menxx Wat vervelend zeg!



@Poging3 ook jou bericht een beetje gemist. Maar 1200-1500kc... Tsjaah wie ongeveer een kilo per week af wil vallen zal zo'n 7000 kc per week minder moeten nuttigen of meer moeten verbranden, dat zijn er zo'n 1000 per dag. Zo gek vindt ik het niet eigenlijk...



Hier vandaag een korte broek uit de kast getrokken die ik vier weken geleden kocht. In die 4 weken zo'n 2 kilo afgevallen maar blijkbaar wel veel centimeters. Waar de broek vier weken geleden als gegoten zat lubbert hij nu om mijn toch echt wel aanwezige billen, en aan de bovenkant bij mijn buik lijk ik een goede 15 cm 'te kort' te komen om 'm netjes te vullen. Ook mijn riem had extra gaatjes nodig, zo'n 10/12 cm verderop... Uiteindelijk vanavond in de stad maar gewoon een nieuwe korte broek in maat 44 (joehoe! Dát is lang geleden als broekmaat) en een nieuwe riem gekocht die een stuk korter is en waar de gaatjes nog wel op de juiste plaats zitten Daarna heerlijk gegeten op een terrasje aan het water, carpaccio en een maaltijdsalade met gerookte zalm en gamba's. Vergezeld door een liter water en een thee na heb ik uiteindelijk heerlijk gegeten voor 21 punten (heerlijk, een kaart waar de hoeveelheden bij het vlees en de vis staan). Heb een magere dag gehad verder dus het kon makkelijk uit van mijn 38 dagpunten ;) stiekem nog 3 punten over maar hé, ik plóf als ik nog wat eet O! En van vriendlief zijn patatjes afgebleven!



Edit: Zie met het afsluiten van de online menukaart dat het helemaal niet zijn patatjes waren maar dat ze bij mijn maaltijdsalade hoorde! Die is helemaal mooi! Serveerster zette het bij hem neer, top meid!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Smurfin, 1200 cal op zich vind ik niet veel, maar was mijn weekpunten en active pointe vergeten. Ga het toch maar weer proberen, resultaten zijn toch vaak goed!



Super fijn dat je een nieuwe broek en nieuwe riem hebt kunnen kopen. En dan ook nog van je frietjes afblijven, top!
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal! Ik meld me ook weer na een hele lange vakantiestop. Ik was eerst van plan om op iedereen te reageren, maar met zoveel nieuwe schrijvers lukt me dat niet. Ik pak vanaf nu de draad weer op!



Wat naar Femme, sterkte!



Hier was vanmorgen de score +2,5 kilo. En dat is er niet bijgekomen tijdens vakantie in het buitenland maar meer tijdens de rommelweken daarna thuis. Ik zet mijn gewicht van woensdag in de tabel, dat is vast een motivatie om weer in het gareel te komen.



Succes weer allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@samar Zet hem op deze week!



Gister weer wezen wegen -1,4! Tevreden! Ook kreeg ik de ww tas, want m'n spaarkaart was vol. Leuk, maar mooi dat ik daar niet mee ga lopen



De afgelopen week ging goed, ondanks een paar terrasjes en uit eten. Het lijkt er redelijk in te zitten. Nu zit ik weer aan m'n havermout. Ik vind het zelfs lekker tegenwoordig. Ik merk wel dat ik afgelopen week wat makkelijker werd qua snacks, oh een reepje, dat kan wel van m'n weekpunten. Ik hoop dat ik dat van de week weer kan aanpakken. De cursus was weer motiverend, met fotokaarten moesten we ons gevoel beschrijven. Best persoonlijk, maar wel mooi.



Succes weer dames!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed konijnhangoor! Echt een mooi resultaat.

Hoeveel punten is je ontbijt met havermout? Ik raak een beetje uitgekeken op kwark en fruit s morgens, dus zoek andere altetnatieven met ongeveer drie punten.



Gisteren weer keurig de punten geteld. 32, dus prima.
Alle reacties Link kopieren
Netjes Konijn! Zulke kiloknallers geven wel een boost!



Samarkand; welkom terug van je vakantie! Die na de vakantiekilo's zijn er vast zo weer vanaf!



Hier langzaam aan het voorbereiden op de eerste collegedag en de eerste werkdag bij een nieuwe baan. Wordt eens tijd voor een weekplanning denk ik...
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Woensdag weegdag.

104,7 dus een -0,3 t.o.v. vorige week.



Over 1,2 kilo ben ik gewoon 20 kilo kwijt
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Wow smurfin, wat super dat de -20 in zicht komt!

Hier vanmorgen voor het eerst na zes weken naar de curus. Iedereen was bang voor een enorme plus na de vakantie. Ik zat op de weegschaal daar op +0,6, dus ik was niet ontevreden. Volgende week weer een grote min.
Alle reacties Link kopieren
Wow, -20! Daar droom ik van zeg!



Kiloknaller :-) die hou ik er in! Leuk!



Mijn ontbijten is 8 punten. 40 gram havermout, 250 gram yoghurt en 10 gram lijnzaad. Best veel punten, maar het vult de hele ochtend. Ik eet dat rond half zeven, dan rond 11 uur een stuk fruit en rond 1 uur drie boterhammen en rond 6 uur avondeten. Tussendoor heb ik alleen rond half 1 trek. Die lunchtijd is zo raar, door m'n werk. Geen keuze, dan is het pauze voor de leerlingen...



Vanavond lekker taco's gegeten. Echt een aanrader. Drie taco's is 5 punten. Dan lekker kipreepjes, kidneybonen, uitje, wortel en veel tomaat stoven en dat als vulling gebruiken. Dat is zo rond de 6 punten (kan minder, neem dan minder kidneybonen) en dan kun je zelfs nog voor 2 punten een beetje kaas schaven. Lekkere salade erbij en voila. Het smaakte als fastfood, die taco's
Goed bezig allemaal ik zie ook de -20kg grens maar mijn vakantie komt er aan
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed die taco's! Ik at vroeger eigenlijk wel vaak Mexicaans, nu nooit meer. Ik ga het mijn kinderen eens voorzetten.

Ik ga ook eens uitzoeken of ik voor redelijk weinig punten havermout kan eten.



Goed vooruitzicht single. Ga je nog weg of blijf je lekker thuis?



Ik heb vanmiddag een borrel op het terras... Ik neem één wijntje en dan wil ik de hapjes skippen.
Is het gelukt samarkant?



Ik weet nog niet wat ik ga doen
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, twee wijntjes en de anderen in het gezelschap wilden geen eten bestellen. Avondeten was dus drie bitterballen en wat stukjes brood. Ik vind dat soort sociale situaties toch lastig. Ik was nu met collega's en die wilden alleen borrelen, maar dat duurde tot half 9. Ik neem straks thuis nog wat rauwkost en dat was het avondeten dan vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Single, hoe is het? Weegdag vandaag?
Wat lief dat je dat vraag hier weer een goeie week min 1 kg
Alle reacties Link kopieren
Wat goed!!

Ik dacht even dat geen bericht slecht bericht betekend, maar gelukkig.

Na de borrel donderdag dit weekend twee kinderverjaardagen en een etentje. Ik doe mijn best, maar het blijft toch heel lastig om dan alle verleidingen te weerstaan.
Ik had gister last van die kpn storing en wastafel daarna lekker de hele dag op pad.



Die verleidingen ze zouden verboden moeten worden
Wat is iedereen stil hoe gaat het met jullie



Hier een gelijke stand ben ik al tevreden mee
Alle reacties Link kopieren
Hier sta ik ook gelijk. Ik heb afgelopen week goed gepraat met mijn man en hij wil ook gaan afvallen (eindelijk!) We gaan zelf een roeiapparaat en gewichten kopen voor thuis en de komende drie weken help ik hem bij een dieet. Dan kijken we daarna in hoeverre we zijn afgevallen (hou het tussentijds wel wat bij hoor). Wel superfijn want dat maakt de avondmaaltijden en snacken makkelijker, dan hoef ik me niet in te houden omdat het allemaal in 'in huis' is. Voor dochterlief koetjesreepjes gekocht, die lust ik niet dus dan kan ik daar me ook niet aan vergrijpen :D
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Ik lees best vaak mee op dit topic en vraag me af of ww gratis is? En hoe kom je aan die punten die je moet tellen?
Alle reacties Link kopieren
JDlover, het gebruik van de app en bezoek van de cursus kost geld. Je kunt natuurlijk ook gewoon in de onlinewinkel een puntengids kopen en zelf aan de slag gaan.



(En ik zou me vaker moeten melden hier, want zit niet lekker in de flow.... man is een aantal dagen weg en het lukt me slecht in het ritme te blijven)
Samarkant hoe komt dat?



JDlover je zou ook op marktplaats kunnen kijken daar heb ik de punten boekjes vandaan maar dan zal je zelf moeten gaan gokken hoeveel punten je mag op een dag.
Alle reacties Link kopieren
Single, ik weet het eigenlijk niet zo goed hoe het komt. Ik voel me niet zo fijn (zorgen over mijn moeder, ontevreden over de verdeling van de taken thuis met man, druk met extra zorg voor oudste) en gun me weinig tijd om goed voor mezelf te zorgen. Ik denk dat het weer begint met meer tijd nemen, om recepten uit te zoeken, goed te eten, etc.

Hoe is het met jou ondertussen?



Heeft Dorii zich eigenlijk al weer gemeld na haar vakantie?
Ik moet morgen weer wegen, ben al maanden aan het plateau-en, om G E K van te worden. Op mijn eigen schaal vanavond gewogen, 99.2..... Als dat toch eens zou kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven