Volkswagen multivan camper

18-08-2016 21:24 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een Volkswagen multivan camper? Is het echt zo handig als het lijkt of is het het juist in alle opzichten net niet?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een camper voor 6 personen met alkoof. Wij parkeren gewoon op parkeerplaatsen en dan laten we 'm achter iets doorsteken of we gebruiken twee vakken achter elkaar. Wc vond ik belangrijk om erin te hebben vanwege de vrijheid, net als draaibare voorstoelen en een inklapbaar tafeltje voor een extra bed.
Alle reacties Link kopieren
Marels, super bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik denk dat wij inderdaad eens naar zo'n campershow moeten gaan! Maar we nemen jouw tips zeker mee!
Alle reacties Link kopieren
Sloberbone, hoe moet ik me die hoogslaper voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Philea, hebben jullie ook 6 gordelplekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 21 augustus 2016 @ 11:33:

Sloberbone, hoe moet ik me die hoogslaper voorstellen?



Slobberbone



Heel simpel er kan bekisting om kookplaat en wastafel en daarop leg je een latten bodem 2 x over de breedte van de bus. Verder heel flexibel moet ook wel met 9 zitplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 21 augustus 2016 @ 11:35:

Philea, hebben jullie ook 6 gordelplekken?Ja wij hebben 2 zitplaatsen voor (bestuurder en bijrijder) en daarachter een zitje met vier plaatsen en vier gordels. Bij ons is wel alleen de bijrijder stoel draaibaar. De bestuurdersstoel zit gewoon vast.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze als T1 en T2 gehad. Fantastisch knus. En portapotti mee
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 21 augustus 2016 @ 17:31:

[...]





Slobberbone



Heel simpel er kan bekisting om kookplaat en wastafel en daarop leg je een latten bodem 2 x over de breedte van de bus. Verder heel flexibel moet ook wel met 9 zitplaatsen.



Sorrie



Maar dat klinkt idd wel heel praktisch met zoveel personen. Kun je dat bed eventueel laten 'liggen'?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 21 augustus 2016 @ 17:34:

[...]



Ja wij hebben 2 zitplaatsen voor (bestuurder en bijrijder) en daarachter een zitje met vier plaatsen en vier gordels. Bij ons is wel alleen de bijrijder stoel draaibaar. De bestuurdersstoel zit gewoon vast.En rijden er dan twee terug uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 21 augustus 2016 @ 17:36:

Ik heb ze als T1 en T2 gehad. Fantastisch knus. En portapotti meeMet hoeveel konden jullie er in?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat de vw busjes wel kleiner zijn dan bv een Mercedes vito.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 21 augustus 2016 @ 17:36:

Ik heb ze als T1 en T2 gehad. Fantastisch knus. En portapotti meeNostalgische camper mooi hoor. Vroeger wel een T3 gehad meerdere.
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 21 augustus 2016 @ 18:45:

[...]





Sorrie



Maar dat klinkt idd wel heel praktisch met zoveel personen. Kun je dat bed eventueel laten 'liggen'?Ja hoor zelfs als we niet op vakantie zijn ligt bed erin een kant omhoog vastgezet heb je extra groot bagage vak
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 21 augustus 2016 @ 18:47:

Ik heb het idee dat de vw busjes wel kleiner zijn dan bv een Mercedes vito.Ligt eraan welke VW en Vito is ook niet te doen met 5 personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven