Mode & Beauty alle pijlers

Kleding warm weer

24-08-2016 08:52 161 berichten
Blijf ik toch lastig vinden, is ook niet veel keuze.

Wat dragen jullie met dit hete weer?

Foto's is fijn!
Ik draag vandaag een simpel zomerjurkje. Alhoewel, ik ben op de camping dus het wordt het grootste deel van de dag badpak denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Als ik moet werken een rok (pencilskirt) en een t-shirt met gympen of pumps.

Als ik vrij ben (zoals vandaag) een playsuit/korte jumpsuit met sandalen of gympen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rokje aan met een mouwloos blousje en espadrilles. Ben aan het werk, maar geen afspraken vandaag. Hoewel mouwloos met 30 graden hier wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een spijkerbroek, hemdje en erover een blouse met lange mouwen. Wel een luchtige blouse.

Ik zit op kantoor, dus het is hier niet warm.
Alle reacties Link kopieren
Korte broek en mouwloos shirt. Zit in de tuin en trek zo mijn badpak aan om een plons te nemen. Ik heb nog even vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Een zwart/witte loungebroek met een zwart hemdje en zwarte open zomerschoenen.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar kantoor gereden in mouwloze jurk en (nette) sandalen

eenmaal op kantoor een panty, dichte schoenen en jasje toegevoegd ivm belangrijke bespreking

nu thuis aan het werk in maxirok en shirtje, ik zou zo ook wel naar kantoor kunnen vermoed ik maar dat doe ik toch liever niet.
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik heb een weekje vakantie en hoef de deur niet uit vandaag dus draag ik gewoon mijn katoenen pyjamashirt met een flodderig broekje eronder. Ik heb jaren, hotpants-achtige, korte broeken gedragen maar voel me daar echt niet meer prettig in. Dus als ik wel de deur uit zou moeten, zou ik voor een zomerjurkje gaan.



Op mijn werk heb ik helaas niet zo veel te kiezen als het gaat om kleding. Als ik nu zou moeten werken, zou ik alleen wel een hempje dragen (wat eigenlijk niet mag) met het "uniform" jasje van de instelling eroverheen. Helaas zou ik toch een lange broek en dichte schoenen aan moeten
Een wit katoenen topje en een zwart katoenen maxi rok. Daaronder draag ik sandalen.



Niet heel bijzonder. Maar in de meeste zomerkleding past mijn buik niet meer.
Vandaag werk ik thuis. Een zwarte maxi jurk met m'n sandalen. Gister op kantoor een gebloemd jurkje met korte mouwtjes tot op de knie met sandalen.

Vind het heerlijk dat met dit weer de jurkjes zonder vestje oid kunnen, ik heb het snel koud. S avonds als ik nog buiten wil zitten moet ik sowieso een longsleeve en dunne lange broek aan en sokken, ivm muggen die echt mega dol op me zijn
shorts en als ik moet werken een maxi rok
Alle reacties Link kopieren
[quote]mamsvan schreef op 24 augustus 2016 @ 08:58:

Rok tot knieën, blouse, sandalen en panty. Laatste omdat mij schaam voor mijn benen.. :facepalm:[/

bevrijd je van de panty het is warm weer! of ben je op je werk en schuren je benen dan snap ik het
be free
quote:Stormkraft schreef op 24 augustus 2016 @ 12:03:

S avonds als ik nog buiten wil zitten moet ik sowieso een longsleeve en dunne lange broek aan en sokken, ivm muggen die echt mega dol op me zijn Afgelopen weekend hebben de muggen mij gewoon dwars door mijn kleding heen geprikt en niet 1 keer, maar 12 keer
mentol poeder tegen schurende benen heb. gooi het ook in me bh
Alle reacties Link kopieren
Lekkere luchtige bermuda, topje zonder mouwen, sandaaltje.. klaar
quote:OldWood schreef op 24 augustus 2016 @ 10:44:

Toch niet zo heel moeilijk wat aan te trekken? Al ga je in je blote kont zitten.



Ik draag nu een lange strakke jurk met hoge split, kan de boel lekker doorwaaien

Meestal draag ik treggings met een shirt erop, zit ook niet zo warm.[quote]OldWood schreef op 24 augustus 2016 @ 10:44:

Toch niet zo heel moeilijk wat aan te trekken? Al ga je in je blote kont zitten.



Op mn werk? Zullen ze leuk vinden , vooral mn clienten. (ik werk met

allochtonen)



Oei, zwanger zijn met dit weer lijkt me erg zwaar BZB!

En dan is het qua kleding natuurlijk al een stuk lastiger, en met dit bloedverziekende hete weer

is het helemaal een drama
Alle reacties Link kopieren
Korte spijkerbroek, hemdje en slippers (vrij & thuis). Voor terrasjes en dergelijke meestal een leuk rokje tot boven de knie en luchtig topje o.i.d. met sandaaltjes/sleehakken of lage gympjes.

Op het werk eigenlijk altijd in pantalon, colbert en net tshirt (geen decollete, mouw tot halverwege de arm), maar gisteren het jasje wel uitgetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik zoveel ben afgevallen en daardoor beter tegen de hitte kan, ben ik verslaafd aan jurkjes en rokjes. Vandaag heb ik deze aan, maar dan in het blauw-wit https://labella-moda.nl/n ... 696/naomi-big-stripes-red . Morgen dezelfde maar dan in het blauw. Later in de week weet ik nog niet, heb er zoveel, dat ik het soms niet meer weet.
Ik vind het ook lastiger op dit soort dagen omdat ik eigenlijk onvoldoende geschikte kleding heb. Winterkleding vind ik makkelijker. Maar wat ik echt lastig vind is kleding met dit weer als je op vakantie bent of een dagje weg. Omdat je dan veel loopt wil je fatsoenlijke schoenen aan, liefst wandelschoenen, en dat lijkt nergens op onder jurk/rok/korte broek. Maar bv teenslippers is onvoldoende, krijg ik last van. Birkenstocks niet, staan niet, veel te grof. Gympen lijkt ook nergens op met blote benen en bieden vaak minder steun.



Vandaag draag ik een rokje, shirt korte mouw en slippers. Ben niet op mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
leuke jurken, maar er is maar 1 maat? Zou er best 1 willen hebben. Hoe vallen ze en hoe lang zijn ze. Kan met niet voorstellen dat iemand van 1.60 met maat 34 dezelfde jurk past als iemand van 1.84 met maat 42.
Alle reacties Link kopieren
airco staat hier zo hoog, dat ik bevroren voeten heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:xlong schreef op 24 augustus 2016 @ 14:16:

leuke jurken, maar er is maar 1 maat? Zou er best 1 willen hebben. Hoe vallen ze en hoe lang zijn ze. Kan met niet voorstellen dat iemand van 1.60 met maat 34 dezelfde jurk past als iemand van 1.84 met maat 42.Bedoel je die van mij? Het is inderdaad 1 maat. Ik ben 1.64 en heb maat 40 en hij zit hartstikke goed. Hij komt bij mij tot net onder mijn knie. Mijn stiefdochter heeft em ook, zij heeft maat 38 en bij haar zit ie ook goed. Zij is net zo zolang en trekt em iets omhoog zodat hij bij haar boven de knie zit. Het zit heerlijk, rekt mee en niet te warm.
quote:Cedrixvienthely schreef op 24 augustus 2016 @ 12:46:

[...]





Afgelopen weekend hebben de muggen mij gewoon dwars door mijn kleding heen geprikt en niet 1 keer, maar 12 keer Auw! I feel you. Klootzakken zijn het!
quote:vlinder021 schreef op 24 augustus 2016 @ 14:14:

Ik vind het ook lastiger op dit soort dagen omdat ik eigenlijk onvoldoende geschikte kleding heb. Winterkleding vind ik makkelijker. Maar wat ik echt lastig vind is kleding met dit weer als je op vakantie bent of een dagje weg. Omdat je dan veel loopt wil je fatsoenlijke schoenen aan, liefst wandelschoenen, en dat lijkt nergens op onder jurk/rok/korte broek. Maar bv teenslippers is onvoldoende, krijg ik last van. Birkenstocks niet, staan niet, veel te grof. Gympen lijkt ook nergens op met blote benen en bieden vaak minder steun.



Vandaag draag ik een rokje, shirt korte mouw en slippers. Ben niet op mijn werk.



Daarvoor hebben ze skechers go walk uitgevonden. Of skechers slippers. Of teva's, maar echt fashionable zijn die niet (maar ze lopen zó heerlijk )

Edit: skechers gympen (of andere goede gympen bijv van gabor etc) geven prima steun. Niet die goedkope dingen of die all star / vans gevallen , nee.
quote:lilalinda schreef op 24 augustus 2016 @ 14:20:

airco staat hier zo hoog, dat ik bevroren voeten heb.

ik wilde hem hoger zetten, maar dat ga ik toch echt niet doen, dan wordt het ijskoud en is de klap

straks best wel groot als ik straks wegga.

Ok het is wel lekker, maar echt handig is een airco niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven