vastelastenbond

22-08-2016 20:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



iemand ervaring met de vaste lastenbond?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Een non profit organisatie die jaarlijks voor jou beheert welke energieleverancier het voordeligste is.

En dan alle rompslomp van overstappen op zich nemen. waardoor je dus geld bespaart.
Alle reacties Link kopieren
quote:kattija schreef op 22 augustus 2016 @ 20:36:

Een non profit organisatie die jaarlijks voor jou beheert welke energieleverancier het voordeligste is.

En dan alle rompslomp van overstappen op zich nemen. waardoor je dus geld bespaart.En door wat of wie wordt die organisatie dan betaald? Krijgen ze het geld van de energiemaatschappij waar je heen gaat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:kattija schreef op 22 augustus 2016 @ 20:36:

Een non profit organisatie die jaarlijks voor jou beheert welke energieleverancier het voordeligste is.

En dan alle rompslomp van overstappen op zich nemen. waardoor je dus geld bespaart.Oh, nu je het zegt... die zijn weleens bij me aan de deur geweest geloof ik. Wij hebben het niet gedaan, want we vinden dat we dat ook wel zelf kunnen uitzoeken. Maar ik kan me best voorstellen dat het voor anderen wel fijn is.
Alle reacties Link kopieren
kost 30 euro per jaar voor het beheer. en dat is zeker niet veel. dan praat je over 2,50 euro per maand ofzo
Ik heb er hele positieve ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
yellow moon. wat heb jij daar laten regelen?
Heb ervaring met meerdere van hun diensten. Nooit iets te klagen gehad eigenlijk. De switch service is wel heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het er erg aantrekkelijk uitzien. ik ga het doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er alleen ooit gesolliciteerd

Hele vriendelijke vrouw gesproken toen. Deed echt moeite. Dus dat zorgt er wel voor dat ik een positieve associatie heb met de Vastelastenbond.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ik las in eerste instantie "vastelaovend". Inburgeringscursus Limburgerschap is geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Is het dan net zoiets als United Consumers?
Alle reacties Link kopieren
30 euro per jaar betalen om een lijstje van standaard producten en diensten te krijgen (en in mijn geval waren zowel Ziggo als Eneco duurder dan wat ik momenteel aan ze betaal)? Voor nul euro kan je hetzelfde (met soms betere aanbiedingen) te zien krijgen bij bellen.com of gaslicht.com.
quote:viva1966 schreef op 23 augustus 2016 @ 15:39:

30 euro per jaar betalen om een lijstje van standaard producten en diensten te krijgen (en in mijn geval waren zowel Ziggo als Eneco duurder dan wat ik momenteel aan ze betaal)? Voor nul euro kan je hetzelfde (met soms betere aanbiedingen) te zien krijgen bij bellen.com of gaslicht.com.



Moet je er wel oog op houden dat je alles in de gaten houd. Dat je door hebt wanneer je energie contract afloopt, dat je de tijd neemt om een nieuwe te zoeken etc.



En dat is iets wat heel veel mensen vergeten, ik ook. Ookal zeg ik nog zo hard tegen mezelf dat ik het ga doen ik vergeet het. Dan is die 30 euro niks want met tijdig overstappen etc. bespaar je meer dan dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 23 augustus 2016 @ 16:08:

[...]





Moet je er wel oog op houden dat je alles in de gaten houd. Dat je door hebt wanneer je energie contract afloopt, dat je de tijd neemt om een nieuwe te zoeken etc.



En dat is iets wat heel veel mensen vergeten, ik ook. Ookal zeg ik nog zo hard tegen mezelf dat ik het ga doen ik vergeet het. Dan is die 30 euro niks want met tijdig overstappen etc. bespaar je meer dan dat.Nee hoor hoef je niet in de gaten houden je hebt tegenwoordig ook gewoon na het overstappen de mogelijkheid om een overstapwekker in te schakelen die jou op tijd doorgeeft om weer over te stappen. En een nieuwe zoeken is niet uren werk hoor is 5 minuten werk.. je hebt genoeg vergelijkingssites waar je het zelf kan doen + overstappen... Dus ik steek liever die 30 euro extra in mn zak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven