Mensen leren kennen in Den Haag

19-08-2016 19:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 34 en ik ben naar Den Haag verhuisd om met mijn vriend samen te wonen. Hartstikke leuk, maar mijn vrienden wonen dus nog in mijn 'oude' stad.

Hoewel mijn vriend gezellige vrienden heeft waar ik altijd welkom ben, vind ik het ook fijn om wat eigen contacten te hebben in de buurt. Het lijkt me dus superleuk om wat nieuwe mensen te leren kennen.



Wie ook? Misschien een keertje meeten op een terrasje ofzo?
Misschien wil je iets meer over jezelf en je verwachtingen vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat zou jij nog meer leuk vinden om samen te ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik leuk vind om te doen:

Naar een terrasje, naar evenementen in Den Haag of daar buiten, bijkletsen bij een wijntje, biertje of een kop thee, naar het strand, samen eten (of dat nou uiteten of thuis is), naar een bandje kijken, dansen, (proberen te) sporten, film kijken...



Mijn verwachtingen: ik zou het superleuk vinden als er meerdere mensen reageren, zodat er een groepje ontstaat waar we bovenstaande dingen mee kunnen doen (in wisselende samenstelling).

Ook zou ik het heel tof vinden als er een hechtere vriendschap ontstaat. Leuke vrienden om het leven mee te beleven.
Alle reacties Link kopieren
Daar stem ik geheel mee in! Ik ben 35 jaar, getrouwd, en moeder van een dochtertje. Ik woon nu bijna 7 jaar in Den Haag en heb hier al wel een leuke vriendenkring opgebouwd maar met iedereen deel ik een andere passie/hobby of gekkigheid ???? Toch is er altijd ruimte voor nieuwe vriendschappen aangezien ik nog genoeg eigenschappen bezit welke in gezelschap leuker zijn om deelgenoot van te zijn. Wie sluit zich hierbij aan?
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!

Even kijken of er nog meer bij komen..
Alle reacties Link kopieren
Niemand??
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eventueel ook wel een keer mee komen een terrasje doen in Den Haag

Ik woon daar nu anderhalf jaar en heb inmiddels wel een aantal leuke vrienden gevonden, maar zeker ook nog wel ruimte voor nog een leuk groepje. Ik ben alleen wel ietsje jonger dan jullie: 25 jaar. De door jullie genoemde dingen om te doen spreken mij ook aan, lijkt me gezellig als we dat met een groepje gaan doen!



Laat maar weten als jullie wat willen plannen
Alle reacties Link kopieren
Leuk Tam-24 dat jij reageerd. Leeftijd speelt voor mij geen rol, dat is slechts een nummer. Heeft oodh al een idee wanneer we een keer elkaar kunnen treffen?
Alle reacties Link kopieren
He wat leuk!

Hoe werkt dat hier? Ik ga even kijken of ik jullie een privébericht kan sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een berichtje gekregen? Het lijkt nl niet te werken.



Zo niet, dan maar even zo: zullen we op de grote markt afspreken? Bijvoorbeeld zondag?
Alle reacties Link kopieren
quote:oodh schreef op 25 augustus 2016 @ 09:58:

He wat leuk!

Hoe werkt dat hier? Ik ga even kijken of ik jullie een privébericht kan sturen.



oodh, je moet je berichtfunctie even aanzetten, anders krijg jij ook niks.

Kan bij instellingen, je profiel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Eindeloos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jou een privé bericht terug gestuurd oodh ????
Alle reacties Link kopieren
Hoi moonbird ik heb jou een privé bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Niets ontvangen
Alle reacties Link kopieren
Bedoelde TO ;) maar hebben jullie al wat afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd. Heb je hem?
Alle reacties Link kopieren
Klopt, ik kom graag in de groep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven