WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.



Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.





van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.



Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
quote:EHR schreef op 24 augustus 2016 @ 18:48:

Eigenlijk vind ik het nog best meevallen. Net rond 17.30 een half uurtje buiten geweest. Ja, het was warm, maar niet gekmakend ofzo. En in huis is het met 23,5e graaf ook nog wel te doen.

Maarja, morgen wordt dus horror: met 30 graden in de trein op het heetst van de dag.Gatsie, dat is zo smerig. Al vind ik het in bussen nog erger.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vrije dag en op de fiets naar het museum geweest. In het museum was het goed te doen. Morgen werken op kantoor. Hitte kan ik wel hebben, sommige collega's echter…
quote:clemance schreef op 24 augustus 2016 @ 19:43:

[...]



Herkenbaar. Zit je met een zak chips en glas cola binnen op de bank nu? Even bijkomen hoor. En morgen weer de airco in, heerlijk!Ik ben in bed gaan liggen, voel me beroerd. Avondje Netflixen en forummen is het maximale aan inzet wat ik vandaag nog te bieden heb ;) Morgen weer richting airco en ik hoop heel erg dat de NS van het weekend leuk meewerkt en de airco in de trein ook aanzet
quote:Konijntje999 schreef op 24 augustus 2016 @ 17:26:

Ik vinnut ook te warrum



Zit nu op bloedheet balkon (ondanks schaduw) en krijg echt geen werk gedaan op deze manier. Hopelijk vanavond even zwemmen en met vriendje in een park eten. Maar omdat hij zo slecht heeft geslapen is hij ook niet te genieten



Arme katjes liggen de hele tijd braaf bij me. Heb net hun pootjes in een bak water gezet waar ze soms wel mee spelen, maar zelfs daar hebben ze geen zin in.Ik heb van die koelelementen onder het kleedje gestopt....
quote:Sprookjesbos schreef op 24 augustus 2016 @ 19:17:

Ik heb de pest aan dit weer. Gelijk zo slap als een vaatdoek, snotverkouden, hoofdpijn, koorts en huiduitslag. En dan ben ik alleen nog maar een uurtje buiten geweest om naar en van werk naar huis te fietsen, de rest van de dag in de airco op werk gezeten. Kom maar weer door met de herfst!Wat je opnoemt is gewoon ziek zijn, daar mag je je best ziek voor melden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook af hoe je verkouden wordt van warm weer. De andere dingen kan ik nog begrijpen, maar verkoudheid komt toch door een virus?
Alle reacties Link kopieren
Dit meen je toch niet??



Is t een keer mooi weer. I love it!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 25 augustus 2016 @ 06:57:

Dit meen je toch niet??



Is t een keer mooi weer. I love it!!!Ik ga ook weer genieten vandaag!!!
En toen ik eindelijk sliep, kwamen de buren thuis, zagen het zonnescherm nog uithangen en gingen dat piepend en kreunen indraaien. Was ik om 1.30 weer wakker.
Alle reacties Link kopieren
Om de baby in slaap te krijgen met de hitte was niet te doen, jankerig omdat hij het warm heeft en niet in slaap kon vallen, uiteindelijk was het half 12, terwijl hij normaal rond half 10 slaapt.

En vanmiddag krijgt hij zijn eerste vaccinatie op het consultatiebureau, ik begin er alvast van te zweten, heb al een schurfthekel aan prikken en nu gaan ze m'n kind prikken



Misschien dat ik vanavond ga naaktlopen vanmiddag een beetje zon meepakken en kijken of tintje bruin toeslaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk als het lekker warm is.

Gisteren tot half 11 buiten gelopen, lekker in mijn t-shirt.



Maar waar ik helemaal gestoord van wordt is dat ik alsnog met lange broek en vest op mijn werk moet zitten vanwege de airco.

Vest moet mee in de tas en gaat aan zodra ik binnen ben.
quote:Woldertje schreef op 25 augustus 2016 @ 06:31:

[...]



Wat je opnoemt is gewoon ziek zijn, daar mag je je best ziek voor melden hoor.



Zolang ik in de airco mag zitten gaat het wel, en ach, voor die paar uurtjes werk houd ik het wel even vol. Flink wat paracetamol er in en me vooral niet te druk maken. Verder blijf ik ver bij de warmte vandaan en zodra ik weer thuis ben plof ik neer op de bank. Veel water, veel fruit en zoveel mogelijk rust doet hopelijk de truc



quote:pamelacourson schreef op 25 augustus 2016 @ 06:51:

Ik vraag me ook af hoe je verkouden wordt van warm weer. De andere dingen kan ik nog begrijpen, maar verkoudheid komt toch door een virus?Hooikoorts, en niet zo zuinig ook. Altijd als de hitte zich aandient en de lucht droog is. Een feest voor de mensen om mij heen, want ik nies en snotter me een slag in de rondte en vooral de rode neus en waterige ogen zijn fantastisch om te aanschouwen
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even zeiken over het warme weer. Het was vanmorgen 27 graden op mijn kantoor, want iemand heeft gisteravond het raam dicht gedaan, dus het heeft vannacht niet lekker af kunnen koelen.



Inmiddels zit ik op 25 and going down. I hope...
óu sont les neiges d'antan

Ik moest net drie keer niezen, ik weet zeker dat het nu mooi weer gaat worden
Alle reacties Link kopieren
Ik fiets naar mn werk, 20 minuutjes, vanochtend was dat echt heeeeeeeeeerlijk.

Kreeg net een mail van school dat de kinderen tropenrooster draaien omdat gisteren bleek dat het niet te doen was in lokalen, dus ook zij zijn blij.

Op kantoor is het prima te doen, maar mijn man heeft toch maar besloten zijn geplande dakwerk (loodgieter) te verzetten naar volgende week. Lang leve het ZZP-er schap.

Heb echt medelijden met stratenmakers enzo, niet te doen lijkt me.
quote:Zharon09 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:00:

[...]

Gatsie, dat is zo smerig. Al vind ik het in bussen nog erger.quote:Rue schreef op 24 augustus 2016 @ 19:30:

[...]Meestal doen ze dan de airco op standje bevriezen. Ook niet echt lekker in je zomerse outfit. Ik zit erin en ja het is goed te doen. Moet vandaag nog wel drie treinen, maar ik hoop op het beste.
Wat houdt dat tropenrooster in?



Mini heeft slecht geslapen vannacht, en wij dus ook, bah.
O jee, dit klinkt echt wel als de hel. Succes ermee
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op heet weer maar toch even klagen: ik ben ongesteld geworden en het is alsof de kraan openstaat

Ik moet me serieus elke drie kwartier verschonen en ik heb al drie onderbroeken versleten omdat ik doorlek. En dan steeds maar even spoelen onder de douche. Gelukkig geen klanten vandaag en ik hoef er ook niet uit. Maar bah zeg, bah
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 12:11:

Ik ben gek op heet weer maar toch even klagen: ik ben ongesteld geworden en het is alsof de kraan openstaat

Ik moet me serieus elke drie kwartier verschonen en ik heb al drie onderbroeken versleten omdat ik doorlek. En dan steeds maar even spoelen onder de douche. Gelukkig geen klanten vandaag en ik hoef er ook niet uit. Maar bah zeg, bah jij gebruikt zeker maandverband
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne, empathische reactie.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 25 augustus 2016 @ 10:11:

Wat houdt dat tropenrooster in?





Vandaag sluit de school om 12.45 dus laatste lessen vervallen.

Krijg net een mail dat morgen 40minutenrooster gedraaid wordt. Ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 25 augustus 2016 @ 06:57:

Dit meen je toch niet??



Is t een keer mooi weer. I love it!!!Het is maar net wat je mooi weer vindt. Ik kan nu gelukkig beter tegen de hitte, maar nog steeds vind ik dit geen mooi weer. Mooi weer is bij mijn sneeuw, hagel, wind enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:duopennoti schreef op 25 augustus 2016 @ 12:22:

[...]





jij gebruikt zeker maandverbandKlopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 augustus 2016 @ 12:35:

Wat een fijne, empathische reactie.





Thanks, die knuffel plakt wel een beetje maar wel lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven