Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Sinds kort liggen bij de AH verschillende soorten broodbeleg van De vegetarische slager.

De boterhamworst voelt aan alsof het van rubber gemaakt is, de Italiaanse variant was iets beter qua structuur, maar beide hebben dezelfde nare smaak. (hoewel bij de Italiaanse variant iets meer smaakstoffen zijn toegevoegd proef je dezelfde rare smaak op de achtergrond).

Tivall is echt zo veel beter qua smaak, uiterlijk en structuur.



CoolBest sap met wortel is wel ok, doet mij alleen qua smaak erg denken aan de flesjes multi vitamine sap met wortel van de Aldi.

Terwijl coolbest het doet voorkomen alsof zij de eerste zijn die een drinkbaar sap waar wortel in zit hebben ontwikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet alles gelezen, geen idee of het al voorbij is gekomen...



Vandaag de nieuwe DE oploscappucino gehaald, die schuimlaag is toch wel erg overdreven op de tv hoor....pollens.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:gebruikersnaambestaatal1 schreef op 17 augustus 2016 @ 07:41:

Ja, maar het was er niet! Wat een wáárdeloze winkel
You don't have to fit into the format
Ik zag vandaag bij de AH iets "nieuws" staan (ik weet niet of het überhaupt nieuw is of dat onze AH het nu pas heeft) ; Groene Erwten pasta van het merk Pedon(?)



foto



Geen idee of het smaakt maar elk gezond(er) en/of glutenvrij alternatief voor pasta probeer ik graag uit. Iemand deze al eens gehad? Ze hadden ook nog andere groenten, maar vergeten welke dat waren.
Ik had van de week seizoensvla van AH met ananas/bloedsinaasappel, was best lekker maar of hij in de herhaling gaat weet ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 11 augustus 2016 @ 23:24:

Ik geloof dat ik vandaag ergens las dat er nu ook Vienetta ijs op een stokje isDat klinkt heerlijk. Mmm, die chocolade!!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst dit bij een boodschappenpakket.

Ughhhh, helemaaaal niet lekker!



Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Dit zat ook in die pakket, vind ik wel lekker.



Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 17 augustus 2016 @ 08:21:

Sinds kort liggen bij de AH verschillende soorten broodbeleg van De vegetarische slager.

De boterhamworst voelt aan alsof het van rubber gemaakt is, de Italiaanse variant was iets beter qua structuur, maar beide hebben dezelfde nare smaak. (hoewel bij de Italiaanse variant iets meer smaakstoffen zijn toegevoegd proef je dezelfde rare smaak op de achtergrond).

Tivall is echt zo veel beter qua smaak, uiterlijk en structuur.Ah nee wat jammer! Ik was nog niet op de hoogte van dit broodbeleg. Ben zelf vegetarier dus het is altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken maar dit laat ik aan me voorbij gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit voorbij is gekomen, heb de nieuwe sourcy framboos gekocht. Viel me tegen. Ruikt erg naar framboos maar de smaak was moeilijk te onderscheiden. Voor die prijs vond ik het niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de brodericks geprobeerd, lekker! Alleen de caramel vond ik niet bijster bijzonder. De rode vind ik het lekkerste en de groene komt daar kort achteraan, ik vond ze idd we wat duur, had ze ook groter verwacht. De groene doet me overigens denken aan de arretjescake van mijn moeder vroeger :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 20 augustus 2016 @ 08:38:

Ik kreeg laatst dit bij een boodschappenpakket.

Ughhhh, helemaaaal niet lekker!



[img]https://maggi.nl/sites/default/files/st ... k=Lnhrdnmo[/img]Ik heb de pasta carbonara variant hiervan gehad vanavond en vond het wel meevallen. Niet ontzettend lekker maar best goed te doen. Eventueel zelfs wel voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koekiemonster26 schreef op 20 augustus 2016 @ 17:47:

Ik weet niet of dit voorbij is gekomen, heb de nieuwe sourcy framboos gekocht. Viel me tegen. Ruikt erg naar framboos maar de smaak was moeilijk te onderscheiden. Voor die prijs vond ik het niet waard.



Ik vond 'm juist wel lekker. Niet heel bijzonder, maar ook niet iets wat ik nooit meer zal kopen.

Grappig die verschillende smaken.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij AH drie nieuwe pasta's voor op brood gespot:















Vooral die met stroopwafel en speculaas lijken me lekker.

Ik heb het niet genomen, want ik heb nog een bijna volle pot pasta staan.



Nu al spijt



Het is van 'De blije boterham'.

Weer eens iets anders dan een blij ei
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Kokospasta klinkt als een fijne toevoeging onder je hagelslag!

(Of zou het moerziet en smerig zijn?)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Die bovenste lijkt mij lekker!
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat die nieuwe broodsmeersels als eerste uitproberen?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het niet vergeet, wil ik morgen die eerste wel testen
Erg lekker!! (bij de Aldi)



Alle reacties Link kopieren
Ziet er ook al lekker uit..
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamba- schreef op 06 september 2016 @ 17:10:

Als ik het niet vergeet, wil ik morgen die eerste wel testen Daar ben ik erg benieuwd naar, ik vraag me ook af of die kokos, stukjes erin heeft of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 september 2016 @ 17:11:

Erg lekker!! (bij de Aldi)



[afbeelding]Was de wafel knapperig of papperig? als die knapperig is, ga ik ze morgen direct halen
Knapperig! Heel knapperig en vers en per 2 apart verpakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 september 2016 @ 18:53:

Knapperig! Heel knapperig en vers en per 2 apart verpakt.Ooh jammer, want nu moet ik ze wel gaan proeven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven