Gezocht: gezelligheid in Groningen

24-08-2016 18:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben op zoek naar iemand die net als ik op zoek is naar een beetje gezelligheid in Groningen.



Zelf ben ik 29 jaar. Ik woon al jaren in Groningen (heb er gestudeerd), maar mijn lokale vriendenkring is met de jaren nogal uitgedund. Vrienden trekken de wijde wereld in of verdwijnen naar de achtergrond en nu heb ik eigenlijk al tijdenlang niet zoveel opties meer als ik een keer een borrel wil drinken, wil rummikubben of iets anders leuks wil doen.



Dus, wie heeft er zin om een keer wat te gaan drinken?



Ik zie hier trouwens veel berichtjes voorbijkomen waarbij plannen worden gemaakt om met hele groepjes bij elkaar te komen, maar dat is niet echt iets voor mij. Ik spreek liever met een of twee personen tegelijk af (mochten er reacties komen). Just so you know



Groetjes!
Ik ben wel een stukje jonger (maar heb meer vrienden van jouw leeftijd, als dat hoop biedt).

Woon ook in Groningen en voor een spelletje ben ik altijd in ;)

Stuur maar pb als je het ziet zitten
Bijna 32, ook een na-studie-plakker. Ik heb rummicub.. En nog wat andere spelletjes. Ben ook niet echt een groepspersoon (groepjes is altijd gezeur en drama, dat lees je zelfs wel op viva)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar jaar ouder en vind spelletjes ook hartstikke leuk. Dus ik wil ook wel.
Pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon ook in Groningen en het lijkt mij leuk om iets gezelligs te doen. Vind veel leuk. Stuur maar een berichtje als het je wat lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven