Cadeau voor een jongen van 8 jaar

24-08-2016 21:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een leuk verjaardagscadeautje voor een jongen van 8?

Hij houdt van voetballen, gamen, buiten spelen.... maar heeft al heel veel speelgoed.

Liefst rond de 10 euro en te koop in de winkel of via een webshop die de volgende dag bezorgt



Iemand tips/ideeën?
Een boek.
Een spelletje.
Uitvindsetje met magneten, verrekijker, vergrootglas, vlieger, horloge, stopwatch, boek De Boomhut Van .. Verdiepingen, Donald Duck Pocket, voetbal, bellenblaaspistool, waterpistool, stuiterbal met lampjes, dambord met stenen, spel Uno, zak snoep, leuke spaarpot met slot, zaklamp, iets over dino's, tol met lichtjes, frisbee, boomerang?
Alle reacties Link kopieren
Iets van zijn favoriete club : handdoek, bidon, prullenbak, sjaal, kussen, toffels, etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een spelletje ( bijv koehandel of weerwolven van wakkerdam)

Een stoere pet

Een kompas

Boeken van leven van een loser of geronimo stilton

Donald Duck pocket

Een tennispaal

Een voetbal

Als hij sport: een nike bidon
Mijn achtjarige en al zijn achtjarige vriendjes en vriendinnetjes zijn allemaal helemaal gek van Pokemonkaarten a 5 euro per pakje. Opbergmapje en andere accessoires scoren ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!

Een spelletje of Donald Duck pocket vind ik wel erg leuk. Beide dingen vindt hij leuk namelijk
Mijn bijna 8 jarige is gek van transformers, playmobil (momenteel de ridders), spelletjes (skip bo!), leesboeken (leven van een loser, waanzinnige boomhut) en buitenspelen (zelfsluitende waterballonnen)
Zelfsluitende waterballonnen! Hier wordt verder veel met LEGO, Beyblade en het waterpistool gespeeld. En heel veel gelezen, Dolfje weerwolfje, de Donald Duck, Mees Kees.
Alle reacties Link kopieren
Leesboek

Goochelset

Waterpistool
Alle reacties Link kopieren
Kegels om een goal te maken of rond te dribbelen ofzo

Hover ball
Alle reacties Link kopieren
Bioscoopbon?
Alle reacties Link kopieren
Uno soort zwarte pieten. Zo Leuk!
Dus dat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven