Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Ik heb altijd al wel sterke nagels gehad... Dus geen idee. Vond het wel "toevallig" dat mijn eerste natuurlijke menstruatie op gang kwam toen ik net een paar dagen foliumzuur slikte.



Pff vandaag een beetje grumpy en moe. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist nog hele slappe nagels! Maar dat komt misschien omdat ik voor de bruiloft gelnagels had laten zetten en die hebben mijn nagels erg dun gemaakt, ze zijn nog steeds niet de oude!



@Mellala en herfstblaadje, ik weet precies hoe jullie je voelen! Zo stom, je weet dat het best een paar maanden gaat duren maar je gaat toch denken dat er iets 'mis' is ofzo, als het niet direct lukt.



Ik denk trouwens dat mijn eisprong afgelopen zondag was. Ik zat het weekend op Lowlands dus vrijdag, zaterdag en zondag niet getest. Maar toen ik maandag testte met de ovulatietest had ik een licht streepje, gisteren was het helemaal weg. Dat zou dan betekenen dat ik 3 september dan mijn NOD heb. Die dag ga ik ook duiken, dus ik moet sowieso van te voren zeker weten dat ik niet zwanger ben. We wachten het af
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komen die nagels door dat het zomer is niet door de foliumzuur. Ik heb namelijk altijd in de zomer sterkere nagels dan in de winter.
Alle reacties Link kopieren
Sterke nagels heeft te maken met vitamine d en in de zomer doe je door buiten te zijn meer vitamine d op dan in de winter





Vandaag mogen knuffelen met een twee weken oud meisje.

Bij mijn vriend riep het vader gevoelens op en ik dacht alleen maar: heb echt niks met baby's

Ojee hoe moet dit.....
@nagels, ik heb t altijd met vlagen. Nu weer zo'n periode dat alles opeens afbreekt. Bij mij hangt t dus niet samen met het foliumzuur want dat slik ik al dik 3 maanden nu.



@jaloezie, heel herkenbaar. Ik zie ook gewoon echt overal zwangere vrouwen. Overburen hebben een baby van 5 weken en als ik die wel eens hoor huilen denk ik, dat wil ik ook! Zo'n echt mini babyhuiltje.



@summer spannend! Wie weet krijg jij een Lowlandsbaby
Even een snelle post op m'n telefoon:



Heb inderdaad soms wel de neiging om eerder te beginnen met proberen, maar zo lang ik nog niet met foliumzuur begonnen ben, kan ik het goed uitstellen. Het is qua stress gewoon fijner om eerst verhuisd te zijn, denk ik. Ben zo benieuwd hoe het straks is, of ik meteen ongesteld ben en of het regelmatig is..



Nagels zijn bij mij altijd best mooi en sterk, ben benieuwd of dat verandert.



Ik ben ook bloeddonor, ik weet niet goed wat ik zou doen. Ik denk namelijk dat het wel mag, zeker als je in je menstruatieweek of de eerste week erna zit en dus nog niet zwanger. Maar ik word er altijd erg duizelig van en heb de weken erna ook nog wat lichte klachten (val sowieso gauw om), dus ik doe het denk ik niet. Tenzij het langer duurt voordat het lukt, dan ga ik denk ik wel in die weken dat het bijna niet mogelijk is om al zwanger te zijn.. maar goed, het beste kun je natuurlijk gewoon even bellen, ze krijgen die vraag denk ik best vaak.



Ik zag vandaag weer een rokende zwangere. Daar kan ik nu al erg slecht tegen, laat staan als het bij mij misschien niet snel lukt..
Alle reacties Link kopieren
@nagels, niets anders dan anders gelukkig. Heb vrij sterke nagels.



@jaloezie, als ik idd een zwangere vrouw zie lopen wil ik het ook! Pas bij vrienden geweest waarvan zij net zwanger was. Mijn vriend staat daar dan weer heel nuchter in, die snapt dat stukje niet zo haha. Maar ik gun het iedereen uiteraard wel, leuk om hier ieders ervaringen te lezen!



@Mellala, is de verdoving al weggetrokken?



Ik heb nog steeds een gek gevoel in mijn buik. Gistermiddag begonnen met wat misselijkheid. Dat heb ik dan gelukkig niet meer maar mijn buik voelt nog wel vreemd. Weet niet precies hoe het gevoel te omschrijven. Hopelijk is het morgen weg!
@zaphod. Gelukkig wel! Tandarts had gezegd dat het met 2 uur wel weg was maar het zijn er 5 geworden. Vanmiddag ff een dutje gedaan en toen ik wakker werd kon ik weer drinken zonder knoeien, eten zonder kwijlen en weer kusjes geven haha.



Ik heb echt last van een vreetbui vanavond. Menstruatie op de loer gok ik zo! Ik hoop dat het morgenochtend doorzet of vrijdag. Morgenavond bruiloft van een collega en kom niet graag voor verrassingen te staan .



Hoe is het met de dames die nog niet "officieel" zwanger zijn maar waarvan de NOD wel in aantocht is?
Haha fijn Mellala! Ik zie het helemaal voor me.



Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
O rokende zwangere vrouwen kan ik echt niet tegen.Dat je zelf wilt roken oke maar je kinderen dat ook aan doet...



@zaphod nou ben benieuwd waar dat gevoel weg komt.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk die rokende zwangere vrouwen. Heb er echt moeite mee om het te zien en ik zou me ook enorm schamen!



Grappig want mijn nagels zijn normaal echt altijd slap en ik kom altijd veel buiten. Nu kan ik voor het eerst van mijn leven echt mn nagels laten groeien. Het zal vast een reden hebben, want heb dit nooit gehad. Maar ik vind het fijn en kan er wel aan wennen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen! Jeetje wat veeeel weer om terug te lezen :D



Kan niet overal op reageren anders wordt het zoo chaotisch!



Wat een heerlijk weertje hebben we he dames? Perfect voor een trouwdag morgen!! Wie was dit ook alweer? ( oh wat stom van mij sorry hoor)



Spannend Zaphod en Mellala. Je voel to zo veel, kan alle kanten op!



@jaloezie: Ja.. Dit heb ik ook. Vooral omdat ik mij nu pas echt kan storen aan verhalen als " we hadden het niet gepland het gebeurde zomaar" of meiden die door de anticonceptie heen zwanger worden of naja. Zo dus :( Heb aardig wat vriendinnen die zo zwanger zijn geworden. En door mijn onregelmatige cyclus heb ik echt het gevoel dat het zo lang gaat duren bij ons ( vannacht zelfs over gedroomd dat mijn vriend het mijn kwalijk nam)



@rokende zwangere vrouwen: pff ik vind dat echt onvergeeflijk!!



@bloedbank: volgens mij mag dit idd niet, maar hoe te handelen als je 'bezig bent met' en dus niks zeker weet weet ik niet.



Hier nog niks, dag 44 na m'n 1e dag menstruatie. Vorige week vrijdag voor t laatste een negatieve test gedaan. Ti's wachten op mijn menstruatie.



@pandi: en bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hier even een snel berichtje van mij, vanmorgen ongesteld geworden, dus nu door naar de volgende ronde. Dit was m'n eerste ongesteldheid na het verwijderen van m'n spiraal, dus weet nu ongeveer hoe m'n cyclus eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren
@ jaloezie; heel herkenbaar. Dinsdag in de dierentuin zat het uiteraard vol met kinderen. Maar vooral de moeders met baby's zorgden voor wat jaloerse steken.



@ roken; Vreselijk!! Daar kan is zo boos van worden. Net als mensen die roken in dezelfde kamer als een baby, Ga buiten staan en was goed je handen!!

Bij ons wordt er nu al niet binnen gerookt en daar wordt ik straks alleen maar sttenger in.



@Nagels; Ik heb altijd sterke nagels gehad dus hier ook niet van het foliumzuur.
Inderdaad... Mensen die per ongeluk zwanger worden... Ik begin een beetje te denken dat het een fabeltje is .



Verder vandaag een beetje oud bloed en ik heb een heel erg onrustig en zenuwachtig gevoel in m'n lichaam. Heb echt zin om ergens om te huilen haha. Menstruatie? Of toch zwanger? Ik weet het niet. Waarschijnlijk bijna ongesteld. Maar ik zit mezelf in ieder geval behoorlijk in de weg.



En eens. Rokende vrouwen zijn echt not done! Gelukkig heb ik nooit die verslaving gehad
Alle reacties Link kopieren
@ Melalla, zelfde gevoel hier! Heb zondag al een vroege test gedaan die negatief was, maar vandaag is mijn NOD en het is nog niet begonnen.. (Normaal direct in de ochtend) haal me dus van alles in mn hoofd..



Ik snap zwangere rokende vrouwen ook echt niet. Of zoals in zon 4 handen op 1 buik aflevering, roken en alleen maar red bull drinken .
Spannend HassieBassie!



Inderdaad. 4 handen op 1 buik... Die mensen zijn nog te dom om te poepen. Dat meisje van 16 die bewust voor een zwangerschap heeft gekozen...
Alle reacties Link kopieren
Pff ohja.. Zo zielig voor die kindjes uiteindelijk..
Sorry, snelle ego post. Ben een beetje van slag, mn spiraaltje is kwijt.. dus hij is eruit gegaan ooit, of zit ergens in m'n baarmoeder. Nu doorgestuurd naar de gyn, mag 6 september komen.. wordt vervolgd. Hoop dat 'ie erin zit, anders ben ik echt onvruchtbaar volgens mij..
Oh help AV1992. Hij zit vast ergens verstopt! Succes en sterkte met de spannende periode!
Alle reacties Link kopieren
Av1992@ jeetje wat een schrik.

Kun je al snel terecht??

Die van mij was ingekapseld en kon de huisarts ook niet vinden, de gyn gelukkig wel.

Het komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
AV, ik begrijp je zorgen!

Bij mij was t draadje te kort afgeknipt. Na een enorm ongemakkelijke zoektocht bij de huisarts en veel stress van mijn kant had de gyn hem er zo uit. Maak je nog maar niet teveel zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Oei wat een schrik av! Hopelijk heeft de gyn 'm snel te pakken



Hier aan mijn slijm te zien vandaag of morgen mijn eisprong. Alleen zijn de kids ziek Dus of er vanavond actie in de tent het bed komt, ik hen géén idee.
Alle reacties Link kopieren
@ cheesecake: dat was ik ;) Druk bezig met de voorbereidingen!



@ Mellala en Hassebassie: ooh spannend voor jullie! Kan me voorstellen dat je bij alles denkt: zou het zo zijn...? Hopelijk snel duidelijkheid!



@ AV: jeetje, heftig! Maar hoe kom je erachter dat hij zoek is dan? Hij hoort toch in je baarmoeder te zitten?
Inderdaad. Mijn gevoel zegt dat het deze maand niet raak is. Maar aan de andere kant... Net wel even een uurtje misselijk geweest.

Misschien houdt m'n lichaam me voor de gek haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven