Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!



Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.



X



LV, Star, Yas en Leo









Mijn G&T graag virgin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 24 augustus 2016 @ 21:09:

[...]





Wat een aansteller die manager. Zelfs Max gaat soms zonder panty.Ja wat dat betreft is het wel een lullo hahahahahaa. Maar ik heb nog een rok onderuit de kast gevist die qua lengte wel panty-loos kan, net iets meer over de knie. En om te onttrutten een zwarte mouwloze top, dat kan wel weer, want dan ziet ie mn spierballen (is zo'n fitte dude, we hebben wat afgekletst over sporten)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar een Wieckse.

En deet.

En antihistamine.



Mijn armen en benen zien er erg zielig uit
quote:BridgetteDubois schreef op 24 augustus 2016 @ 16:30:

Ana, hoe gaat het bij jullie? Is het genieten?



gaat super! kleine slaapt al door en het is alsof ze er altijd al is geweest

Nu nog lichamelijk opknappen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 augustus 2016 @ 21:16:

Gin vind ik echt de goorste drank die ik ooit gehad heb. Tel daarbij op de goorste frisdrank die er ooit bedacht is.. Nah, dat ben ik dan weer niet met je eens. Ik heb het al in geen eeuwen meer gedronken, maar ik kan me nog in de verte herinneren dat gin-tonic echt heel erg lekker was!
quote:ana_isabel schreef op 24 augustus 2016 @ 22:26:

[...]





gaat super! kleine slaapt al door en het is alsof ze er altijd al is geweest

Nu nog lichamelijk opknappen.Was het zo'n slijtageslag? Fijn dat ze al doorslaapt. De mijne deden daar wel wat langer over haha.
Alle reacties Link kopieren
Wij moeten eigenlijk naar bed maar zagen aan de hemel de planeten mars en jupiter en een of andere ster en luisteren nu naar Carlos Santana...
quote:dolfje schreef op 24 augustus 2016 @ 22:49:

Wij moeten eigenlijk naar bed maar zagen aan de hemel de planeten mars en jupiter en een of andere ster en luisteren nu naar Carlos Santana...



Oh wat heerlijk!



Ik zit alleen nog maar beneden omdat ik niet naar boven durf. Ik drijf hier al weg, laat staan hoe erg het boven is
Alle reacties Link kopieren
Het is hier buiten heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 augustus 2016 @ 23:13:

Het is hier buiten heerlijk!Hier binnen ook.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 augustus 2016 @ 22:33:

[...]





Was het zo'n slijtageslag? Fijn dat ze al doorslaapt. De mijne deden daar wel wat langer over haha.



Bevalling was een hel

Maar dat ben ik allang weer vergeten. Heb nu heel erg last van mijn onderrug en lopen gaat nog wat lastig,maar geestelijk voel ik mij top en daar gaat het om. Ben wel verwend met doorslapers.

Hoe is het inmiddels met jouw dochter?Al een pizza party gehad?
quote:dolfje schreef op 24 augustus 2016 @ 22:49:

Wij moeten eigenlijk naar bed maar zagen aan de hemel de planeten mars en jupiter en een of andere ster en luisteren nu naar Carlos Santana...



Genieten is dat he?

Hier ook de avond in de tuin doorgebracht. Beetje sterren kijken...muziekje..heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Leo!!



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Leo, van harte gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Lieve Leo, van harte gefeliciteerd! Heb je dat al uitgepakt Heb een fijne dag met kind en Kees!
Joejoe!

Ik ben jaaaaaariggggg!

Dank jullie wel!!!





Neem een drankje!

Proost!
Ik heb nog niks uitgepakt omdat mijn dochter al slaapt maar Kees kan eigenlijk niet wachten.

Die heeft helemaal de zenuwen omdat hij mijn gezicht wil zien als ik zie wat ze hebben gekocht.



Maar ik wil echt wachten tot morgen.

Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Leo
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 00:29:

Ik heb nog niks uitgepakt omdat mijn dochter al slaapt maar Kees kan eigenlijk niet wachten.

Die heeft helemaal de zenuwen omdat hij mijn gezicht wil zien als ik zie wat ze hebben gekocht.



Maar ik wil echt wachten tot morgen.

Het ís morgen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja maar de beeb wil zo graag bij de onthulling zijn...
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor.
happy b-Day Leo!
Kan niet slapen.

Ik ben gewoon té oud jarig.

Kan nou net zo goed wakker blijven zowat want mijn dochter komt om half acht (na een vergadering kwamen Kees, kind en ik tot dat tijdstip) met het cadeau.



Iemand nog een bitterbal?





Nee?

Dan doe ik ze weg.

Ze zijn koud ook.

Lieve Leo



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Straks weer werken, maar het is zo koud hier en ik heb geen zin om mijn warme bed uit te gaan



Leo nog gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven